Opråb {{forumTopicSubject}}
Ved egentligt ikke ,om jeg skal blive bange ,eller pisse sur
Hvad fanden sker der i Danmark ??????
Danskerne sover mens vores skoler, bygninger og privatejendom som bil og bolig står i flammer.
Hvornår kan vi lære at stå sammen og kæmpe for vores værdier og traditioner.?
Hvorfor er det Hizbut tahrir, en fundamentalistisk terror organisation der idag kl 1700, demonstrerer imod danskerne og vores ytringsfrihed?.
Hvorfor møder danskerne ikke op til en moddemonstration mod vold, hærværk, knivstikkeri, social svindel, narkohandel, massevoldtægt, dødstrusler, fundamentalisme, islamisme og terrorisme - og alt det disse voldspsykopater har beriget dansk kultur og samfund med!?.
Der er et yndigt land- nu står det i flammer!!.
Send denne sms videre så flere får øjnene op for hvad vi står overfor og gør noget ved det nu!
Kig på denne Hjemmeside læs og forstå
www.siad.dk
dec 2003
Følger: 40 Følgere: 41 MC-er: 2 Emner: 114 Svar: 2.075
Vi sidder i den suppedas som vi selv har lavet, med vi mener jeg alle dem som gang på gang sætter deres kryds til et folketingsvalg og så tror at vores kære levebrødspolitikere vil løse de problemer der er !!
Demokrati !!! Ja og månen er en grøn ost !!! I mine øjne er et demokrati noget der gør at flertallet bestemmer !!! Jeg tror vi alle kan blive enige om at flertallet i danmark i de sidste 25år har vidst at den islamiske indvandring vile ende galt og at vi skulle ha dem stoppet !!! men hvad er der sket ??? IKKE EN SKID !!!
Husker tydeligt hvordan mine forældre grinede af Glistrup når han brølede løs " MUHAMEDANERNE UD AF DANMARK" og idag 25 år efter er de trofaste DF vælgere......................
Desværre er det sådan at inden vores ih åh så kære Justitsminister selv på egen krop og familie har mærket hvordan det hænger sammen så sker der ikke en skid !!!
Selvfølgelig er det sørgeligt at vi har tabt 1-1½ generation af "perker" unger på gulvet fordi vi i vores lalleglade forestilling med simpel børnehave pædagogik kunne rette dem ind efter den "danske" model
Men er der ikke nogen der tænker på at vi aldrig kommer til at gøre dem tilfredse ????
Det eneste de vil er at hænge ud med deres homies, ha en fed BMW og så arbejde så absolut lidt som muligt. Og så kan vi lige så godt begynde at vende os til at de til enhver tid hævder retten til at skabe sig som de vil og tæve alle der vover at kritisere dem !!! Det er sådan det hænger sammen i den virkelige verden, hvorfor fornægte det ???
jun 2005
Følger: 15 Følgere: 14 Emner: 18 Svar: 263
men tror også jeg vil skabe mig til jeg får min vilje... ved at brænde deres hjem ned vi kal jo starte i deres getto (bistandbul)... og se hva de ville sige til det .... jeg hader alt hva de står for de vil have respeckt tjo så kan de jo starte med dem selv først så ville det nok hjælpe
feb 2006
Følger: 36 Følgere: 10 MC-er: 16 Emner: 9 Svar: 269
God hjemmeside forresten.
jan 2005
Følger: 46 Følgere: 35 MC-er: 4 Emner: 63 Svar: 2.041
Problemet er bare at der er nogle som tror at tingende løser sig af sig selv ved blot at gå en lille tur i samlet flok for, at vise man er imod volden fra muslimerne.
Men det rager da muslimske voldmænd en høstblomst, at danskerne er sure. De ved da godt vi ikke vil have deres opførsel. Faktisk tror jeg de nyder vores forargethed og det faktum at vi ikke er i stand til at udvise dem da de jo har fået fribilleten (statsborgerskabet) men alligevel er blevet opdraget som muslimer/araber.
Derhjemme ved thebordet sidder deres muslimske farmand nemlig dagligt og fortæller om islams lyksagligheder og alt hvad der arabisk imens han samtidig nedgør alt hvad der er dansk.
Og så går vi naive danskere rundt og tror at bare fordi muslimerne/araberne er født her så er de danskere.
Vor herre bevares.
jan 2005
Følger: 46 Følgere: 35 MC-er: 4 Emner: 63 Svar: 2.041
Jeg ved godt at det ikke er muligt pt. fordi de har fribilleten (statsborgerskabet) men så må politikerne se at få lavet en tidsvarende lov der gør det muligt, at udvise dem til deres herlige muslimske oprindelseslande.
apr 2007
Følger: 45 Følgere: 43 MC-er: 1 Emner: 108 Svar: 1.308
jun 2007
Følger: 15 Følgere: 16 MC-er: 5 Emner: 42 Svar: 466
så er spørgsmålet bare hvor naiv man ønsker at være, og hvor længe..
dec 2003
Følger: 40 Følgere: 41 MC-er: 2 Emner: 114 Svar: 2.075
Opråb