798 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 26 Svar

Køber måske bil Køber måske bil

Hey Gutter
Jeg er sq brændt lidt varm på en Bil.

Tænkte at der da måtte sidde nogle mc bilister her inde der måske kunne hjælpe lidt

Valget står mellem 2 biler

http://www.autonet.dk/peugeot/brugte/autodet.asp?Bilvalg=2893570

Kan lige tilhøje at den gørnne har alu fælge på nu og står megetpæn i lakken.

og

(link fjernet)

Den sorte bil har alm hjulkapsler på.
Den har nogle små hvide ridser rundt omkring. ikke noget vildt men de er der da......

Hvilken ville i vælge... De har jo kørt stort set det samme.

Var ude og prøve den sorte idag.. og den kørte sq godt....

Håber i kan hjælpe lidt......
Evt med erfaringer osv....

Det er min første bil..Og vil hellere købe noget ordenligt istedet for en gammel rusten opel kadet smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Grouw robotplæneklipper 800 kr.
  • Eltavle slår fra - muligvis skifte sikring 1.100 kr.
  • Lapning af dæk 500 kr.
  • Opsætning af køkkenhylder 600 kr.
  • Gardin opsætning, 3 vinduer 600 kr.
  • Varmtvandsventil i teknikskabet har sat sig fast 650 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Køber måske bil
  • #1   2. maj 2007 øhh for mig at se har den sorte altså slu fælge...

• #2   2. maj 2007 ad hvor perverst ... så det over på BG med dig smiley

• #3   2. maj 2007 smiley
    Har ik en bruger på Bilgalleri smiley så blev lige her:)

Ja ved godt billedet siger at den sorte har alu på men det har den ikke...
    De er pillet af men for 4500kr kan jeg få nogle på men det syntes jeg ikke jeg vil give:) er jo ikke rig:)

Hvilken ville i vælge den fra 2001 som har kørt 70.000km og står med en pæn grøn lak og alu fælge eller den sorte som har kørt 74.000km og er fra 2002 og har nogle få små hvide ridser og med alm fælge???

• #4   2. maj 2007 du skal ikke købe blen bare pga. de fælge den har på- Alu fælge koster ikke en skid i dag. Vælg den du synes bedst om. det er trods alt dig der skal kører i den

• #5   2. maj 2007 Nu husk lige at have i tankerne at en 307 har mange fejl smiley Men eller er det da en fin bil.

• #6   2. maj 2007 Har den mange fejl???
    Var det ikke det med den kunne selvantænde??? Men var alle bilerne ikke blevet kald tilbage på værkstedet for at blive lavet?

Jeg vil meget gerne høre meninger og komentare om bilerne? Det er min første bil så vil jo helst ikke købe katten i sækken?

• #7   2. maj 2007 Sagde du ikke bil? De 2 er franske conservesdåser i laveste kvalitet. Køb en Tysk eller Japansk bil.

• #8   2. maj 2007 Hmm.. "Bil".. Du skulle skamme dig skulle du! smiley

• #9   2. maj 2007 Man kan selvfølgelig være uheldig, men mange peugeot ejer klager over de går meget i stykker. Men da jeg ikke selv ejer en så kan jeg ikke rigtig udtale mig om mere. Opret dog en bruge på bilgalleriet (også selv om det koster 19 kr. Det kan måske spare dig for mange penge i det lange løb). der burde der da være nogen der kan hjælpe dig.
    Held og lykke med bilkøbet.

• #10   2. maj 2007 Jens (Holstebro) : Det kunne da ikke siges meget bedre:)

• #11   2. maj 2007 hehehe ved godt i ikke kan lide biler ehheheh

Men blev enig med mig selv om at jeg ikke ville købe en motorcykel når jeg bor inde midt i Esbjerg... Det ville være synd at den skulle holde ude på gaden eller i gården i alt slags vind og vejr... Og tanken om at komme ned og se den ligge på siden ville jeg ikke kunne bære...

• #12   2. maj 2007 Hold dig langt væk fra tyske og japanske biler,- de er al for dyre i forhold til kvaliteten.
    Du skal ikke være bange for franske biler, tværtimod, det andet er en gammel skrøne .

Min forrige bil var en citroen zx 1,4 ,- og jeg kasserede den da den havde kørt 460.000 km , og det eneste der var blevet lavet var en ny kobling..

