717 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 10 Svar

Elsker offentlige transportmidler!!! Elsker offentlige transportmidler!!!

Jeg har da vist haft en rigtig stereotypisk mandag med alt, hvad det indebærer. Kører med en kollega og to andre passagerer på arbejde fra Aalborg til Århus i morges. Chaufføren finder så ud af, at han har et møde helt til kl. 20 i aften, så mig og de to andre må tage toget hjem til Aalborg. Første øv!

Undervejs eksploderer toilettet i den ene vogn mens en stakkels gammel dame er derude, så det sprøjter op af hende, og det vælter ud på gulvet med pis og bæ helt ud på midtergangen. Vi sidder i den efterfølgende vogn, da en lugt som i en meget kraftigt stinkende gyllevogn bølger ned af gangen, så man sidder og er ved at kaste op.

Alle flygter ind i den efterfølgende vogn, hvor lugten desværre følger med, da dørene åbnes. En ung mand fyrer lige en god gang deo af, for ellers er der næsten ikke til at være der. Føj, hvor klamt, siger jeg bare. Og alle skynder sig ud, da toget endelig når stationen. Øv igen!

Jeg skal så lige et smut ud i Aalborg Storcenter og hopper på bussen derud. Får handlet og går over mod busstoppestedet, hvor jeg desværre kan se, at bussen lige kører. Endnu et øv! Men heldigvis kører busserne rimelig tit, så jeg skal kun vente et kvarter. Ingen problemer!

Da kvarteret er gået, kommer bussen til tiden, og jeg hanker op i mit grej og stiller mig ud til vejkanten. Buschaufføren ser mig overhovedet ikke og kører bare videre?!?!?! Hvad f*nden sker der? Øv igen-igen-igen! Jeg må så vente yderligere et kvarter, før den næste kommer, før jeg kan komme hjem.

<ironi start>Argh, jeg elsker at køre med offentlige transportmidler!</ironi slut>

Håber at I har haft en bedre dag end mig smiley

Klaus

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Græsslåning + små klip af busk 600 kr.
  • Fræse havestykke 1.625 kr.
  • Vinduespudsning inde og ude 700 kr.
  • Sætte 2 lamper til og hænge dem op. 1.000 kr.
  • Hjælp til hænge tv op , har forsøgt selv , men det mislykkedes lidt . . derfor brug for hjælp til at rette på det . Har ikke boremaskine eller skruemaskine og det er murstensvæg . 300 kr.
  • Rem hoppet af havetraktor 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Elsker offentlige transportmidler!!!
  • #1   5. maj 2008 LOL Klaus smiley

Men nej, har ikke haft en bedre dag smiley

• #2   5. maj 2008 Så havde jeg enten gravet mig selv ned i haven, eller drukket en flaske Jack D og derefter gravet mig selv ned i haven (hvis jeg kunne finde den vel og mærke) kæmpe nedtur og få, vil næsten hellere tage taxa end at tage det offentlige..

• #3   5. maj 2008 Sikke en nederen mandag du har haft Klaus, det er stort af dig at dele den med os andre, jeg er ked af at sige det, men det var meget underholdene læsning. :oD
    Der er kun et at sige :
    Livet er for kort til offentlige transportmidler.

Jeg håber at du får en kanon god uge efter den start ;o)

• #4   5. maj 2008 jeg havde en lorte dag igår.

Billist træk ud foran mig så jeg skulle lave en vild undvige manøvre, hvilket smadrede selve spejlet i mit venstre sidespejl.

Skidt pyt kunne have være været. På tur forsætter jeg og en ven.

Da jeg så kommer hjem ser jeg at jeg har glemt at lukke en af mine lommer = min mobil til 2000kr ligger et sted på en strakning = 200km smiley

så surt.

• #7   5. maj 2008 Sådan noget er jo altid sur røv, Klaus.... Men prøv lige tænk på den stakkels gamle dame der bliver smurt ind i fæces fra top til tå.... Det må da være toppen af en lorte mandag.....

• #8   5. maj 2008 Bruger ALDRIG de offentlige transport midler - det er mit liv for kort til..

Jeg gider ikke vente til det passer dem at jeg skal komme frem - jeg gider ikke betale for at jeg skal stå op - jeg gider ikke vente på dem, når de erf forsinket eller kørt for tidligt.... JEG GIDER DEM IKKE...

Jeg tager min bil - min motorcykel - eller taxa..

• #9   6. maj 2008 HAHAHA!!! Jeg fik linket denne tråd.. så nederen en dag har du faktisk haft Klaus smiley Så nederen at din historie nu flyver rundt på nettet som et godt grin.. smiley

• #10   6. maj 2008 wow, eksploderende toiletter.. i usa havde der været millionerstatning til den stakkels gamle dame smiley men i danmark kan hun vel få et titurskort smiley

• #11   6. maj 2008 Jesper - Og dog.. i Danmark får hun sgu nok bare skylden! smiley

• #12   6. maj 2008 Hun tog det faktisk forbavsende pænt på trods af, at hun havde fået noget på tøjet og i ansigtet. Ville ikke en gang takke ja til at få sit tøj renset og anden form for erstatning, men de fik vist hendes navn og adresse hevet ud af hende alligevel.

K.

Kommentér på:
Elsker offentlige transportmidler!!!

Annonce