{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Nu må det simpelthen få ende (Touren)
  • #1   17. jul 2008 Ja det er jo nok ikke helt hovedløst det som lægen Rasmus Damsgaard udtalte til DR Sporten i går:

"Faktisk synes jeg, at de her to test viser, at deres dopingkontrol ikke virker. Fordi det er to meget moderate ryttere, der er taget ved to helt tilfældige test. Jeg gruer for, hvis Tour-societetet tog en epo-test af samtlige ryttere i morgen, så er jeg bange for at 10, 20 måske 30 procent af alle rytterne ville blive testet positiv for epo"

• #2   17. jul 2008 Følger ikk med i touren før Team EasyOn er med.

• #3   17. jul 2008
    Har det ik altid været kedeligt........

my 5 cent

• #4   17. jul 2008 ALLLE deltagere er dopet mere eller mindre uden tvivl, men jeg tror Rasmus Damsgaard har ret i at de test er ret tilfældige............

med afsløringen af en dobbelt etape vinder så burde den tour efterhånden være klar til dødsstødet !!!

• #6   17. jul 2008 Tilslutter mig Jim K smiley
    Når Team EasyOn ikke er med, kan det sgu være lige meget med den Tour smiley

• #7   17. jul 2008 Team EasyOn..... det reneste hold i Tour'en 2009 :0)

• #8   17. jul 2008 jeg syns det kunne være fedt at lave et løb med "fri tuning" for at se hvad de kan på epo og coke......
    lidt som super saloon for biler ;O)

• #9   17. jul 2008 hvis jeg skal se der bliver det først når man SKAL tage epo + div for at kunne komme med. Så er touren hurtig over :0) de skal være så pumpet op at deres cykelkæder skal forstærkes for ikke springe.....

• vitten .
    vitten . Tilmeldt:
    apr 2008

Følger: 1 MC-er: 1 Svar: 7
    #10   17. jul 2008 Team Easy On - det "reneste" hold i touren.. naah, ville ik kalde Pim helt clean.. =D

• #11   17. jul 2008 Så røg hele Ricordo Rico's hold........

fadæse

• #12   17. jul 2008 Der må jeg også holde med Thomas, Touren bliver da ikke ringere bare fordi de har stukket sig, drukket hash, eller byttet afføring med en anden...

Det er som det altid har været, de hold med de dygtigste læger der vinder Touren. Og selvom de er skampumpede med stoffer, så betyder det jo ikke det er dårlig TV.

Forestil jer OL, hvis de frigav alt doping. Dråbeformede svømmere, vægtløftere med overarme og lår, der er tykkere end tønder, og kvindelige kuglestødere, der får Joakim B Olsen til at lige en amerikansk Cheerleader. jeg tror da nok jeg så skulle sidde foran skærmen, og se noget sport!

Ellers er her et lille tanke eksperiment:

Det her er et tænkt eksempel. I lever af jeres sportsgren. I kommer slemt til skade, og får ad vide at det kommer til at tage 5 til 6 mdr. før i er ved at være ovenpå. Om 4 mdr. er der et stort stævne, hvor der er en stor pengesum på højkant! Din læge siger til dig, du bliver ikke klar mm. du bruger disse medikamenter ifm. med din genoptræning. Stofferne er ude af din krop i løbet af en måned, så de kan ikke spores til det store stævne. Tilgengæld er de noteret på Team Danmarks dopingliste. Ville du tage dem???

• #13   17. jul 2008 De har altid taget doping ved tour de france. Tidligere var det blot koffein, amfetamin osv osv. Doping i et eller andet form har altid -og vil altid være en del af verdens hårdeste cykelløb..

Det generer ikke mig og jeg synes stadig det er fedt, at se touren.

Mener jeg..

• #14   17. jul 2008 så absolut, Thomas !!! - men så skulle hun osse trygle om det *GG*

• #15   17. jul 2008 du tager fejl, vil heller have noget smørrebrød og noget øl...... først....

så er hovedpinen også væk så ingen brug for piller.... lol lol

altså en win win

• #16   17. jul 2008 For helvede, de er jo alle dopet, frigiv lortet (under lægekontrol) og lad dem køre, jeg syntes stadig det er en præstation at trampe i nogle pedaler i 6-8 timer hver dag. Ser det ikke da jeg ikke har tiden i år, men ellers har jeg set det de år.

• #17   17. jul 2008 Alle der gennemfører den tour dopet eller ej, er nogle satans fantastiske idrætsudøvere med nærmest umenneskelig stålvilje.... Dem tager jeg sgu hatten af for.....Der er ikke meget professionelt sport man kan se hvis ikke man accepterer snyd af den ene eller anden slags.... Sådan er det jo nu engang....

Kommentér på:
Nu må det simpelthen få ende (Touren)

Annonce