• #13   2. maj 2007 jeg villle vælge den sort hvis det var mig, og ridserne kan du jo få lavet under klargøringen det er jo det den er der for...

og som karrosserismed for peugeot så er det en rigtig fint mærke du har valgt dig der..c",)

• #14   2. maj 2007 den sorte syntes jeg Brian

• #15   2. maj 2007 nu har jeg så tidligere levet af at sælge reservedele til netop peugeot og andre franske biler, hvis du ka leve med meget dyre reservedele og mange el-problemer, så er det squ en ok bil.

• #16   2. maj 2007 Det er sq ikke nemt... Det er lige som alt andet en smags sag....Nogle er for mærket og andre er ikke.....
    Ville bare være ked at at købe en bil til de penge hvis det var noget lort jeg fik mig...... Jeg kommer ikke til at køre vildt meget..
    Det er bare det at det er rart at have en bil:) Lidt luksus hvis i forstår:)

Kan også ret godt lid den sorte.....
    Som første gangs bilejer har jeg forhørt mig lidt om forsikringen med kasko og har fået følgende tilbud

IF 33.000kr
    Tryg 19.000kr
    Alka 10.900
    De er alle med kosko

Tror også jeg mest brænder for den sorte... så skal der bare lige nogle fine fælge på....

Håber nogle af jer har lidt mere erfaring med biler end jeg smiley

• #17   2. maj 2007 Ole kan du ik lige uddybe det lidt... har ikke fuldt så meget med i den der sag med afgiften..

Jeg har snakket med sælgeren idag og jeg kan trække trække 5.000kr fra prisen på begge biler og så får jeg leveringsomkostningerne med gratis. Og de skifter tandremmen.

• #18   2. maj 2007 Kan du lokkes til lige at følge lidt op på det:)
    Hvis jeg kan spare lidt penge ved at vente så gør jeg da gerne det:)

• #19   2. maj 2007 Har haft sdan en 307 og den kører bare godt, har dog også hørt at der skulle være problemer, men jeg havede ikke det vilde, den sprang en pærer for hver 2-3000 km el spejlene virkede ikke i regnvejr, centrallåsen drillede og så blinkede abs lampen en gang imellem... Men ellers en fed bil til pengene, hvis du sætter en tagboks på og kører ned gennem tyskland med fuld oppakning og 4 voksne, med fuld gas kan du fåden helt ned på 6 km på literen, det er da meget fedt ik !!!!

• #20   2. maj 2007 Jeg regner ikke med at køre med tagboks:)
    Men sådan allaround er det så ik en god bil til en ung fyr...

• #21   2. maj 2007 Har haft en 206'er fra 2001, flot bil, men utæt alle steder med olie osv efter 110000km, knagede i alt plastic, og kostede 70tusind i mistet værdi på 1år.. så aldrig mere fransk bil her mere..

• #22   2. maj 2007 Det er sq svært det har..... Er bare nervæs for at komme til at købe katten i sækken

• #23   2. maj 2007 køb alt andet end fransk bil!! de skulle holde sig til franskbrød!! arbejder i branchen i en virksomhed med 65 ansatte og kun en køre fransk!!!

• #24   2. maj 2007 franske biler er da det største skod..

læste for kort tid siden en rating over omkostninger per bil for leasing selskaberne, ud af 5 stjerne(hvor højest er bedst=laveste omkostninger på rep/service) var der kun en frask bil som havde fået 3 stjerner, alle andre havde fået 2 eller mindre, i modsætning til de japanske som næsten alle havde fået 5, nogen dog kun 4 stjerner,

Det vil jeg nok påstå siger det hele..

så er der altid nogen som siger det er noget pis fordi jeg havde nemlig en fransk bil som kørte rigtig godt i mange pr uden fejl.. ja, der skal jo være en enkelt bil der virker en gang imellem.. men fakta er at franske biler er 50% mandags modeller..

• #25   2. maj 2007 fatter heller ikke hvordan man kan "brænde varm" på en fransk balje smiley

• #26   3. maj 2007 Det er ikke nemt når der er så mange der siger at det er en dårlig bil....

Hvis de franske biler er så dårlige... Hvorfor køre der så så mange rundt her hjemme? Er det kun 307 som er en dårlig bil eller er det alle peugeot bilerne der er dårlige...

Hvad er det konkret ved bilen der er dårligt.. For da jeg var ude og prøvekøre den syntes jeg at den lå utroligt godt på vejen...

Den har jo heller ikke kørt langt 70.000km er jo ikke så galt...

Kommentér på:
Køber måske bil

Annonce