OT: spændinger i sideruden på bil? {{forumTopicSubject}}
er der nogle som ved om der kan være spændinger i en siderude på en bil? det er en Ford transit varevogn.
sagen er den jeg parkerede min firma bil hjemme hos mig selv til middag. En time efter kommer min kone hjem og siger min siderude er smadret.
jeg har gået og bygget udenfor i hele det tidsrum, og min hund har været med ude.
hunden gør hvis folk stopper op foran huset, og jeg har ikke hørt eller set hverken gående eller biler i det tidsrum.
udover dette, lå stort set alle glasskår ude foran bilen. og hverken tablet eller diverse værktøj der lå i kabinen er stjålet. alle døre var stadig låst.
så jeg synes ikke det lyder som et forsøg på at stjæle noget. og hvis det var hærværk undrer det mig at hverken jeg eller hunden har set nogle (lukket villavej).
men hvis der kan have været spændinger i ruden kan det måske forklare det. hvis det kan have noget med det at gøre, har samme rude til tider 'hakket' når man skulle have den lukket.
aug 2007
Følger: 8 Følgere: 5 MC-er: 3 Emner: 21 Svar: 923
Men har haft samme oplevelse som dig, kom så i tanke om jeg havde slået græs tæt på bilen.....
jul 2011
Følger: 1 Følgere: 846 MC-er: 11 Emner: 183 Svar: 1.340
Det var så forruder.
mar 2009
Følger: 12 Følgere: 108 MC-er: 2 Emner: 54 Svar: 1.340
desværre er det ikke pga en græsslå maskine. bilen holdte med førersiden mod min indkørsel.
min er også med forhøjet tag, men har aldrig haft ballade med forruden.
det er bare irriterende når man ikke ved hvorfor. havde der nu været stjålet en masse værktøj, vidste jeg da hvad grunden var.
det er super nedern at skulle spilde sin tid med at have den på værksted når ruden kommer hjem, for ikke at tale om alle de satans glasskår man skal fjerne fra vej og fortov ??
maj 2015
Følger: 2 Følgere: 2 Emner: 1 Svar: 77
mar 2009
det er jo bedre end hærværk eller indbrud ??
mar 2009
maj 2019
Følger: 1 Følgere: 21 Emner: 15 Svar: 945
mar 2009
maj 2008
Følger: 2 Følgere: 4 MC-er: 1 Emner: 3 Svar: 155
Har skiftet et par bagruder på C5'er der springer under kørsel pga spændinger og vibrationer
OT: spændinger i sideruden på bil?