{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
578 visninger | Oprettet:

Bæ Dag.... {{forumTopicSubject}}

Kender i det, at der bare er nogle dage som er helt á H til......Humøret er dårligt, hver 3. gang man tager tlf er det en åndsvag telefonsælger, kollegaerne er besværlige, kunderne er besværlige og lyver for at dække over deres egne fejl, folkene går på vejrlig, byggepladserne blæser fra hinanden, bilen er punkteret, man opdager en regnefejl på et stort projekt, man skulle ha haft en børnefri weekend -som nu er aflyst pga at teenage papdatteren har fået lov af mor til at holde fest i aften...

Jeg kan da helidgvis grine af det, her i skrivende stund..;-)..... Godt at det snart er fyraften....

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Bæ Dag....
  • #1   25. jan 2008 :-))) Ok 1 stk tudekiks sendt :-)))

• #2   25. jan 2008 Hvilket stillads firma arbejder du for?
    Men kender ganske udemærket det med kollegaer der lyver fordi de ikke vil erkende deres fejl.

Og nogen gange sågar endda prøver at give mig skylden for hendes fejl. Det kan gør mig godt gennem bitter!

Men hey, det er fredag smiley

• #3   25. jan 2008 Hmm her ser det ud til at blive en god dag smiley

Er lige vågnet, dvs at jeg er sovet næsten 5 timer over mig smiley
    Skal til koncert senere med et meget gammelt band - Wishbone Ash - jeg kender dem ikke, men vi fik fribilletter ...og derefter er det bare i klubben og drikke billige bajere smiley

• #4   25. jan 2008 Jeg kan kun være enig.
    Kom ned i morges og fandt ud af at jeg havde glemt at slukke for varmen i håndtagene igår, så batteriet var flat.
    Op på træde cyklen og afsted til stationen.
    pga problemer på hovedbanen var de forsinkede og da jeg kom til sidste stop var det 5 minutter efter bussen var kørt.. Som kører hvert 30. minut.

• #5   25. jan 2008 det skal du ikke være ked af, mit bygge projekt der hjemme er gået i vasken grundet penge, samt jeg fik en opringning fra banken at han mener at det måske er på tide at lukke firmaet fordi der mangler mange penge da mange af vores kunder ikke kan eller vil betale og det gør så at vi heller ikke kan betale vores leverandør og så løber det stærkt har afskrevet over 200.000 kr på det sidste 1,5 år på dårlige betalere....

• #6   25. jan 2008 Swpr.09 [Roskilde] W - Jeg er ved Trekantens Stilladser i Fredericia....

SN www.whitetiger-mc.dk N - OK så har jeg da ikke noget at pyldre over...... Ja det er faktisk utroligt, hvor mange firmaer der er derude, som ikke betaler deres regninger.... jeg er begyndt at sende rykkere ud hver 14. dag. 3 rykker er = incasso. Og jeg gider ikke at hører nogle undskyldninger......

• #7   25. jan 2008 vi har også prøvet med rygger men syntes ikke at det virker folk er skide ligeglade vi har lige sendt en til advokat for 50.000 og de penge mangler vi utroligt meget, har stort behov for ny tilgang af kunder og meget snart hvis vi skal overleve.....

• #8   25. jan 2008 Det er bare træls at gå ned med nakken pga dårlige betalere..:-( ...der er også en del små, nystartede 1-2-3 mands virksomheder som må stoppe pga dette problem.
    Det værste er, at mange af dem som ikke kan betale til tiden/eller slet ikke, allerede ved at de har likvide problemer når de bestiller en vare/ydelse.. de er bare pisse ligeglade. Så står vi andre med unødvendige rente udgifter og underskud....... Håber sq at de sover dårligt om natten...

• #9   25. jan 2008 Nu vi snakker om bædag så er det heller ikke specielt sjovt at køre i skole, mc'en dør og vil bare ikke køre, kickstarteren knækker når man prøver at få gang i den, telefonen har man aflagt derhjemme da der ikke er mere saft på batteriet. Og man har selvfølgelig passeret point of no return, så valget står imellem at gå 29 km hjem, eller de 16 km i skole med oppakning i modvind og regnvejr, skæbnen vil lige spille et puds så på en tavetur finder man ovenikøbet en kåbedel som man har tabt en månede tidligere, så man lige kan nå at møde kl 12.30 og man har fri 15.25. Vabler under den hårde hud og ømme ben pga. man ikke har vandre fodtøj på. Endelig komme hjem, og derefter bruge 2 timer på at hente ens lorte mc.

• #10   25. jan 2008 C4 tillyke med at du fandt den kåbedel smiley

• #11   25. jan 2008 jeg er ked af slet ikke a kunne følge dig idag.. skat har lige ringet med en afgørelse på min afgiftefter a ha vøret til frenvisning.. jeg snakkede bare for min syge moster og de har sq sat min afgift 11500 ned fra 44500 til 33000.. ikke dårligt jo... go dag til jer alle

• #12   25. jan 2008 Mange tak , jeg blev dælme også glad for lige at blive mindet om min dejlige mc midt ude på Lars tyndskids marker, hvor overlevelses kittet var skåret ned til Rød Cecil og en pakke Stimorol.

• #14   25. jan 2008 haha Bo s, det lyder til at blive tungt i længden smiley

• #16   25. jan 2008 Hvem laver incasso for jer?

• #17   25. jan 2008 En dreng i 6 klasse kommer hjem fra skole.

Hans mor lægger mærke til, hvor meget han smiler og spørger:

"Skete der noget særligt i skolen i dag?"

"Ja, mor- jeg havde sex med min engelsk-lærer"

Moderen ved ikke hvad hun skal gøre af sig selv og siger, at det må han snakke med hans far om, når han kommer hjem.

Faderen hører nyheden og bliver modsat moderen stolt af sin søn, går ind til ham og siger;

"Sønnike, jeg hører, du havde sex med din engelsk-lærer i dag"

"Ja, far- det havde jeg."

"så er du blevet en mand i dag- det skal fejres.

Lad os gå ud og få lidt lækket at spise, og så køber jeg sgu den cykel du har ønsket dig"

"Det lyder godt far- men må jeg få en fodbold i stedet- jeg har så ondt i røven?"

Kommentér på:
Bæ Dag....

Annonce