{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Aldrig slå en pige !
  • #1   24. maj 2008 Tja man må undre sig, men han fortrød sikkert bagefter smiley

• #2   24. maj 2008 syntes da denne er meget slemmere selv om man ikke ser det ske

http://www.youtube.com/watch?v=yOnHaaU94dA&NR=1

• #3   24. maj 2008 hvis de er moden nok til at smide en lussing kan de sku også tåle en iige. skal dog siges at det ikke skal være med fuld styrke. ellers kan man jo tage at smide dem over knæet istedet.

• #4   24. maj 2008 Linda du mener altså det er okay at hun vipper ham en på låget??

Nu skal I sgu ikke gøre jer mere skrøbelige end i er..

• #6   24. maj 2008 ja hvis tøsen er stor nok til at slå er hun også stor nok til at få en igen (flad)

• #7   24. maj 2008 Linda T - Selvfølgelig er det i orden, at kvinden får en igen på låget og nok også sådan én, at kvinden - aldrig igen bliver i tvivl om, at ligger man sig fysiks ud med mænd, så må der klapses af - ved kasse 1..... - Sådan er livs-love også ....... ;o)

• #8   24. maj 2008 hmmm vil sige når hun slår ham er det lidt noget andet, man ser jo ikke hvordan det startede MEN i stedet for at slå hende kunne han jo holde hende så hun ikke kunne blive ved med at slå.

vil også sige at man skal ikke slå på piger, men hvis de slår en så skal man da ikke bare blive stående, men heller ikke slå igen.

• #10   24. maj 2008 alex - Hahahaha Har lige siddet og set den video Alt for griner smiley

• #11   24. maj 2008 Ligestilling gælder alle over alt.

At slå er det laveste af det lave. Men der må gælde ens regler for alle, kvinder og mænd, tyk eller tynd. Deler du øretæver ud må du forvente selv at få nogen.

Men i overnævnte video virker det mest som om hulemands-genet kom op hos Brian'erne i poolen og de skulle lige spille "seje". Man kunne vel have skilt parterne ad uden at tæve nogen ........

• #12   24. maj 2008 Altså hvis der er en pige der knalder mig, uden nogen synderlig grund, så vipper jeg satme tilbage! Så må hun lige overveje om det måske ikke er smartere at klare det verbalt inden hun tager de metoder i brug!

• #13   24. maj 2008 Linda T - Ja du har ret i at han kunne forsøge at holde hende ud i strakt arm ;o)

- Men ellers er min holdning at, er man stor nok til at slå, så må man også lade sig slå ;o(

- Mange mænd går og hører på en "hys-kvinde" og det giver nok "lyst" til at vippe én, for at få ro - og omvendt går der også mange kvinder rundt og lægger ører til et nedren mandlig brokrøv - så lad os tænke os lidt mere om, inden vi åbner for skraldespanden imod hinanden,ik ,o))

• #14   24. maj 2008 Hold kæft den er go' den sidste video. "And you son is gonna get buttplumbed in prison" LOOL Buttplumbed...........

• #15   25. maj 2008 hmm... nu kan vi jo ikke se hvem det er der slår først...
    men er generelt enig i at hvis man slår kan man også tåle at få en igen.

Linda T: der er ingen tvivl om, at den er helt galt når nogen slår uanset om det er mand eller kvinde. og det du skriver du har oplevet burde ingen opleve.

• #16   25. maj 2008 linda t. læg nu mærke til hva jeg skriver HVIS kvinden er moden nok til at vippe en en lussing må hun jo også være moden nok til at tage en tilbage . jeg skriver sku ikke at det er iorden at tæske kvinder fordi man har lyst.

• #17   25. maj 2008 Jeg synes ikke det fremgår af videoen hvordan tumulten opstår.... Men det er jo en kendsgerning at utrolig mange tøser er nogle hysteriske snotunger der er vant til at få deres vilje, og de griber gerne til håndgemen for at få den.. Når det sker er der kun en ting der virker.... Jeg har faktisk ondt af fyren her i videoen, han prøver jo masser af gange bare at holde hendes arme i ro og få lidt styr på sagerne, men hun bliver jo tydeligvis bare ved. Her kan han så vælge enten at tage flugten og finde sig i at modtage endnu flere slag fra hende.. Eller at vippe hende en velfortjent lussing så hun går kold... I dette tilfælde vælger han forkert da der straks er en masse drengerøve der ser deres snit til at spille helte og gå sammen om at overfalde manden...

• #18   25. maj 2008 Syntes alle i den video er nogle spassere og alle gør et eller andet galt jeg vil væde på der er fadbamser med i billedet der af tumulten!!!

Kommentér på:
Aldrig slå en pige !

Annonce