{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.345 visninger | Oprettet:

Skadesanmeldelse {{forumTopicSubject}}

Her er nogle skadesanmeldelser, som folk har sent ind til div. forsikringer! Ikke alle her i verden formulerer sig lige klart..... :O)

Bilen foran ramte fodgængeren, men han kom op, så jeg ramte ham igen.

Bilen måtte tage et større sving end beregnet pga. en usynlig lastbil.

Brillerne blev slået af Henrik, som så gik i stykker.

Da jeg kørte hjemmefra for, at køre på arbejde, kørte jeg lige ud i bussen.. Den kom 5 minutter for tidligt.

Da jeg så, at jeg ikke kunne undgå kollisionen, trådte jeg speederen i bund for derefter at brase ind i den anden bil.

Da jeg skulle hjem, kom jeg til at køre ind i den forkerte gård og kolliderede med et træ, som jeg ikke har på min grund.

Den anden skiftede mening, og jeg blev nødt til at køre ham over.

Den anden bil ramte min, uden at give tegn på, hvad den havde i sinde.

Den indirekte grund til ulykken var en lille fyr i en lille bil med en stor mund.

Der blev grønt. men modparten blev holdende. Denne manøvre kom så uventet, at jeg kørte ind i ham bagfra.

Der var lige præcis ikke plads til to biler i bredden. Opdagede vi

Der var masser af tilskuere, men ingen vidner.

Det er hans skyld. Han holdt alt for lidt afstand til bilen bag ham

Det hele var min skyld, men fører B sagde, at det var ok, og at jeg bare skulle glemme skaderne på hans bil. Det skulle han nok få fikset selv, sagde han. Det vigtigste for ham var, at hans kone ikke fik at vide, at han havde akkurat der på akkurat det tidspunkt.

En bil kørte væk, og i farten fik den ramt vores klient, som røg op i vejret, og hans hoved røg gennem sidespejlet og rullede så mod trafikkrydset nogle meter væk. Biler speedede så op, og mirakuløst forblev vores klient ved bevidsthed, og det lykkedes ham at komme sikkert over vejen.

En bilist kolliderede med en ko. Spørgsmål på forsikringsblanketten: Gav de nogen advarsel? Svar: Horn. Gav den anden part en advarsel? Svar: Muuh

En ko slentrede ind i min bil. Man fortalte mig senere, at koen var åndssvag.

En lastvogn bakkede gennem vindspejlet ind i ansigtet på min kone.

En usynlig bil kom ud af intet, ramte min bil og forsvandt.

Et hjul kom ned i grøften. Min fod sprang fra speederen, hoppede tværs over vejen til den anden side og brasede ind i et træ.

Fodgængeren anede tilsyneladende ikke, hvor han ville hen, så jeg kørte ham over.

Fodgængeren løb mod fortovet, men jeg fik ham.

Forresten, jeg tror, at hvis jeg havde mistet hovedet, så var ulykken blevet meget værre.

Forrude i stykker. Årsag ukendt. Formentlig voodoo.

Hun påstod hårdnakket, at hun var kørt over for grønt lys, selv om der ikke var noget lyskryds.

Hjorten vendte desværre om ved autoværnet i midterrabatten. Havde den fortsat over vejen, ville uheldet være blevet undgået, så der er ingen tvivl om, hvem der har skylden.

Hvis føreren af den anden bil var stoppet nogle meter bag sig selv, var uheldet aldrig indtruffet.

Hvad der skete, er vanskeligt at sige, da hjorten lå på køleren og spærrede for udsigten.

Hvis ikke jeg havde kørt der, var ulykken aldrig sket.

Jeg begyndte at dreje, og det på det tidspunkt, jeg så en kamel og elefant stå tøjret ved rabatten. Det distraherede mig så meget, at jeg tabte koncentrationen og ramte en helle.

Jeg blev kastet ud af min bil, da den kørte af vejen. Jeg blev senere fundet i en grøft af nogle omstrejfende køer.

Jeg blev skadet i bagdøren, forskærmen og venstre knæ.

Jeg fortalte godt nok politiet, at jeg ikke var kommet noget til, men da jeg senere tog hatten af, fandt jeg ud af, at jeg havde fået en hjernerystelse.

Jeg fuldførte svinget efter vejen havde rettet sig op.

Jeg har kørt bil i 40 år, da jeg pludselig faldt i søvn bag rattet.

Jeg havde et øje på den parkerede bil, et andet på lastbilen der nærmede sig og et på kvinden bag mig.

Jeg havde parkeret min vogn uden for Netto. I vognen sad min kone og Hr. Rasmussen. Da jeg kom tilbage, var skaden sket.

Jeg kastede et blik på min svigermor, som sad på bagsdet, og kørte direkte ud over skråningen.

Jeg kom kørende mod nævnte kryds, sænkede farten, så mig godt om, kørte så ud i krydset - og ramte Hr. Petersen. Dette er for mig en helt normal procedure.

Jeg kørte manden ned. Han indrømmede, at det var hans skyld, idet han tidligere er blevet kørt ned.

Jeg så en dame gå over gaden. Jeg tog fejl af hendes hensigter.

Jeg vil sige, jeg har 50% skyld og modparten 75%.

Man forventer jo ikke lige netop, at møde en anden bil på en gang- og cykelsti.

Ulykken skete, da den højre fordør af en bil kom omkring et hjørne uden at give tegn.

Vognen foran mig slingrede så voldsomt, at jeg selv måtte svinge flere gange, inden jeg omsider ramte den.

Telefompælen nærmede sig så hurtigt, at jeg ikke kunne nå at svinge ud af dens kurs.

Ulykken skyldtes, at vejen drejede.....

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Skadesanmeldelse
Kommentér på:
Skadesanmeldelse

Annonce