{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Fuck Post Danmark
  • #1   24. maj 2009 så send da med et andet firma... Hvor svært kan det være?

• #2   24. maj 2009 hægt den på en mariehøne...og så giv den et ordentligt los... :o)

• #3   24. maj 2009 sådan er det når man ikke vil købe i dk, så må man betale hvis det ikke er iorden....

• #4   24. maj 2009 Ulrik (Thisted) S: Lige præcis;-)

• #5   24. maj 2009 Så brug dog ups... de har dag til dag service, hvis du vil betale for det.

• #6   24. maj 2009 right... UPS skal have 600 kr. for det. Det handler ikke om leveringstiden men om prisen.

Jeg synes det er et uretfærdigt monopol den almindelige postservice har i DK og ville ønske der var et reelt alternativ til at sende mine pakker og breve.

WSU - lige før jeg skulle prøve det du foreslår smiley

• #7   24. maj 2009 Velkommen til Fusk Danmarks latterlige priser. Elendig service og urimelige priser.

Smid et par 100kr selv tag derover selv og få en dag ud af det smiley

• #8   24. maj 2009 Post Danmark har monopol på indenlandske breve < 50g samt ankommende breve fra udlandet < 50g.

De alternativer du henviser til, ønsker ikke dine pakker, ellers havde de været på banen - tro mig!

De konkurrerende firmaer til Post Danmark "elsker" b-b pakker og distribuerer helst ikke b-c og c-c pakker - til gengæld har Post Danmark befordringspligt til alle husstande i Danmark.

Afgående pakker til udlandet koster jo også at distribuere i England.

Iøvrigt kan du også sende varen uden forsikring til England for en pris på kr. 82

• #9   24. maj 2009 Lurer også på om jeg tør sende den som maxibrev... har bare før hørt om folk der har mistet noget i posten....

• #10   24. maj 2009 hvis du skal give 197 kr for at sende den med forsikiring ville jeg da gøre det, herregud 197kr er ikke alverden og man sender jo ikke hverdag... og så ville det da være dumt at satse hele pakken ved at sende den uden forsikring når du kun sparer godt og vel 100 kr..

• #11   24. maj 2009 Lars B
    Du kan da ikke tillade dig at brokke dig over Post Danmark priser...
    Der er jo ingen der forbyder dig selv at smutte over med dimsen og få den byttet.....

• #12   24. maj 2009 Det er et frit land vi lever i... jeg kan brokke mig over lige det jeg har lyst til....

• #13   24. maj 2009 Ja ja.... Hvis man ønsker at være til grin , kan man sagtens.....

• #14   24. maj 2009 hehe så var der nok ikke så meget sparret ved og handle i der over... smiley

197 herre gud spæn nu lige hjelmen du overlever jo nok..

• #15   24. maj 2009 Det er sgu ikke så underligt at vi har finans krise , når der sidder folk her og ikke syntes det er dyrt at give 197 kr i porto, når man tænker på at der koster det halve den modsatte vej.

Jeg har betalt flere 1000 kr i porto til udlandet, og måtte stoppe med mit pladeselskab ene og alene på grund af at man ikke kunne konkurere med udlandet når portoen kostede det samme som varen.

• #16   24. maj 2009 c4 vis nu alle folk handled i udland ja så var der da først krise. så skulle feks. post dk fyrre medarbejder osv.

• #17   24. maj 2009 Så ville regeringen nok endeligt træde ind og sørge for at DK kunne være med i spillet igen rent prismæssigt.
    Det er alligevel nok kun et spørgsmål om tid før vi får en DK krise, pga. for høje lønninger i forhold til udlandet, og snart kan vi ikke exportere noget, og folk vil handle endnu mere i udlandet pga. det er billigere.
    Danish Crown er allerede inde og røre ved det.

197 kr er røveri ved højlys dag, hvis servicen så bare kunne godtgøre det en smule, men nej ..

I sidste uge fik jeg en seddel om at der var en pakke til mig fra australien, hvor der skulle betales told osv. Inden jeg betalte ville jeg dog gerne se pakken, hov den havde de ikke, og da de tjekkede numret så var den afhentet sidste år i september på min forrige adresse. flot.

• #18   24. maj 2009 du glemmer vidst og fortælle hvor stor pakken er..

hvad er målene på den ?

• #19   24. maj 2009 Jeg giver alle ret.. ! een ting er at man nok overlever de 197kr hvis det ikke er noget man gør hver dag. Så med mindre man vil rejse derover, så er man jo næsten bare nødt til at betale prisen. VILLE man derover havde man nok gjort det fra starten gætter jeg på.

Da jeg i februar fik stjålet min hjelm, bestilte jeg for kort tid siden en ny Schubert hos Polo i tyskland. Prisen var god og fragten lige til min dør var kun 5.95€ (cirka 45kr) også selvom det var en Post Danmark mand der stod med pakken i hånden. Da jeg senere opdagede de havde sendt mig en forkert størrelse ville de samme Post Danmark fjollehoveder have 223kr for at sende den retur.
    Jeg er ikke uforstående med en forskel i prisen, heller ikke en mer-pris for den sags skyld. Det er trods alt danmark og vores pris niveau er jo nok generelt lidt højere end så mange andre lande.. MEN 5x så meget er fandme da helt til grin så kan man sige hvad man vil..

Indtil den dag var det jeg hader mest i verden den danske medie-licens.. og efter den dag er det stadig medie-licensen, men nu stærkt forfulgt af bonde-kneppende svindel-foretagender som Post Danmark.. !
    - nu skal jeg have en halv time på øjet for at få pulsen under 180 igen.. out

• mads n
    mads n Tilmeldt:
    maj 2009

Følger: 1 Svar: 2
    #20   24. maj 2009 vil også lige indskyde at post danmark er statsejet, så igen er det staten der tager dine penge..

