lidt til optakten til fodbold {{forumTopicSubject}}
En blind mand er til Brøndby-kamp i Jylland. Hans førerhund stortuder fra første fløjt.
En spørger: "Hvorfor græder hunden?"
"Fordi den er stor Brøndby fan og kan ikke lide, når de taber" svarer den blinde mand.
"Nå, hvad så når BIF vinder?" spørger manden igen.
"Det ved jeg ikke, den er kun 1½ år gammel" svarer den blinde mand.
---
Post Danmark har lavet en frimærkeserie med Brøndby spillere, men har trukket den tilbage da folk ikke vidste hvilken side de skulle spytte på...
---
- Hvad er forskellen mellem Peter Madsen og Gud?
- Gud tror ikke han er Peter Madsen.
---
Der er netop offentlig gjort en undersøgelse der viser at 70 % af alle Brøndby fans har haft sex under bruseren.
De resterende 30 % har ikke været i fængsel endnu
maj 2007
Følger: 6 Følgere: 5 MC-er: 1 Emner: 6 Svar: 863
okt 2006
Følger: 19 Følgere: 18 MC-er: 1 Emner: 4 Svar: 13
maj 2007
Følger: 6 Følgere: 5 MC-er: 1 Emner: 6 Svar: 863
Gud sad oppe i sin himmel og kedede sig.
Sammen med ham sad sant peter.
Gud sagde, se den mand i kanoen dernede på den københavnske sø-Lad os lave lidt sjov med ham.
Nu fjerner jeg lige ½ af hans hjerne, så lad os se hvad der sker!
Som sagt så gjort, og kanoen begyndte at slingre fra side til side.
Lidt efter sagde gud! Lad os se hvad der sker hvis jeg fjerner resten af hjernen-Og nu lå kanoen helt stille, og manden i den sad og stirrede tomt ud i luften.
Efter lidt tid prikkede gud til ham for at se en reaktion-Og manden sprang op og råbte BRØNDBYYYYYYYYY!!
---
hva sker der hvis man parrer en Brøndby-fan med et kinesisk hængebugsvin....
intet ... for hængebugsvinet ville ikke....
dec 2004
Følger: 11 Følgere: 11 MC-er: 3 Emner: 177 Svar: 1.233
Svar: Ingen af delene kan bruges i det øvrige Europa
Hvad kalder man en FCK-fan med en IQ over 50 ?
Yderst begavet !!
En blind BIF fan er i KBH og besøger et værtshus. Hvad den blinde BIF fan ikke kan se er at det er tilholdssted for FCK fans. Overalt er væggende prydet med FCK flag mv.
Vore blinde ven finder baren, bestiller en Carlsberg, og ender selvfølgelig op med en faxe.
Men det til trods, aner vores blinde ven ikke uråd og spørger derfor glad ud i lokalet "Er der nogen tilstede der vil høre en FCK vittighed. ?"
Hurtigt bliver han prikket på skulderen og en FCK fan forklarer "Bartenderen er FCK fan og temmelig voldelig, jeg er FCK fan og går med kniv, Udsmideren er FCK fan og to meter høj, faktisk er alle omkring dig FCK fans - Vil stadig fortælle en FCK vittighed. ?"
Vores blinde ven tøver lidt, tager en slurk af sin øl og svarer så "Nej, for så skal jeg jo forklare pointen fem gange."
lidt til optakten til fodbold