Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Kitchen clogged 750 kr.
  • Flyt tørretumbler 450 kr.
  • Reparation af kabelfejl på robotplæneklipper 1.300 kr.
  • Furniture Assembly 2.200 kr.
  • Hente to døre i bauhaus Roskilde Montere døre og dørhåndtag i Jyllinge 2.100 kr.
  • rep. af hul i vandrør 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  OFF TOPIC!!!!! PLAYSTATION 4 ELLER X BOX ONE S?
  • #1   29. feb 2020 Ville personligt vælge PS4. Hvis man vælger Xbox skal betale omkring 500kr hvert år for overhovedet at kunne spille sine spil (som man selvfølgelig vil).

• #3   29. feb 2020 #2 Du får ingen gratis spil på Xbox. Og det er lige meget om spillet er online eller ej. Du skal betale 500kr for overhovedet at gå ind på spillet

• #4   29. feb 2020 Har selv en xbox one s, og er meget tilfreds. Begge konsoller har deres ulemper og fordele, men hvis det primært er for at spille fortnite, tror jeg det er lidt hip som hap hvad vælger, men som sagt: jeg er fint tilfreds med min x1 s smiley

• #5   29. feb 2020 Mathias K. Det er altså lidt noget vrøvl du skriver. På xbox skal man ikke betale for at gå ind i sine spil!!, men det er rigtigt at man skal have/ betale et abonnement. for at spille online. I det abonnement. får man bla. 3 gratis spil hver md.

• #6   29. feb 2020 #5 Min bror har en Xbox One, og han får hvertfald ikke nogen gratis spil. Prøvede at gå ind på en masse forskellige spil (også offline spil) men kunne ikke spille dem før han betalte de 500kr.

• #7   29. feb 2020 Hvis du har et "games with gold" abonnement, kan du spille online og du får 3 gratis spil hver md. Hvis du har et "gamepass ab." for du det samme som med et gold ab, samt muligheden for at download over 100 spil du kan spille, så længe du har dit ab. Jeg tror din bror har prøvet at hente spil igennem gamepass, og der har du helt ret. det kan man ikke uden at have et abb. smiley men som tidligere skrevet: jeg er fint tilfreds med min xb1, men ps4 er bestemt også en fed konsol smiley

• #8   29. feb 2020 Gode input.... Læser hver og en. Takker. Hvis flere har input, så kom endelig med dem.

• #9   29. feb 2020 Hvis det bare er for at spille fortnite så kommer det vel an på hvordan et joystick ligger i hånden, og der er da en stor forskel på de to maskiners joystick.. Personligt er jeg kun til ps4...

• #10   29. feb 2020 Jeg startede med at have 2 x boks, fik så en ps 4 og nu også en PS4 pro, jeg foretrækker ps4, og det virker desuden meget mere udbredt i dk - mine x boks er solgt nu

• #11   29. feb 2020 Knægten der har fået x boxen, sagde også til mig der var stor forskel på hvordan de der, lå i hånden.... Men pris forskellen var bare rimelig stor, til at far's penge pung vred sig. Så det blev det lidt billigere valg, altså x boxen. Drengen er nu glad any way.... Så vi må se om han ik vender sig til den....

• #12   29. feb 2020 #11 personligt er jeg mere til Xbox controlleren. Ligger meget bedre i hånden efter min mening. Tror drengen bliver lige så glad for en Xbox som en PS4. Det er jo sådan set de samme maskiner, bare lavet af forskellige producenter.

• #13   29. feb 2020 Jaaa der er jo det... Han var lidt sur, lige i det sekund faren blev til en fedtet hund. Mne som du siger, han skal nok blive glad for den.... Dejligt med noget seriøst input, når man har brug for det. Jeg synes det styrker dette forum, til trods for at det er et mc forum. smiley

• #14   29. feb 2020 #13 En Xbox er bedre end ingen Xbox.

• #15   29. feb 2020 Mathias det kan vi kun blive enig om smiley

• #16   29. feb 2020 Lyder meget fornuftigt det kennet Lolland forklare

• #17   1. mar 2020 Har hørt der kommer en ny PS 5 i år, så vent til den kommer, så bliver der mange 4 til salg

• #18   1. mar 2020 Det er for sent, x boxen er købt. Og knægten er lykkelig. Lykken er så først kommet idag. Har stort set ik set noget til ham, siden der blev sat strøm til....

• #19   1. mar 2020 På en PS4 skal du ikke betale for PS+ for at kunne spille Fortnite (online generalt)

• #23   3. mar 2020 Fint valg, xbox one s er billigere, dog er grafikken også en smule dårligere, men det er din knægt nok lidt ligeglad med. Jeg foretrækker xbox controlleren, og deres "øko" system, men det er jo også smag og behag.

Der kommer både ny xbox og playstation omkring juletid, men der er jo stadig næsten et helt år til, så synes ikke det er dumt du har købt en nu.

Kommentér på:
OFF TOPIC!!!!! PLAYSTATION 4 ELLER X BOX ONE S?

Annonce