{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
710 visninger | Oprettet:

Post Danmark {{forumTopicSubject}}

Jeg har bestilt, nogle kåbe dele i udlandet. Efter nogle uger modtager jeg et brev fra post DK om at der er en pakke til mig, på post huset. Jeg kører derned og henter min pakke. Åben den og ser der mangel noget. Der mangel to hele pakke! Spørger damen om hvor resten er, hun svare " jeg kan da godt pakke en elastik ind til dig hvis det er, hehe " (jeg tænket smæk fissen din hval). Idag har jeg så ringet til post DK, som fortæller mig at de har sendt den return til sælger. TAK FOR LORT!! HURRA FOR POST DK

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Post Danmark
  • Sajmon ™
    Sajmon ™ Hjælpe-administrator

Følgere: 281 MC-er: 15 Annoncer: 1 Emner: 125 Svar: 20.701
    #1   3. apr 2007 Så er det jeg undrer mig over hvorfor du så ikke sender en klage - men på et mere sobert sprog end det der.

Det er jo ikke hendes skyld at omdelingen og distributionscentret har lavet en smutter..

• #2   3. apr 2007 Jeg har også handlet meget, dog ikke fra udlandet (kun lidt louis) men har aldrig haft problemer med PostDK.

• #4   3. apr 2007 Bestilte kæderenser fra louis.de - den havnede i Aalborg (skulle være landet i Randers), og så sender de den fandme retur til louis.. Super flot!
    En uge efter skulle jeg modtage en Carbtune II fra England - den kommer godt nok til den rigtig central her i Danmark, men af en eller anden grund sender de også den retur..

Har ALT for tit haft lignende problemer med PostDK og det er sgu træls, når man går og venter på et eller andet!

• #5   3. apr 2007 Det smerter min postarbejdersjæl at læse de ovenstående indlæg smiley

Nej, jeg troede faktisk at Post Danmark havde mere tjek på sagerne. Det er ikke helt det samme indtryk man får ude på den enkelte terminal (har dog fået gejlet min MC ganske gratis - tak fordi i bestiller...haha)

• #7   3. apr 2007 Carsten: Det lader vi stå hen i det uvisse smiley

• #8   3. apr 2007 Vi boycutter PostDanmark .. jeg køber aldrig et frimærke mere .. SÅ kan de lære det! .. smiley

Ja lad os få nogle andre konkurrence dygtige kandidater på banen ! ..

• #10   3. apr 2007 Post DK valgte lige at sende min nye computer til københavn... så der gik 3 dage inden den dukkede op. Surt når man går og venter på den til weekenden...
    Heller ikke nogen forklaring på hvad der var sket. De prøvede (lovede) dog at råde bod på fejlen fredag - de ville sende den ekspress til privatadressen så jeg havde den lørdag, men jeg så først pakken mandag. Yihaaa.

Men bedre sent end aldrig smiley

Vil bare for fremtiden justere mine forventninger til hurtig levering.

• #11   3. apr 2007 Min holdning er helt klart, at de simpelthen bare må kører pakken ud ekspress samme dag! Og kan de ikke selv klare det, må de hyre et kurérfirma til det.. Man betaler jo ikke for at få sine ting for sent! smiley

• #12   3. apr 2007 Ha ha... nu vi lige har fat i postDK... så morede jeg mig da jeg var derhenne igår.
    Jeg står og venter på at de skal finde "min pakke" og der går en rum tid... den er der ikke siger hun så. Hun går atter hylderne igennem og kommer til at vælte en stor pakke ned fra øverste hylde som lander "lidt håndt på gulvet" - og der kan jeg se at der er klistret forsigtig - glas o.s.v. videre på den... og ja blev den behandlet som sådan?? Ja jeg spørger bare. Afsenderen har betalt en formue for at sende den forsigtigt og hvordan behandles den??
    Nå men om ikke andet fik jeg min pakke (endda i hel stand) efter at hun havde ledt i ca. 15 min.... - men jeg tænker bare - håber da at indholdet i forsigtig pakken kunne klare det frie fald... den er i hvert tilfælde "stødtestet"...

• #14   3. apr 2007 Har endnu ikke haft problemer med Post dk, men DHL derimod...

PS
    Prøv at søge på DHL i forummet, Post dk er jo de rene engle i forhold til smiley

• #15   3. apr 2007 Hehe jeg har en lille computerbiks ved siden af skolen + det løse. Så har tit modtaget pakker fra forskellige firmaer. Der er ikke et firma der ikke har voldt problemer på et tidspunkt.

Logistik er åbenbart utrolig svært.

Og så har PostDK engang skrevet at jeg ikke havde betalt for nogle ting som jeg endda havde betalt kontant til postbuddet i døren. Det tog over 6 måneders korespondance at overbevise dem om at de var god nok og det nok var hr. postbud, der tildældigvis ikke arbejde der mere hvilket gjorde det ekstra besværligt, der havde taget dem smiley

• #16   3. apr 2007 HAHA elsker folk der snakker om min arbejdsplads og jeg har ingen kommentarer smiley smiley

• #17   5. apr 2007 Det var fra Ebay

Kommentér på:
Post Danmark

Annonce