Er det kun mig det sker for ?? {{forumTopicSubject}}
Opperation Rygskjold......
Stod for et par uger siden og skulle erhverve mig mit første rygskjold ( Ikke noget rigtige mænd køre med.. men et krav på bane :-()
Starter med at spørge ind til emnet på MCG. Og får masser af brugbare svar.
Køre rundt til 2 forhandlerer i mit område, som har et sølle udvalg på hylden, men kan klart udelukke en stak pga tykkelsen, og dessignet.
Snakker med et par venlige mennesker på MCG og beslutter mig for et Forcefield L2 pro da den nok bedre L4 ikke kan være i min læderdragt ( er for fed)
Finder en hjemmeside i DK som har dette. Da jeg ikke kender den, og trustpilot heller ikke gør, spørger jeg igen panelet på MVG. og finder ud af at den tilhører en stor mc forhandler, så no problem ( so far )
Jeg bliver selvfølgelig fristet. og putter også et par handsker og et sæt undertøj med i kurven. alt er på lager til omg lev.
Betaler og er lykkelig....
Dagen efter kommer der en mail." handskerne er ikke på lager i ønsket str. kan du bruge nummeret mindre?"
Hvis de er store i str så går det nok. og få så lige opdateret lager status på webshoppen, lyder mit svar....
Dagen efter.. "De er store i str.... Men vi har heller ikke dine bukser i den rigtige str. kan du bruge en mindre"
Samme som med handskerne. jeg er 194 cm høj og vejer 105kg, det er kritisabelt at jeres lager status ikke virker. svarer jeg.
Der går et par dage uden svar. så jeg spørger til status. og får beskeden " jeg mangler svar på bukse str."
Jamen for dælen hvis de er store i str, det er jo derfor jeg har skrevet hvor stor jeg er !!
"Ok jeg sender idag"
Dagen efter modtager jeg en pakke.... Med et par shorts et par handsker ( som jeg godt lige kan passe) en trøje i den ønskede str.
Og gud hjælpe mig om ikke den rare dame syntes at det er så synd for mig at hun kvit og frit har opgraderet min L2 skjold til det dyrere L4... Som IKKE kan være i min læderdragt.... Ja det var selvfølgelig af god mening. men nu måtte vi tale sammen.
Jeg ringer og straks springer damen ned og river et L2 ned af hylden som hun prompte vil sende !! Super. får så besked om deres lager status på webshoppen, ikke snakker sammen med deres system, og derfor er alle de vare som de har i deres program, også tilgængelige på nettet. som "på lager" og de har virkelig ikke tid til at opdaterer manuelt.....
jeg sender L4 retur samme dag, og 2 dage senere modtager jeg er fint L2 også i den rigtige str L... Bare i en "Ladies" model......
Nu er konen ved at være rigtig træt af min mc hobby. Da det efterhånden er nogle kopper eftermiddags kaffe, som jeg har skyllet ned med bæ-mund....
Endnu en opringning ( tror jeg har lydt temmelig sur).... "nå er der forskel på dem...det troede jeg ikke.... UPS kan se at vi ikke har andre hjemme" Grrrrrrrrr "unskyld jeg ringer tilbage når jeg har snakket med importøren" grr tak !!
I dag efter endnu 8 dage, har jeg modtaget det skjold jeg bestilte...
Damen er rar i telefon og på mail. Men det er oplevelser som denne, der gør at jeg lægger mange af mine penge i udlandet...
1 ud af 4 varer var hjemme,Og både stod og står stadig på webshoppen som på lager, og har gjort det under hele forløbet..
Så kom det ud. Har du læst det hele, Bruger du også for meget tid på MCG
Mvh Brian
jun 2012
Følger: 9 Følgere: 8 MC-er: 1 Emner: 12 Svar: 156
Især hvis man nu havde en deadline fordi man skulle på bane.
Jeg har ikke prøvet at bestille noget udstyr på nettet, mest af hensyn til pasform og størrelser.
Men vil da have dit indlæg in mente, skulle det nu ske.
-Og ja, det tror jeg sgu at jeg gør Men i er nu så rare herinde allesammen
jun 2012
Følger: 29 Følgere: 50 MC-er: 6 Emner: 53 Svar: 478
Har handlet der uden problemer, men leveringstiden holder ikke.
Var prisen så god at du valgte at købe det over nettet. Der er jo masser af fine butikker med udstyr, især i Jylland..
feb 2013
Følger: 5 Følgere: 31 MC-er: 1 Emner: 5 Svar: 2.038
Holy shit.
Bl.a. Derfor jeg næsten altid køber brugt.
Jg får lov at se billeder af varen, prisen er lavere, jeg modtager varen når jeg tager forbi og afleverer kontanter, jeg får lov at prøve varen og udvalget er som hovedregel meget større.
Det der med at købe ind hos små nicheforhandlere... Jeg brækker mig
Det værste er når man går ind i en tøjbutik og man bliver overfaldet af sælger som først spørger om man har brug for hjælp, så spørger om man har bemærket des tilbud, så spørger hvad man syntes om et par bestemte bukser, og når man endelig har fået fred til at finde noget man vil have, så skal man da lige høre om muligheden for at spare en 50'er hvis man køber et par mere der koster det dobbelte, eller få dem gratis hvis man lige finder 3 par bukser mere man kan fristes til impulsivt at smide 1000 børneskræddes årsløn efter...
Puha, så fik jeg også luft
Da jeg begyndte at læse ville jeg spørge dig hvad siden hed, så jeg også lige kunne se om de har det jeg søger.
Men nu holder jeg mig altså bare til at finde et brugt i nærområdet når jeg skal have mig et ordentligt rygskjold
Held og lykke med de sidste 75%
jan 2006
Følger: 38 Følgere: 33 MC-er: 2 Emner: 85 Svar: 2.188
Med mindre man synes en kørestol er helt vildt smart.
jan 2012
Følger: 14 Følgere: 39 MC-er: 8 Emner: 55 Svar: 10.027
Jacob du får gerne en tur på seg`en
@Thomas.
Ingen nævnelse af butik herfra..
jan 2006
Følger: 38 Følgere: 33 MC-er: 2 Emner: 85 Svar: 2.188
Hårde hunde har alufælge på deres kørestole.
(Jeg har set jeres smileys)
Er det kun mig det sker for ??