{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.508 visninger | Oprettet:

Besparelse ved mc-tøj i Tyskland?? {{forumTopicSubject}}

Hejsa, jeg er helt nybegynder indenfor dette område, men har ladet mig fortælle at mc-tøj er billigere syd for grænsen (her tænker jeg primært på Hein Gericke i Flensburg)...
Hvor meget sparer man typisk i forhold til de danske priser, og er det noget der kan svare sig at køre efter??
Jeg har kig på en læderjakke fra Arlen Ness, men kan ikke finde noget om den herhjemme i Danmark efter lang tids søgning..
Jeg skal bruge en mc-jakke af god kvalitet, og som gerne må være meget åndbar og kunne bruges hele sæsonen.. Er en læderjakke så det rigtige valg for mig?? Ja undskyld for de dumme spørgsmål, men syns markedet er stort smiley

med venlig hilsen
Jakob Jensen

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Besparelse ved mc-tøj i Tyskland??
  • #1   31. jul 2007 www.duells.dk dansk importør af arlen ness

• #2   31. jul 2007 www.fc-moto.de

Super god forhandler og der er en hel del og spare

• #3   31. jul 2007 Vanucci fra Louis i Tyskland kan virkelig anbefales!

Jakke og bukser for under 3000 i TOP kvalitet!!

• #4   1. aug 2007 jeg købt arlee ness læder og hansker og aria hjelm oxstar st´øvler og en stor abus lås ved fc-moto.de for ca10kg og i dk skulle jeg gi ca 13 for det hele

• #5   1. aug 2007 Jeg har godt fundet frem til den danske importør af Arlen Ness, men jeg kan ikke finde modellen jeg leder efter på hjemmesiden.. Den jeg leder efter hedder 3180 (nærmere betegnet Arlen Ness LJ-3180-AN i Hein Gerickes katalog fra 2007)...
    Men så kommer det helt store spørgsmål, er læder overhovedet det rigtige for mig?? Er det åndbart sammenliget med en tekstil-jakke, og duer det i regnvejr??

Med venlig hilsen
    Jakob Jensen

• #6   1. aug 2007 Find et sted herhjemme hvor de sælger Arlen Ness.. Prøv en jakke der minder om den du vil ha', og find din størrelse. Og så er det bare at bestille over nettet... Det har jeg haft rigtig fint held med...

• Bjarke M
    Bjarke M Tilmeldt:
    jul 2007

Følger: 1 Svar: 3
    #7   1. aug 2007 Cap's i Kbh. har Arlen Ness, så mon ikke deres afd. i jylland også
    ligger inde med det!? Er et must at ha' prøvet det tøj du evt. vil købe i tyskland hvis du vil købe over nettet, gælder især med hensyn til hjelm! har selv købt støvler i tyskland, tog noget gamelt "lort" på da vi sku' syd på, og købte så støvler hos Louis i Lübeck og efterlod de gamle. Det kan vel også gøres med jakke/bukser hvis du kan klare første del af turen i noget gamelt
    kluns du kan fyre dernede...
    har selv kørt i cordura, og er gået over til læder, men det er sgu' nok en smags sag. synes læder er "bedre" da der ikke blir' rusket i det af fart vinden. og det dur til lidt regn, men man ta' lige 10 kg
    på hvis regnen blir ved!

• #8   1. aug 2007 Kan man ikke behandle læderet med en form for imprægnering så det kan modstå vand??
    Med det vejr vi har herhjemme, så er der jo mange regnvejrsdage iløbet af en sæson.. Jeg køber mc for at bruge det som transportmiddel, og får derfor svært ved kun at køre på solskinsdage smiley

Med venlig hilsen
    Jakob Jensen

• Bjarke M
    Bjarke M Tilmeldt:
    jul 2007

Følger: 1 Svar: 3
    #9   1. aug 2007 Selvfølgelig kan man "hjælpe" lidt mod vand, men hvis det er til transport i alt slags vejr, så er det nok ikke læder der er bedste
    løsning for dig.... Men lidt vand har nu aldrig skadet nogen, bare surt
    med vådt tøj der er 2 dage om at tørre!

Kommentér på:
Besparelse ved mc-tøj i Tyskland??

Annonce