Hjælp til surround hvad skal jeg vælge {{forumTopicSubject}}
Hej håber i kan hjælpe mig, skal bruge noget nyt surround anlæg har i nogle gode forslag ?
Gerne links, indtil videre har jeg kigget på følgende:
(link fjernet)
Samsung HT-TXQ120 > Samsung > Home Cinema Systems
Pris: DKK 11.490,00
Vægt: 73000 gram
Design
Vertikalt design med fire søjlehøjttalere. Hovedenheden kan monteres på en væg, og der følger vægbeslag med! TXQ120's design matcher bl.a. Samsungs LCD-TV M8-serie. Desuden er TXQ120 i lige så høj grad et musiksystem som et hjemmebiografsystem.
Flere formater
Dvd-afspilleren afspiller de fleste typer formater, inkl. DVD-R, DVD-RW, MP3, WMA, JPEG, DivX, DVD Audio og SACD.
Wireless ready
Smidig placering! Med en ekstra enhed kan du vha. Wireless Ready få trådløse baghøjttalere.
HDMI ind, HDMI-opskalering
TXQ120 har en HDMI-indgang til tilslutning af din digitalboks eller Bluray-afspiller, som giver dig den bedst mulige digitale lyd og det bedst mulige digitale billede. Med HDMI-opskalering får du en opskaleringsfunktion, som tilpasser dvd-billedet efter tv'et, så dette skaleres op til fuld-HD 1080p.
DNSe
Med funktionen får du automatisk lydkalibrering og 9.1-kanals surroundsound, hvilket indebærer, at lyden simuleres, som om du havde ni højttalere.
USB-host
Med USB-host kan du slutte en USB-hukommelse til hjemmebiografen og vise billeder og videoklip eller tilslutte en MP3-afspiller og spille musik.
Er det et godt anlæg ? Håber i kan hjælpe, på forhånd tak.
Mvh Nikolaj
sep 2004
Følger: 14 Følgere: 14 MC-er: 2 Emner: 119 Svar: 1.470
mar 2007
Følger: 4 Følgere: 3 MC-er: 1 Emner: 1 Svar: 21
jun 2006
Følger: 12 Følgere: 11 MC-er: 1 Emner: 18 Svar: 516
Go' Jagt.
apr 2005
Følger: 36 Følgere: 32 MC-er: 2 Emner: 108 Svar: 2.203
Med mindre man er audiofil helt ud til fingerspidserne, så ville du ikke kunne høre en større forskel, for anlæg i det prisleje.
Så hvis det er det du gerne vil have, så "go ahead" er mit forslag.
/Jan
apr 2005
Følger: 36 Følgere: 32 MC-er: 2 Emner: 108 Svar: 2.203
Jeg sværger også selv til seperate endheder, men hende der står for indretningen har en anden idé... :o)
Men jeg fik trods alt mine Podspeakers, men det var også kun fordi de kunne fåes i rød :o)
Hjælp til surround hvad skal jeg vælge