Besparelse ved mc-tøj i Tyskland?? {{forumTopicSubject}}
Hejsa, jeg er helt nybegynder indenfor dette område, men har ladet mig fortælle at mc-tøj er billigere syd for grænsen (her tænker jeg primært på Hein Gericke i Flensburg)...
Hvor meget sparer man typisk i forhold til de danske priser, og er det noget der kan svare sig at køre efter??
Jeg har kig på en læderjakke fra Arlen Ness, men kan ikke finde noget om den herhjemme i Danmark efter lang tids søgning..
Jeg skal bruge en mc-jakke af god kvalitet, og som gerne må være meget åndbar og kunne bruges hele sæsonen.. Er en læderjakke så det rigtige valg for mig?? Ja undskyld for de dumme spørgsmål, men syns markedet er stort
med venlig hilsen
Jakob Jensen
okt 2005
Følger: 125 Følgere: 129 MC-er: 2 Emner: 60 Svar: 1.087
aug 2005
Følger: 46 Følgere: 45 MC-er: 4 Emner: 43 Svar: 460
Super god forhandler og der er en hel del og spare
feb 2007
Følger: 13 Følgere: 12 MC-er: 7 Emner: 26 Svar: 222
Jakke og bukser for under 3000 i TOP kvalitet!!
nov 2005
Følger: 55 Følgere: 53 MC-er: 1 Emner: 125 Svar: 832
okt 2005
Følger: 3 Følgere: 2 Emner: 3 Svar: 8
Men så kommer det helt store spørgsmål, er læder overhovedet det rigtige for mig?? Er det åndbart sammenliget med en tekstil-jakke, og duer det i regnvejr??
Med venlig hilsen
Jakob Jensen
aug 2005
Følger: 12 Følgere: 11 MC-er: 2 Emner: 61 Svar: 285
jul 2007
Følger: 1 Svar: 3
ligger inde med det!? Er et must at ha' prøvet det tøj du evt. vil købe i tyskland hvis du vil købe over nettet, gælder især med hensyn til hjelm! har selv købt støvler i tyskland, tog noget gamelt "lort" på da vi sku' syd på, og købte så støvler hos Louis i Lübeck og efterlod de gamle. Det kan vel også gøres med jakke/bukser hvis du kan klare første del af turen i noget gamelt
kluns du kan fyre dernede...
har selv kørt i cordura, og er gået over til læder, men det er sgu' nok en smags sag. synes læder er "bedre" da der ikke blir' rusket i det af fart vinden. og det dur til lidt regn, men man ta' lige 10 kg
på hvis regnen blir ved!
okt 2005
Følger: 3 Følgere: 2 Emner: 3 Svar: 8
Med det vejr vi har herhjemme, så er der jo mange regnvejrsdage iløbet af en sæson.. Jeg køber mc for at bruge det som transportmiddel, og får derfor svært ved kun at køre på solskinsdage
Med venlig hilsen
Jakob Jensen
jul 2007
Følger: 1 Svar: 3
løsning for dig.... Men lidt vand har nu aldrig skadet nogen, bare surt
med vådt tøj der er 2 dage om at tørre!
Besparelse ved mc-tøj i Tyskland??