326 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 5 Svar

3D display.. NU! eller noget.. 3D display.. NU! eller noget..

NU da jeg ikke har så meget (ordentligt smiley ) at lave i denne hjemsendelsestid.. ( ud over at male.. og polere på dyret smiley )

Har Jeg nørdet med at programmere et 3d hologram instrumentboard til vores kæreste eje.. smiley
Og det er vildt sjov at rode med, og læringskurven er STEJL!

Har fået fat i programmerings sprog til.. https://youtu.be/0XnEncVDyc0

Og kommet op med dette.. Jeg mangler kun at indsætte de parametre vi kender i displayet.. (Helst så der kan vælges sprog? Hmm.) Som det er nu kan jeg få det til at vise..:
Nm. På bagdækket..! ABS og Traction kontrol anvendt effekt samt niveau, slip Effekttab (tab v udskridning), Dæk Temp. På Vej berøringpunktet, kronrørs vinkel ( nedlægnings vinkel), G-Spot smiley (påvirkning), aktuel Dæmper effekt for/bag (hvor meget energi optager dæmperen i dette sek.), fjeder Kompressions effekt For/bag ( hvormeget energi optager fjedre i dette sek.) aktuel kw. (Motoreffekt) på motor, samt Aktuel effekt omsat Til vejen (en slags konstant rullefeltsmåling :O, DCT gear optimerings skift og niveau og flere andre baggrunds, lidt ligegyldige ting Som Km/t, omdr, Motor Temp.. osv.. smiley
Selve de forskellige display er lagt ind som du ser herunder og de virker.. smiley
NU mangler vi bare en egentlig 3D skærm!! smiley
der kan betales for penge, - At sende til in realtime..
Og lige dér...
kommer der nok til at gå noget tid.. smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Montage af køkkenarmatur 800 kr.
  • Haster! Silikone fuger på badeværelse 1.300 kr.
  • Hænge vinreol op 350 kr.
  • Ophængning af lamper 600 kr.
  • Ny stikkontakt, der skal bores i væggen 600 kr.
  • Samle legetårn undendørs 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  3D display.. NU! eller noget..
Kommentér på:
3D display.. NU! eller noget..

Annonce