{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.311 visninger | Oprettet:

sikke en ideot!!!! {{forumTopicSubject}}

Hej alle.

Jeg bliver simpelten nød til at komme af med noget arrigskab, for aldrig har jeg været tættere på at slå en person som jeg hva idag!!!!

Jeg har en mc til salg.
Der bliver så ringet på den, det en person fra fyn der gerne vil se den og han har 20.000 han vil hente den for.
Jeg siger så til ham at han skal vide at jeg under ingen omstændighedder går under 23000 kr og det er vis han er hurtig.

Han vil så vænne tilbage, det gør han og vi aftaler at mødes idag, han møder op kikker på den og for en prøve tur.

Han kommer tilbage og vi snakker lidt, han ligger så 20.000 på bordet og sige tag dem nu i hånden og så det en handel, jeg siger til ham at jeg ikke vil gå med til det da jeg havde sagt til ham at jeg ville have 23.000.

Fandme så om ikke han bliver sur, begynder at kalde mig en ideot og oven i købet vil have kompensation for at have kørt forgæves ellers ville min fede røv få ballade.

Jeg for ham smidt ud (med hjælp fra min hund) og han råber og skriger hele vejen ud til bilen, om at mig og min kæreste er så klamme og vi er nogen fjolser og han ville vænne tilbage og pis og lort.

AHHHH aldrig nogen sinde før har jeg haft lyst til at slå en person så meget som ham !!!!!!!!!!!!

at en mand i 40 kan være sådan smiley virkelig dårlig oplevelse smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  sikke en ideot!!!!
Kommentér på:
sikke en ideot!!!!

Annonce