{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.004 visninger | Oprettet:

Steffen (Fjelstervang) .
Steffen (Fjelstervang) . Hjælpe-administrator

Følger: 20 Følgere: 83 MC-er: 7 Emner: 633 Svar: 6.813

Blind man på restaurantbesøg {{forumTopicSubject}}

En blind man går ind på en restaurant og sætter sig ned. Tjeneren, der også er ejeren af stedet, kommer hen til den blinde mand og giver ham menukortet. "Jeg er ked af det hr, men jeg er blind og kan ikke læse menukortet. Vær venlig bare at hente en beskidt gaffel fra en tidligere kunde. Så lugter jeg til den og bestiller derfra."

Lettere forvirret går ejeren over til det snavsende bestik og tager en beskidt gaffel. Han går tilbage til den blinde mands bord og giver ham den. Den blinde stikker gaflen i næsen og lugter til den:

"Åh, det vil jeg gerne have. Farsbrød og kartoffelmos"

"Utroligt" tænker ejeren ved sig selv, da han går ud i køkkenet. Da kokken er ejerens kone, fortæller han hende, hvad der lige er sket. Lidt efter serveres maden for den blinde, han spiser og forlader restaurenten.

Mange dage efter kommer den blinde mand igen og ved en fejltagelse giver ejeren ham atter et menukort. Den blinde spørger, om han ikke kan huske, at det er ham, der er den blinde mand.

"Det må De undskylde, jeg genkendte Dem ikke. Nu skal jeg hente en beskidt gaffel til dig." Ejeren henter hurtigt en gaffel til den blinde, der stikker den i næsen, lugter til den, og siger:

"Det dufter dejligt. Jeg vil gerne have makaroni og ost med broccoli." Endnu engang går ejeren fra bordet i undren, og tror nu, at den blinde gør nar med ham, så han fortæller konen, at han næste gang har tænkt sig at teste den blinde mand.

Dette for han lejlighed til ugen efter, hvor den blinde atter kommer. Ejeren ser ham og skynder sig ud i køkkenet, hvor han siger til sin kone:

"Hanne, gnid denne gaffel i dine trusser, inden jeg går ind med den til den blinde mand." Hanne gør, som hun blev bedt om, og giver bagefter sin mand gaflen. Denne går ind til den blinde, der nu har fået sat sig ned og siger:

"God eftermiddag hr. Denne gang genkendte jeg Dem, og jeg har allerede en gaffel klar til dig."

Den blinde man tager gaflen og putter den i næsen. Han tager en dyb indånding og siger så:

"Halløjsa, jeg vidste ikke, at Hanne arbejder her"

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Blind man på restaurantbesøg
  • Sajmon ™
    Sajmon ™ Hjælpe-administrator

Følgere: 281 MC-er: 15 Annoncer: 1 Emner: 66 Svar: 20.899
    #1   10. okt 2010 Hehe...

• #2   10. okt 2010 haha!!
    Owned...

• #3   10. okt 2010 I en bar står bartenderen og serverer øl.
    Pludselig kommer der en mand op og siger:
    "Jeg vil vædde med, at jeg kan tisse i det glas her, herfra..." siger han og stiller glasset to meter væk. "... UDEN at spilde en dråbe!"
    Bartenderen kigger åndssvagt på manden. Det kan man jo ikke tænker han. Men siger så:
    "Hvor meget vil du væde?"
    Manden svarer:
    "Skal vi sige 3000 kroner?"
    Bartenderen tænker at hva fa'en, det ved han jo godt han ikke kan.
    Så bartenderen går med på væddemålet.
    Manden lyner ned. Trækker Lille Joey frem. Og pisser.
    Og han pisser, UD over det hele! på bardisken, på gulvet, på barstolene, ja sågar på bartenderen. Alle andre steder end i det fucking glas.
    Da manden endelig har pisset færdigt griner bartenderen:
    "Nå det gik vidst ikke så godt hva'?"
    "Nææh" Sagde manden. "Det er jo sandt nok. Jeg henter lige mine penge."
    Manden går ned til de mænd han snakkede med før. Mændene kigger op på den grinende og glade bartender. Mumler mugne og går deres vej.
    Lidt efter kommer manden storsmilende og grinende op i baren, giver bartenderen de 3000 kroner han skyldte ham, og går sin vej.
    På vej ud råber bartenderen efter ham:
    "Hey, vent lidt! Hvorfor er du ikke ked over at have tabt 3000 kroner?"
    Manden kigger omkring og siger så:
    "Kan du huske de mænd jeg snakkede med før? Jeg væddede 5000 kroner med dem hver om at jeg kunne pisse heroppe i din bar, og på dig. Og du ville ikke blive sur, næh du ville såmænd blive glad!"

• #4   10. okt 2010 2 rigtig goe jokes dem der smiley

• #5   11. okt 2010 Martin K du har 1 nul for meget på din joke smiley
    http://www.youtube.com/watch?v=pseGtp0z0F0

• #6   11. okt 2010 Brian
    Det er jo i dollars.
    Men omregningen er selvfølgelig helt ved siden af smiley

• #7   11. okt 2010 Den første joke forventede jeg faktisk at han bestilte fisk, efter Hanne havde gnedet gaflen rundt i såret. Eller i det mindste havde kommenteret at den lokale fiskeforhandler havde gamle fisk på hylderne.. Men OK,, god !

Kommentér på:
Blind man på restaurantbesøg

Annonce