13. maj 2006 Følger: 15 Følgere: 14 MC-er: 3 Emner: 265 Svar: 603
Elsker offentlige transportmidler!!! {{forumTopicSubject}}
Jeg har da vist haft en rigtig stereotypisk mandag med alt, hvad det indebærer. Kører med en kollega og to andre passagerer på arbejde fra Aalborg til Århus i morges. Chaufføren finder så ud af, at han har et møde helt til kl. 20 i aften, så mig og de to andre må tage toget hjem til Aalborg. Første øv!
Undervejs eksploderer toilettet i den ene vogn mens en stakkels gammel dame er derude, så det sprøjter op af hende, og det vælter ud på gulvet med pis og bæ helt ud på midtergangen. Vi sidder i den efterfølgende vogn, da en lugt som i en meget kraftigt stinkende gyllevogn bølger ned af gangen, så man sidder og er ved at kaste op.
Alle flygter ind i den efterfølgende vogn, hvor lugten desværre følger med, da dørene åbnes. En ung mand fyrer lige en god gang deo af, for ellers er der næsten ikke til at være der. Føj, hvor klamt, siger jeg bare. Og alle skynder sig ud, da toget endelig når stationen. Øv igen!
Jeg skal så lige et smut ud i Aalborg Storcenter og hopper på bussen derud. Får handlet og går over mod busstoppestedet, hvor jeg desværre kan se, at bussen lige kører. Endnu et øv! Men heldigvis kører busserne rimelig tit, så jeg skal kun vente et kvarter. Ingen problemer!
Da kvarteret er gået, kommer bussen til tiden, og jeg hanker op i mit grej og stiller mig ud til vejkanten. Buschaufføren ser mig overhovedet ikke og kører bare videre?!?!?! Hvad f*nden sker der? Øv igen-igen-igen! Jeg må så vente yderligere et kvarter, før den næste kommer, før jeg kan komme hjem.
<ironi start>Argh, jeg elsker at køre med offentlige transportmidler!</ironi slut>
Håber at I har haft en bedre dag end mig
Klaus
sep 2006
Følger: 20 Følgere: 7 Emner: 91 Svar: 1.895
Men nej, har ikke haft en bedre dag
jun 2006
Følger: 10 Følgere: 8 MC-er: 2 Emner: 18 Svar: 337
jan 2004
Følger: 17 Følgere: 13 MC-er: 5 Emner: 29 Svar: 300
Der er kun et at sige :
Livet er for kort til offentlige transportmidler.
Jeg håber at du får en kanon god uge efter den start ;o)
sep 2007
Følger: 31 Følgere: 30 MC-er: 5 Emner: 126 Svar: 1.422
Billist træk ud foran mig så jeg skulle lave en vild undvige manøvre, hvilket smadrede selve spejlet i mit venstre sidespejl.
Skidt pyt kunne have være været. På tur forsætter jeg og en ven.
Da jeg så kommer hjem ser jeg at jeg har glemt at lukke en af mine lommer = min mobil til 2000kr ligger et sted på en strakning = 200km
så surt.
jul 2007
Følger: 17 Følgere: 16 MC-er: 2 Emner: 114 Svar: 851
aug 2005
Følger: 55 Følgere: 54 MC-er: 2 Emner: 163 Svar: 5.016
Jeg gider ikke vente til det passer dem at jeg skal komme frem - jeg gider ikke betale for at jeg skal stå op - jeg gider ikke vente på dem, når de erf forsinket eller kørt for tidligt.... JEG GIDER DEM IKKE...
Jeg tager min bil - min motorcykel - eller taxa..
feb 2008
Følger: 23 Følgere: 22 MC-er: 1 Emner: 23 Svar: 274
aug 2007
Følger: 8 Følgere: 6 MC-er: 2 Emner: 2 Svar: 1.944
feb 2008
Følger: 23 Følgere: 22 MC-er: 1 Emner: 23 Svar: 274
maj 2006
Følger: 15 Følgere: 14 MC-er: 3 Emner: 265 Svar: 603
K.
Elsker offentlige transportmidler!!!