{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.637 visninger | Oprettet:

Endnu en blind billist... {{forumTopicSubject}}

Har lige hentet min mc i Tyskland med frisk service, nye dæk og kædekit, glæder mig så til at udnytte hele sæsonen på ryggen på denne, skal så lige et smut ind til byen, kommer rundt om et hjørne hvor der er en bil der holder stille ved hajtænderne (skal holde tilbage for mig) hvorefter han vælger at køre frem da jeg er ca. 2 meter fra ham, hvorved jeg baldrer lige ind i hans forskærm,heldigvis skete der ikke den store skade på min mc, men den kan se frem til en ny forskærm og en gennemgående kontrol af forgaffel (denne blev vredet en smule)...
MEN POINTEN ER ALDRIG AT STOLE PÅ BILISTER DERES FORNEMSTE OPGAVE ER AT SLÅ OS IHJEL....

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Endnu en blind billist...
  • #1   2. jun 2012 det er så typisk...
    er glad for at jeg aldrig har oplevet det....ku godt ske at personen fik lov til at se lakering på bilen på nært hold

• #3   2. jun 2012 er også selv bilist men kigger altid en ekstra gang

• #4   2. jun 2012 så hvis politiet er indblandet så er bilisten på vej til køreprøve

• #5   2. jun 2012 Det værste er sgu alle dem der har for travlt med at snakke i telefon til at de gider se til højre og til venstre inden de køre ud.

• #6   2. jun 2012 er også selv bilist ,og er meget opmærksom på fellowbikers , men det fratager sgu ikke nogen pligten til at orientere sig inden koblingen slippes

• #7   2. jun 2012 Cagers, cagers, cagers....

Her tænkes på billister som ikke er mc'ister, og dermed ikke kender til det at blive overset. Er selv blevet det mens jeg kørte 90... fik undveget, men kæft det er ubehageligt.

• #8   2. jun 2012 Stol ALDRIG på at bilister overholder deres vigepligt. Jeg kører altid så der er tid til at undvige hvis de skulle køre ud, altid kør efter "worst case scenario"...

Kørte gennem Hørsholm i sidste uge, da der kører en bil ud fra en sidevej. Han holder foran hajtænderne og orienterer sig, kan tydeligt se han kigger på mig, hvorefter skinken vælger at køre frem. Det krævede en tur over fortovet for at undgå ham, men kunne til gengæld få mig en god griner af at se konen der sad og slog på ham fra passagersædet:D

• #9   2. jun 2012 Det værste er at de så nogle gange virker sure/aggressive, fordi man har taget farten af...Tager altid en 20-25 km af farten når sådan en trillende bil kommer fra siden.

• #10   2. jun 2012 Tonny s. Så rigtigt, har faktisk selv gjort det den første måned af min mc tid. Det med at kigge højre først, indtil jeg tænkte nærmere over det og undrede mig over hvorfor jeg ikke kiggede venstre først. Et par venner som også kører mc, har gjort det samme. Tror det er en meget dårlig vane.

Kommentér på:
Endnu en blind billist...

Annonce