358 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 8 Svar

locx p
locx p
Følger: 1 Emner: 4 Svar: 16

MC/ Kort MC/ Kort

Hej!

Jeg har måske tænkt mig at ta mc kort, men sådan som vejret er her i landet har vi måske ca 3 måneder godt vejt i at kører mc i dejlig vejr..
Det jeg vil høre er om hvis jeg nu køber en mc til 90,000 kan jeg så komme nemt af med den igen efter et par måneder sted for at beholde den selvom jeg ikke kan kom ud og køre pga det dårlige vejr. er det ligesom bil taber man meget på det osv..

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Tilslutning af 5g til tv 1.700 kr.
  • Græsslåning 500 kr.
  • Beskæring af 10 m bøgehæk 2.800 kr.
  • Bicycle Adjustments 300 kr.
  • Sætte gardinstænger + gardiner op 1.000 kr.
  • Ophængning af loftelampe 800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  MC/ Kort
  • locx p
    locx p Tilmeldt:
    apr 2006

#1   26. apr 2006 nej århus området.. hvad kan det være lige meget med?

• locx p
    locx p Tilmeldt:
    apr 2006

#2   26. apr 2006 er der nogle steder man kan leje mc ér ligesom man kan leje biler osv...

• locx p
    locx p Tilmeldt:
    apr 2006

#3   26. apr 2006 ja ja nu er det jo lige meget hva i kører om året osv... det er jo ikke det jeg spørger om smiley

jeg kører for det meste bil osv...

• locx p
    locx p Tilmeldt:
    apr 2006

#4   26. apr 2006 ps

hvis jeg skal ha en mc vil jeg kun kører i den i min fritid og kun når der er solskin...

• #5   26. apr 2006 Jeg kører hele året - undtagen isglatte og snefyldte dage.

Torkild smiley

• #7   26. apr 2006 Svar nu bare på mandens spørgsmål. Det er jo tydeligt at han ikke er motorcykelist endnu smiley

Alt kan sælges hvis prisen er rigtig. Finder du en MC til en rigtig god pris kan du sælge den igen efter sommeren til en ok pris og måske endda ikke tabe en krone. Køber du en MC dyrt og vil sælge efter sæsonen skal du regne med et tab. MCer taber slet ikke i nærheden af hvad biler taber i løbet af et år.

Men kom nu igang med at køre MC og så er jeg sikker på at din holdning ændre sig smiley

• #8   26. apr 2006 det skal nok lige påpeges at hvis du MC'en fra ny ja så taber den en hel del, du skal handle brugt, så falder prisen ikke så hurtig, hvis maskinen eller er i god stand.

• #9   26. apr 2006 hvis du køber Mc'en fra ny skulle der stå.

Kommentér på:
MC/ Kort

Annonce