En god griner. En god griner.
En mand vågner i sengen med voldsomme tømmermænd. Han kan slet ikke huske noget fra aftenen i forvejen. Han kigger rundt og kan se at hans tøj ligger smidt rundt om på gulvet. Han får med meget besvær rejst sig op og stavrer ud på badeværelset. Her konstatere han at han har et stort blåt øje. Hmmm. Han går ud i stuen og kigger. Konen er intet steds at finde. - Han kigger over på stuebordet. Her ligger der en rose, to panodiler og en seddel. Han går over og læser sedlen. "Hej Elskede. Jeg er lige kørt op for at leje nogle gode film til dig. Jeg har lavet æg, pølser og bacon til dig. Det står klar ude i køkkenet. Jeg har også købt dine ynglings chips og cola som du bare kan tage. Vi ses senere. Jeg elsker dig" Manden forstår ingenting. Han går ud i køkkenet. Her sidder deres søn ved køkkenbordet. Han siger til sønnen. "Sig mig hvad fanden er alt det her for noget. Hvorfor opfører din mor sig sådan?"
Sønnen svarer "Jo du kom jo pissehamrende hjernedød fuld hjem i nat. Du vadede ind i dørkarmen og fik dét der øje. Du væltede både møbler og alt muligt, og så brækkede du dig på køkkenbordet. Så var det du gik ind i stuen og faldt om på sofaen. Mor var vågnet af larmen og gik ud i stuen" Hun fik halet dig med ind i soveværelset og ville hjælpe dig af med tøjet, men da hun ville trække dine bukser af råbte du "KAN DU SÅ LADE MIG VÆRE DIN DUMME KO - JEG ER ALLEREDE GIFT.
sep 2006
Følger: 20 Følgere: 7 Emner: 91 Svar: 1.894
Det må da ha´ gjort konen glad, trods alt!
feb 2008
Følger: 29 Følgere: 30 MC-er: 1 Emner: 112 Svar: 7.300
dec 2005
Følger: 190 Følgere: 182 MC-er: 3 Emner: 203 Svar: 4.589
jun 2007
Følger: 9 Følgere: 7 MC-er: 1 Emner: 157 Svar: 2.550
sep 2007
Følger: 31 Følgere: 30 MC-er: 5 Emner: 126 Svar: 1.422
En god griner.