{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
762 visninger | Oprettet:

Besparelse ved at handle i DE? {{forumTopicSubject}}

Hej folkens.
Overvejer at smutte sydpå sammen med damen og handle lidt, vi mangler begge en del udstyr.
Men hvor skal man tage hen? Kan se ud af indlæggene herinde at der er lidt delte meninger om man skal køre til Hamburg, eller "nøjes" med Hein Gericke lige over grænsen.
Og hvor meget kan man spare? Jeg har (bare som eksempel) fundet prisen på en Arlen ness 5919 jakke, der på www.duells.dk koster 3200,- og på www.fc-moto.de koster 399 euro = 2992 kroner. Gælder det generelt at man ikke sparer mere, eller er det turen værd?
Mvh Anders.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Besparelse ved at handle i DE?
  • #1   4. jun 2008 jeg sparede små 5000kr på alt mit udstyr, i forhold til at købe det i DK smiley
    Prøvede det i DK og bestilte hjem fra Pølselandet

• #2   5. jun 2008 Hvilken shop handlede du fra?

• #3   5. jun 2008 Louis, natürlich

• #4   5. jun 2008 Hvad købte du af udstyr?

• #5   5. jun 2008 Alt (kig under min mc), bortset fra læder-dragten.

• #6   5. jun 2008 Ja Anders jeg synes også du skal gøre som Ulrik. Kør ned og brug din forhandlers tid, og så pis på ham bagefter. Det er super gjort, sådan handler han jo sikkert også til hverdag. Nej vil foreslå, hvis dig og kæresten skal afsted, så kør ned og kigge hvad de har. De har rent faktisk prøverum, og personale til at hjælpe. Så det er ikke noget problem, og man kan faktisk finde billigt tæj dernede. Men det kunne vi så også her, hvis folk som Ukrik ikke spildte dem vi skulle snakke, tiden. så han kunne købe hans over nettet eller noget. Dårlig stil siger jeg bare,.

• #7   5. jun 2008 Ronni (Vejen) G: Ronni: piv piv piv piv piv piv piv. Lyder som om du selv er sælger?
    Nu fik jeg så ikke noget hjælp da jeg var inde og prøve, så nope optog ikke noget af deres tid smiley
    Dårlig stil at spare penge? Det er jeg nu ikke enig med dig i smiley
    Måske er det ikke fair over forsælgeren, men man snyder kun sig selv, ved ikke at være lidt unfair engang i mellem. Og jeg ville blive snydt, hvis jeg købte det hos den danske forhandler.

Så dårlig stil? Nej

• #8   5. jun 2008 Ronni (Vejen) G: Skal vi lige tage den endnu engang: piv piv piv piv piv piv piv piv piv piv piv piv piv piv piv. Hvis du ikke vil spare tid og penge, er det jo dit eget problem smiley

• #9   5. jun 2008 Den der diskussion må I tage internt tror jeg smiley Jeg skal ikke gøre mig til fortaler for hverken det ene eller det andet, men nu har vi bestemt os for at vi vil derned og kigge, hvis det kan betale sig. Bare lige med hvor vi skal hen så..

• #10   5. jun 2008 Anders: Der er jo ingen diskussion, eftersom jeg har ret smiley

• #11   5. jun 2008 Hvis du siger piv en gang mere......
    Men du giver mig jo ret i det jeg siger, og nej jeg sælger ikke noget. Jeg er køber som alle andre, men synes stadig det er svinsk. Om du har brugt tid eller ej, du har stadig brugt det. Har du ikke råd, så lad være med det. Kør dog derned, hvor du vill købe så.

• #13   5. jun 2008 Nej tror nu nok der er nogle andre faktore i spil, end lige at et par stykker går ind og prøver en hjelm eller en jakke hist og her uden at købe.
    Og der er visse forhandlere jeg hellere end gerne ville gøre det ved, hævn er en ret der skal nydes kold. >:-D

Avance, moms og Danmark som miniput MC-land, er de store syndere på det område og det emne er diskuteret til hudløshed herinde.

Her er der butikker i grænseområdet
    http://kan.dk/mc/shop_de.html
    Bikeroutfit
    http://nord2.nordbike.de/
    Ellers kan jeg osse anbefale et par dage i Kiel. Det er en fed nok by. Vi boede på Bekpek, et fedt vandrehjem og der ligger en ubåd nord for Kiel der er værd at se.
    Hein Gerike synes jeg ligger i den dyre ende af de tyske.

• #14   5. jun 2008 Prøv også: www.biker-outfit.de

De bor lige syd for Flensborg, og har en stor tøj-afdeling. De har ofte rigtig gode tilbud på mærkevarer. De har prof rådgivning og fine prøverum.

• #15   5. jun 2008 Det er korrekt at Louis halter lidt når det kommer til kendte mærkevare, var dog ikke klar over at Schuberth kunne findes billigere i DK. Men når det kommer der til, ligger FC-Moto ofte under Louis.

Kommentér på:
Besparelse ved at handle i DE?

Annonce