{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
619 visninger | Oprettet:

Hærværk på bil {{forumTopicSubject}}

Jeg brækker mig over folks opførsel. Jeg har lige købt hus, og havde en masse papkasser og lort stående efter flytningen. Dette skulle jeg have kørt på lossepladsen. Da jeg ikke har træk på min egen bil lånte jeg min faders bil m. trailer. Parkerede den lige uden for mit hus fredag aften, da jeg skulle bruge den lørdag. Lørdag morgen da jeg kommer ud til bilen er der sat en kniv i lakken og den er ridset fra bagenden og helt frem til venstre blinklys foran på bilen. Bagskærm, bagdør fordør, og forskærm. Det hele har fået en tur. Jeg er yderst bange for at jeg ville få en plettet straffeattest hvis jeg havde fået fat i den spasser der har hygget sig med det. Hvorfor er det at nogen er så uendeligt hjernedøde at de synes det er skægt. Det er jo fuldstændig meningsløst.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hærværk på bil
  • #1   15. okt 2007 Jeg var ude og gå en tur, da en bil pludeligt standsede, og de råbte lad os smadre ham der idioten...

Aner ikk hvem de var, men de var påvirket af et eller andet, og nu ligger jeg i sengen med hjernerystelse, og total smadret ansigt smiley

Nogle mennesker er ikk normale, sån er det bare...!

• #2   15. okt 2007 Ja ok. Så kan jeg godt se at en ridse i en bil ikke er helt så træls som et smadret ansigt.

• #3   15. okt 2007 folk er dælme hjernedøde på øverste etage ....
    nu jeg ikke læge , men man kan meget nemt tro de fejler et eller andet .... der fåes sikkert ikke behandling mod den lidelse endnu , andet end sprøjten ud af armene og så ellers et lag tæsk ....

• #4   15. okt 2007 Vi havde indbrud i bilen i sidste uge. Konen var inde i børnehaven for at hente vores mindste dreng, (var max. væk i 5 min.) og da hun kom ud, var højre forreste siderude smadret. Desværre havde konen ladet sin taske ligge i bilen!!!!! så den var selvfølgelig væk. Alt i alt kommer det til at koste os ca. 3500kr. når vi har betalt selvrisikoen, og så er der alt det bøvl vi har haft med at ringe rundt, bilen på værksted, besøg af låsesmed osv. Jeg havde lyst til at slå nogen ihjel da jeg fik det at vide. Fandme irreterende at der er nogen mennesker der ikke kan kende forskel på "dit og mit".

• #5   15. okt 2007 Ja min gamle stylede bil fik lavet hærværk 5 gange (Ruko stakkeringer og smadrede ruder) og indbrud 3 gange (stereo).. På 1,5 år...
    Ufatteligt man ikke kan nyde andres arbejde men skal ødelægge det..

• #7   15. okt 2007 Ja det er bare så uforståeligt og vredes frembringende at hvisse mennesker har så lidt respekt for andres egendom og liv.. Jeg føler med jer alle!

Jeg har selv været ude for at få min bil "keyed"... Jeg skulle holde 30 års fødselsdag og havde bilen fyldt med vin og øl. Den stillede jeg så tæt på selskabslokalerne og begyndte at slæbe øl og vin ned i kælderen, hvor lokalerne lå. Da jeg kommer op af trappen, hører jeg en høj skærende lyd fra der min bil holder. Jeg går der over og den har fået nøglen helt til metallet fra forskærm, hen over sidespejl til bagskærm. En stor mærkelig mand er på vej væk i stor hast... Nåmen jeg får ham løbet op og griper fat i kraven på stodderen! Jeg konfronterer ham med hvad han har gjort.. først nægter han, men da jeg bliver ved med at konfrontere ham med hvad han har gjort, siger han, at den holdt provokerende og at der var parkering forbudt!!! FFS jeg havde sku bare standset for at læsse af!! Nåmen så viste jeg ikke lige hvad jeg skulle gøre, jeg skummede af raseri! Min tlf. lå i bilen, så jeg tænkte (eller tænkte vel ikke), at nu skulle han have en lærestreg, så jeg knyttede næverne og fortalte ham at nu skulle jeg lære ham hvad der sker med sådan nogle idioter... En dame der var vidne til episoden kom ud af sit hus og bad mig om ikke at slå ham... det fik mig til at falde ned. Jeg spurgte efter en tlf. og mens jeg holdt ham med den ene hånd fik jeg ringet til polisen... Så han endte med en bøde og en sigtelse for hærværk og måtte betale en totalt omlakering af den ene side.. vil tro det kostede ham 30-40k HAHA sku glad for at jeg gjorde det rigtige og ikke bar valgte den nemme løsning med håndmaderne.. så var det sikkert mig der var blevet sigtet... Så husk at tælle til 10, når folk forulemper jer!!!

• #8   15. okt 2007 Ja Jesper det krævede lige at man tænkte over konselkvensen af den handling man var ved at udføre der.... *GG* Men er sku glad for at jeg ikke valgte den oplagte løsning...

• #9   15. okt 2007 så kunne han lære det !
    gjorde vist engang det modsatte med en nordmand der skamferede min gamle kawa .... det var dem der ringede efter politiet efter jeg havde ramt ham med min styrthjelm hæhæhæ snothvalp

• #10   15. okt 2007 ja og ham her drog hjem til Norge med et par skrammer , han skulle vist bare have været skubbet i havnen men orkede ikke slæbe idioten 500 meter smiley

• #11   15. okt 2007 ole P har jeg har desværre prøvet noget lignende... dog uden hjernerystelse (sjove kommentare fra bedes : )

Kommentér på:
Hærværk på bil

Annonce