{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
662 visninger | Oprettet:

Elsker offentlige transportmidler!!! {{forumTopicSubject}}

Jeg har da vist haft en rigtig stereotypisk mandag med alt, hvad det indebærer. Kører med en kollega og to andre passagerer på arbejde fra Aalborg til Århus i morges. Chaufføren finder så ud af, at han har et møde helt til kl. 20 i aften, så mig og de to andre må tage toget hjem til Aalborg. Første øv!

Undervejs eksploderer toilettet i den ene vogn mens en stakkels gammel dame er derude, så det sprøjter op af hende, og det vælter ud på gulvet med pis og bæ helt ud på midtergangen. Vi sidder i den efterfølgende vogn, da en lugt som i en meget kraftigt stinkende gyllevogn bølger ned af gangen, så man sidder og er ved at kaste op.

Alle flygter ind i den efterfølgende vogn, hvor lugten desværre følger med, da dørene åbnes. En ung mand fyrer lige en god gang deo af, for ellers er der næsten ikke til at være der. Føj, hvor klamt, siger jeg bare. Og alle skynder sig ud, da toget endelig når stationen. Øv igen!

Jeg skal så lige et smut ud i Aalborg Storcenter og hopper på bussen derud. Får handlet og går over mod busstoppestedet, hvor jeg desværre kan se, at bussen lige kører. Endnu et øv! Men heldigvis kører busserne rimelig tit, så jeg skal kun vente et kvarter. Ingen problemer!

Da kvarteret er gået, kommer bussen til tiden, og jeg hanker op i mit grej og stiller mig ud til vejkanten. Buschaufføren ser mig overhovedet ikke og kører bare videre?!?!?! Hvad f*nden sker der? Øv igen-igen-igen! Jeg må så vente yderligere et kvarter, før den næste kommer, før jeg kan komme hjem.

<ironi start>Argh, jeg elsker at køre med offentlige transportmidler!</ironi slut>

Håber at I har haft en bedre dag end mig smiley

Klaus


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Elsker offentlige transportmidler!!!
Kommentér på:
Elsker offentlige transportmidler!!!

Annonce