689 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 9 Svar

Ufaglært arbejde? Ufaglært arbejde?

Hej der ude.

Jeg stoppede her i sommers på gym og tager et år "fri" før jeg læser videre. Jeg har arbejdet i kvickly de sidste 2 år først som "ungarbejder" i afdeling og derefter som kassemedarbejde og hjælper hvor der nu var brug for det. men nu vil jeg gerne prøver noget andet da jeg ikke har lyst til at have et fuldtidsjob der ikke er mere spændende. Jeg interessere mig for computer og teknik og det kunne naturligvis være fedt at finde noget der havde dette inde over, dog ikke et krav.

Ville blot høre om nogle af jeg havde erfaringer/forslag til et godt arbejde man kunne finde som ufaglært. Alle forslag er velkomne da jeg naturligvis ikke kan regne med at finde lige det jeg gerne vil. I sidste ende går det ud på at tjene penge, men det behøver vel ikke være super kedeligt.

Mvh. Niels

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hjælp til hænge tv op , har forsøgt selv , men det mislykkedes lidt . . derfor brug for hjælp til at rette på det . Har ikke boremaskine eller skruemaskine og det er murstensvæg . 300 kr.
  • Rem hoppet af havetraktor 500 kr.
  • skifte ventilator 750 kr.
  • Opsætning af lille vitrineskab 750 kr.
  • Fjerne ukrudt, klip græs og græs kanter 2.500 kr.
  • Garderobe 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Ufaglært arbejde?
  • #1   7. aug 2007 tja fabrik? gode penge, men røv sygt ...

• #2   7. aug 2007 rengøring for iss på slagteri.... fik ca 137 kr/t .... og det var ved siden af gym 20 timer om ugen (5x4 timer) lækkert at supplere su med... men det er fra 15 om eftermiddagen og frem

• #3   7. aug 2007 Jeg har lige arbejdet ½ år som pakkepost hos Post Danmark, inden jeg begynder på universitetet. Fin løn og gode arbejdsforhold, man skal bare tidligt op smiley

• #4   7. aug 2007 Har en kamme der går nat på en frabrik. det gir da 180 i time.

• Henrik B
    Henrik B Tilmeldt:
    nov 2005

Følger: 1 Emner: 11 Svar: 43
    #5   7. aug 2007 Inden jeg kom i lære som mure. Arbejdede jeg som ufaglært jord og betoner. Det lyder ikk ret spændende, men det er faktisk okay. Man er ude når det er godt vejr, og sidder i skurvognen når det regner. Man får tit tidligere fri. Lange pauser(evt. drikke tider). Jeg fik 160 i timen. Også lige da jeg startede..

• Allan  W
    Allan W Tilmeldt:
    mar 2007

Følger: 1 Emner: 1 Svar: 61
    #6   7. aug 2007 Bliv arbejdsmand i et byggefirma meget alsidigt og gode penge så kunne det jo være du fandt ud af du ville være håndværker. jeg er selv tømrer og har et rigtig godt job og er glad for at gå på arbelde hver dag.

• #7   7. aug 2007 Har arbejdet som vikar på en skole. Nogle ville nok mene at det var deres værste mareridt, men jeg synes nu det var super fedt og det gav imo en udmærket løn, dvs. ca. 175kr i timen. Mon ikke også de kan bruge lidt hjælp med computrene en gang i mellem...? smiley
    Jeg fik imo rigtigt mange gode ting med, i form af erfaringer og kompetencer, som jeg også har kunnet bruge i andre sammenhænge.

Ellers kan du jo blive studentermedhjælper hos et større firma fx. Det har jeg også haft rigtigt gode erfaringer med. Se evt i aviserne om der er nogle der søger nogen med dine kompetencer, men du skal nok være hurtig da der er mange om buddet på dette tidspunkt af året.

• #8   7. aug 2007 Stoplods i tivoli, godt løn, men en del hovedpine !!
    Bundprop i badeland "giver vedvarrende lungeprobs"

• #9   7. aug 2007 Chauffør på rutschebanen på Bakken - et job med mange op og nedture!

Kommentér på:
Ufaglært arbejde?

Annonce