• #21   24. maj 2009 Det er da rart at høre jeg ikke er den eneste, der synes Post DK er nogle store fjolser. Utroligt det skal koste så meget ifht. Tyskland og England...selv indenrigs i DK er pakkeprisen steget fra 45 kr. til 75 kr. på bare 3 år for pakker under 2 kg. Det er da fuldstændig forrykt, at det skal være på den måde.

Mht handel i udlandet så vågn da lige op folkens. Vi lever i et globalt samfund - der er da absolut intet i vejen med at handle andetsteds. Det lyder jo nærmest på jer, som om jeg er med til at aflive det danske erhvervsliv og puste til finanskrisen. Jeg køber mine varer hvor de er billigst - det synes jeg da bestemt ikke er underligt. Er det så også min skyld at alm. tankstationer går konkurs, fordi jeg tanker på de billige ubemandede? Eller at de store supermarkeder går fallit fordi jeg handler i discountforretningerne? Jeres logik holder slet ikke.

• #22   24. maj 2009 Betalte 70 kr for at få 5 kg hjem fra malaysia, og 300 kr for 5 kg fra New Zealand.
    Så kommer man hjem og vil sende ½ kg til Østrig!! Det koster 3-400 kr!

For satan noget svineri, gad vide om det kan betale sig at sende fra sverige/tyskland?

Mvh
    Michael

• #24   24. maj 2009 Ja det er noget rigtigt grimt svineri..... Tænk sig, et firma der sælger en vare/ydelse. Og så vil de bare selv bestemme hvad de vil tage sig betalt for det..... Hold da kæft nogle forbannede møgsvin.....

• #25   24. maj 2009 Ja for Herr Nielze ville jo uden tvivl både nikke og bukke når han går ind på en restaurent og bestiller et dyrt måltid hvor sovsen er brændt på og der mangler halvdelen af kartoflerne.

• #26   24. maj 2009 OG du selv må hente maden ude i køkkenet fordi tjenerne mener der er for langt ud til bordet.

• #27   24. maj 2009 Ja eller maden er kold fordi tjeneren "glemte" at give besked om at den var færdig.

• #28   24. maj 2009 C-4 .Gamle mænd på nye cykler .
    Det var dog en dum, ufunderet og personlig kommentar.

• #29   24. maj 2009 Du kommer nok over det med tiden.

• #30   24. maj 2009 Keyser....sådanne kommentarer har du da også så rigeligt bidraget med i denne tråd...

C-4 og Blah B har da så evigt ret i deres sammenligning...

• #31   24. maj 2009 Ja ja.... Det går jo nok.... Det er jo som tidligere nævnt et frit land..... Så der er i sagens natur intet i vejen for at kaste om sig med grundløse postulater.....

• #32   24. maj 2009 Det er da på ingen måde grundløse postulater. Det er evidens baseret på egne erfaringer OG tidens udvikling.

At du så er semi passiv og utrolig defensiv hjælper da ikke på noget. Bare det at du prøver på at få os til at fremstå som små tudende børn er da grinagtigt og .. jah.. jeg vil nødig penge på hvem der er barnlig.

Når det så er sagt.. Så kan vi mundhugges og finde flere fine ord frem eller bare blive enige om at Fusk Danmark bliver ved med at dreje på den store prisknap.. og det er ikke nedad. Når brugerne forlader firmaet.. så vælger de at sætte prisen op istedet for at finde på en ny marketingsstrategi.

At det så er postkasser i alle lejlighedskomplekser så de små postarbejdere slipper for motionen er en anden snak.. Eller at vi selv må gå ned til døgnboksen for at få vores pakker er og noget vi ikke gider komme ind på.. Fint koncept hvis man arbejder sent. Men.. jah..

• #33   24. maj 2009 Fed cykel forresten Keyser.. smiley

• #34   25. maj 2009 Nej ok, det er godt Danmark har sådan nogle brave patrioter som dig Torben, der ligger alle sine penge nede i den lokale.. Du skal nok redde os fra finanskrisen og banke Chuck Norris på samme tid.

• #35   25. maj 2009 synes der er lidt tudekiks her, har man købt i udlandet, ja, så må man regne med at det kan koste mønt at få det byttet, lev med det, eller køb i dk, længere er den bare ikke....

• #36   25. maj 2009 Er det at man har købt i udlandet og dermed lagt penge i en udenlandsk butik i virkeligheden ikke hamrende irrelevant i forhold til hvad der diskuteres?

Hvori består det rimelige i at det skal koste x gange mere at få sendt ting ud af dk, i forhold til ind i landet?

For mig er det ikke gennemskueligt... 20-30 procent oveni måske ja, men flere gange dyrere??? Post dk medarbejderen skal da gå lige langt uanset hvad vej den sendes, så det kan da ikke være pga. højere priser på dansk arbejdskraft.

• #37   25. maj 2009 Helt enig med trådstarter. post dk sutter så meget.
    Og grunden til folk. inklusiv mig selv handler i udlandet. er jo fordi at intet kan købes i dette land. uden at Skat har haft deres klamme hånd nede i kassen.
    og hvis det er billigere at få en pakke fra uk til dk. (og det er det) end at sende en pakke internt i dk. så er der noget galt.
    Og så kan i tude alt det i vil. i har ikke ret. og i får det ikke.

Kommentér på:
Fuck Post Danmark

Annonce