24.105 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 24 Svar

Offshore-arbejde, tips, råd, erfaringer? Offshore-arbejde, tips, råd, erfaringer?

Jeg overvejer om offshore arbejde kunne være noget for mig.
Som jeg har forstået det, er der lidt uddannelse i Esbjerg, inden man kommer igang. Men foregår den uddannelse som en del af en ansættelse? Og hvor lang tid er den uddannelse?
Mener det jeg har kigget på, hedder Roustabout eller Roughneck.
Jeg roder stadig lidt rundt i begræberne. Og har stadig lidt svært ved at finde hoved og hale i det.
Jeg er godt nok uddannet elektriker. Men tænker bare at jeg ville ud som "ufaglært"....eller i hvertfald med det uddannelse der nu hører med til jobbet.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Toilet løber 1.000 kr.
  • Montering af emhætte 1.000 kr.
  • Plæneklipper vil ikke starte 1.000 kr.
  • Blotlæggelse af strømforsyning og etablering af stikkontakt 1.357 kr.
  • Dispose of 90% gasflaske 400 kr.
  • Jeg har brug for at få opsat 2 Ikea gardin stænger i samme rum 499 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Offshore-arbejde, tips, råd, erfaringer?
  • #1   29. nov 2011 Hvorfor ikke bruge et par år på at læse til Maskinmester, så du kan få de spændende jobs offshore?

• #2   29. nov 2011 Du skal som minimum have sikkerhedskursus, hvis du kan komme ind som elektriker, ellers er stilladskursus et godt sted at starte...

Kontakt dansk metal esbjerg, de har en off shore afdeling---> http://www.metalesbjerg.dk/Off-Shore.aspx

Har selv været i gang med at søge for år tilbage, men kom fra det igen grundet andet arbejde...

/ Bülow...

• #3   29. nov 2011 Slyngel: Jeg har snart læst det ene og det andet, siden jeg gik ud af folkeskolen i 96 smiley Så jeg syntes snart det er på tide at jeg kommer igang med at tjene nogle penge meget snart smiley

Bülow: Jeg prøver at tage kontakt med dem.