{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.508 visninger | Oprettet:

Besparelse ved mc-tøj i Tyskland?? {{forumTopicSubject}}

Hejsa, jeg er helt nybegynder indenfor dette område, men har ladet mig fortælle at mc-tøj er billigere syd for grænsen (her tænker jeg primært på Hein Gericke i Flensburg)...
Hvor meget sparer man typisk i forhold til de danske priser, og er det noget der kan svare sig at køre efter??
Jeg har kig på en læderjakke fra Arlen Ness, men kan ikke finde noget om den herhjemme i Danmark efter lang tids søgning..
Jeg skal bruge en mc-jakke af god kvalitet, og som gerne må være meget åndbar og kunne bruges hele sæsonen.. Er en læderjakke så det rigtige valg for mig?? Ja undskyld for de dumme spørgsmål, men syns markedet er stort smiley

med venlig hilsen
Jakob Jensen

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Besparelse ved mc-tøj i Tyskland??
  • #1   31. jul 2007 www.duells.dk dansk importør af arlen ness

• #2   31. jul 2007 www.fc-moto.de

Super god forhandler og der er en hel del og spare

• #3   31. jul 2007 Vanucci fra Louis i Tyskland kan virkelig anbefales!

Jakke og bukser for under 3000 i TOP kvalitet!!

• #4   1. aug 2007 jeg købt arlee ness læder og hansker og aria hjelm oxstar st´øvler og en stor abus lås ved fc-moto.de for ca10kg og i dk skulle jeg gi ca 13 for det hele

• #5   1. aug 2007 Jeg har godt fundet frem til den danske importør af Arlen Ness, men jeg kan ikke finde modellen jeg leder efter på hjemmesiden.. Den jeg leder efter hedder 3180 (nærmere betegnet Arlen Ness LJ-3180-AN i Hein Gerickes katalog fra 2007)...
    Men så kommer det helt store spørgsmål, er læder overhovedet det rigtige for mig?? Er det åndbart sammenliget med en tekstil-jakke, og duer det i regnvejr??

Med venlig hilsen
    Jakob Jensen