710 visninger
|
Oprettet:
Post Danmark {{forumTopicSubject}}
Jeg har bestilt, nogle kåbe dele i udlandet. Efter nogle uger modtager jeg et brev fra post DK om at der er en pakke til mig, på post huset. Jeg kører derned og henter min pakke. Åben den og ser der mangel noget. Der mangel to hele pakke! Spørger damen om hvor resten er, hun svare " jeg kan da godt pakke en elastik ind til dig hvis det er, hehe " (jeg tænket smæk fissen din hval). Idag har jeg så ringet til post DK, som fortæller mig at de har sendt den return til sælger. TAK FOR LORT!! HURRA FOR POST DK
Følgere: 281 MC-er: 15 Annoncer: 1 Emner: 125 Svar: 20.701
Det er jo ikke hendes skyld at omdelingen og distributionscentret har lavet en smutter..
sep 2004
Følger: 14 Følgere: 14 MC-er: 2 Emner: 119 Svar: 1.470
aug 2004
Følger: 52 Følgere: 49 MC-er: 1 Emner: 291 Svar: 3.016
En uge efter skulle jeg modtage en Carbtune II fra England - den kommer godt nok til den rigtig central her i Danmark, men af en eller anden grund sender de også den retur..
Har ALT for tit haft lignende problemer med PostDK og det er sgu træls, når man går og venter på et eller andet!
jan 2006
Følger: 14 Følgere: 11 MC-er: 4 Emner: 25 Svar: 634
Nej, jeg troede faktisk at Post Danmark havde mere tjek på sagerne. Det er ikke helt det samme indtryk man får ude på den enkelte terminal (har dog fået gejlet min MC ganske gratis - tak fordi i bestiller...haha)
jan 2006
Følger: 14 Følgere: 11 MC-er: 4 Emner: 25 Svar: 634
jun 2006
Følger: 18 Følgere: 12 Emner: 190 Svar: 2.112
Ja lad os få nogle andre konkurrence dygtige kandidater på banen ! ..
jun 2005
Følger: 13 Følgere: 14 MC-er: 4 Emner: 196 Svar: 1.090
Heller ikke nogen forklaring på hvad der var sket. De prøvede (lovede) dog at råde bod på fejlen fredag - de ville sende den ekspress til privatadressen så jeg havde den lørdag, men jeg så først pakken mandag. Yihaaa.
Men bedre sent end aldrig
Vil bare for fremtiden justere mine forventninger til hurtig levering.
aug 2004
Følger: 52 Følgere: 49 MC-er: 1 Emner: 291 Svar: 3.016
dec 2005
Følger: 58 Følgere: 58 MC-er: 2 Emner: 18 Svar: 1.493
Jeg står og venter på at de skal finde "min pakke" og der går en rum tid... den er der ikke siger hun så. Hun går atter hylderne igennem og kommer til at vælte en stor pakke ned fra øverste hylde som lander "lidt håndt på gulvet" - og der kan jeg se at der er klistret forsigtig - glas o.s.v. videre på den... og ja blev den behandlet som sådan?? Ja jeg spørger bare. Afsenderen har betalt en formue for at sende den forsigtigt og hvordan behandles den??
Nå men om ikke andet fik jeg min pakke (endda i hel stand) efter at hun havde ledt i ca. 15 min.... - men jeg tænker bare - håber da at indholdet i forsigtig pakken kunne klare det frie fald... den er i hvert tilfælde "stødtestet"...
aug 2005
Følger: 13 Følgere: 11 MC-er: 1 Emner: 77 Svar: 2.025
PS
Prøv at søge på DHL i forummet, Post dk er jo de rene engle i forhold til
dec 2005
Følger: 14 Følgere: 11 Emner: 33 Svar: 1.749
Logistik er åbenbart utrolig svært.
Og så har PostDK engang skrevet at jeg ikke havde betalt for nogle ting som jeg endda havde betalt kontant til postbuddet i døren. Det tog over 6 måneders korespondance at overbevise dem om at de var god nok og det nok var hr. postbud, der tildældigvis ikke arbejde der mere hvilket gjorde det ekstra besværligt, der havde taget dem
jan 2006
Følger: 8 Følgere: 7 MC-er: 3 Emner: 49 Svar: 711
dec 2005
Følger: 7 Følgere: 6 MC-er: 1 Emner: 33 Svar: 77
Post Danmark