{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
854 visninger | Oprettet:

Hjælp til surround hvad skal jeg vælge {{forumTopicSubject}}

Hej håber i kan hjælpe mig, skal bruge noget nyt surround anlæg har i nogle gode forslag ?

Gerne links, indtil videre har jeg kigget på følgende:

(link fjernet)

Samsung HT-TXQ120 > Samsung > Home Cinema Systems

Pris: DKK 11.490,00

Vægt: 73000 gram

Design
Vertikalt design med fire søjlehøjttalere. Hovedenheden kan monteres på en væg, og der følger vægbeslag med! TXQ120's design matcher bl.a. Samsungs LCD-TV M8-serie. Desuden er TXQ120 i lige så høj grad et musiksystem som et hjemmebiografsystem.

Flere formater
Dvd-afspilleren afspiller de fleste typer formater, inkl. DVD-R, DVD-RW, MP3, WMA, JPEG, DivX, DVD Audio og SACD.

Wireless ready
Smidig placering! Med en ekstra enhed kan du vha. Wireless Ready få trådløse baghøjttalere.

HDMI ind, HDMI-opskalering
TXQ120 har en HDMI-indgang til tilslutning af din digitalboks eller Bluray-afspiller, som giver dig den bedst mulige digitale lyd og det bedst mulige digitale billede. Med HDMI-opskalering får du en opskaleringsfunktion, som tilpasser dvd-billedet efter tv'et, så dette skaleres op til fuld-HD 1080p.

DNSe
Med funktionen får du automatisk lydkalibrering og 9.1-kanals surroundsound, hvilket indebærer, at lyden simuleres, som om du havde ni højttalere.

USB-host
Med USB-host kan du slutte en USB-hukommelse til hjemmebiografen og vise billeder og videoklip eller tilslutte en MP3-afspiller og spille musik.

Er det et godt anlæg ? Håber i kan hjælpe, på forhånd tak.

Mvh Nikolaj

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hjælp til surround hvad skal jeg vælge
  • #1   6. aug 2007 Prøv på Hifigalleri. smiley

• #2   6. aug 2007 jeg ville check siden hifi4all.dk Super god side med masser af hifi anmeldser både surround og stereo, jeg vil dog sige, at jeg ville gå efter at opbygge efter du har lyttet til en masse gode højtalere først. 2 gode front HT'er + center og deefter et par passende bag HT'er.

• #3   6. aug 2007 Jeg viller personlig ikke vælge et integreret system, jo flere enkelt enheder der er jo lettere er det at forny og udskifte og går noget i udu er det kun den enhed der evt. skal undværes i rep.tiden.

Go' Jagt.

• #5   6. aug 2007 Det ser da fedt ud det anlæg!
    Med mindre man er audiofil helt ud til fingerspidserne, så ville du ikke kunne høre en større forskel, for anlæg i det prisleje.
    Så hvis det er det du gerne vil have, så "go ahead" er mit forslag.

/Jan

• #6   6. aug 2007 Steffen> Jeg burde lige have skrevet at det var ment på kombisæt og ikke med individuelle enheder.
    Jeg sværger også selv til seperate endheder, men hende der står for indretningen har en anden idé... :o)
    Men jeg fik trods alt mine Podspeakers, men det var også kun fordi de kunne fåes i rød :o)

Kommentér på:
Hjælp til surround hvad skal jeg vælge

Annonce