{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.154 visninger | Oprettet:

arrrggg, lorte post danmark {{forumTopicSubject}}

Havde købt et lækkert sæt alpinstar læder dragt herinde fra. Alt er fint jeg overføre pengene og han sender pakken afsted . Kan se pakken er afleveret via t&t . Det var sidste uge , og da jeg ikke havde fået pakken igår ringede jeg til dem og brokkede mig. De ville så finde ud af noget og gi besked senere. De ringede så idag og fortalte pakken er blevet væk. De kan ik finde den nogle steder . Så det var bare træls for mig og så måtte man håbe pakken dukker op på et tidspunkt sagde han.. det er kraft edderman pisse dårligt . Så højst sandsynligt har jeg bare smidt 2200kr ud ad vinduet. Fuck det er noget pis .. arrrgggggggg.. nå skulle bare lige ud med lidt mere vrede. ( selvom han der ringede fra post dk fik en vild sviner.)

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  arrrggg, lorte post danmark
  • #1   14. jan 2014 Den er forsikret, og PestDK har erstatningsansvar?

• #4   14. jan 2014 Er man sikker på at få erstatning?? Og som jeg har forstået det er det afsender der skal ringe og bede om erstatning. Er det korrekt??

• #5   14. jan 2014 Hvis den er sendt med t&t er den forsikret, og PostDK har erstatningspligt hvis en efterlysning ikke fremskaffer pakken.

• #6   14. jan 2014 Korrekt. Afsender skal efterlyse pakken hos PostDK, og han vil modtage evt. Erstatning. Derefter må han så returnere dine penge, da han ikke længere kan levere den købte vare

• #7   14. jan 2014 Prøv at køre ned på dit nærmeste posthus hvor pakken burde ligge til afhentning , det er ofte sket her
    sedlen om afhentning og forgæves forsøg på aflevering kikser sommetider inde hos postvæsnet

• #8   14. jan 2014 som urbanviking.dk skriver.
    Så kør ned på dit lokale posthus og hør om der evt. skulle være kommet en pakke til dig.

har selv oplevet ikke at modtage en afhentningsblanket efter forgæves aflevering af pakken fra post dk og har også prøvet at få "stjålet" en pakke af postdanmark, det var dog fra en forhandler, så forhandler sendte en ny vare samme dag som jeg kontaktede dem smiley

• #9   14. jan 2014 Har prøvet at en pakke dukker op efter 9 mdr smiley guderne må vide hvor langt den har været rundt.

Er ikke helt sikker på beløb størrelsen på den erstatning der er på alm pakkepost, men afsender kan søge erstatning, det er sikkert.

• #10   14. jan 2014 sikke noget røv.

men mener bestemt også at den er forsikret når der er traking nummer på .
    og det var der på den pakke.. eller . ?

prøv evt om du kan finde noget om det her .

http://www.postdanmark.dk/da/Privat/Sider/home.aspx
    mvh

• #11   14. jan 2014 ERSTATNINGSANSVAR
    Post Danmark Logistik yder erstatning pa° op til 4.800 kr. i henhold til forretningsbetingelserne. Vi kan desuden til- byde en supplerende transportforsikring for pakker med tilladt indhold. Forsikringsværdien er op til 100.000 kr. pr. pakke.

• #12   14. jan 2014 Hey. Ja der er t&t nummer på. Og via t&t nummeret kan jeg se den er afleveret på kbh posthus d.7.1.14 kl 20.57 .. og så dtår derbare. Forsendelse på vej. Men der er ikke sket noget og post dk kan ikke finde den. Så jeg må håbe afsender er villig til at kæmpe lidt for at få erstatning.

• #13   14. jan 2014 Spørg evt afsender om den er sendt UDEN OMDELING. Det kan man for at spare porto penge. Så ligger den måske på et posthus eller i en døgnboks i nærheden af dig. Selvfølgelig skulle du have fået besked og det burde også kunne ses på pakkescanningerne på track and trace.

• #14   14. jan 2014 Den er med omdeling kan jeg se. Han sendte et billed af kvitteringen da han havde afleveret pakken.

• #15   14. jan 2014 PostDanmark er uden tvivl et af de ringeste og dyreste firmaer der findes i DK! Stakkels de ansatte der skal forsvare deres lortefirma, tror godt nok de får mange skældud af utilfredse kunder...

• #17   14. jan 2014 Som andre skriver - ned og besøg posthuset. Så må de bare endevende hylderne.
    Jeg har selv prøvet to gange, at den bare ligger og flyder på posthuset, uden der er nogen der ved noget som helst... Det er sjovt nok altid først når man giver dem en seriøs sviner, at de finder pakken smiley

Afsted med dig! smiley

• #18   14. jan 2014 Mener i at jeg skal gå ned på mit posthus og se om den er der?? Nu bor jeg i skagen og den skulle være sendt fra kbh. Ved ik noget om det men tror da der er flere stop på vejen hvor den burde skulle scannes for at komme videre. Men det er da et forsøg vær.

• #19   14. jan 2014 Det er jo bar en gut der glemmer at scanne den i udgangen af centralen i kbh.. smiley

Hop nu ned på posthuset smiley

• #20   14. jan 2014 Har fået hugget en stor blå Bosch vinkelsliber af posten. De ville da godt indrømme, at den var blevet væk, men da den var købt privat, var de ikke nemme, at snakke med. Alt dukomentation skulle sendes anbefalet til dem, ellers blev det også hele tiden væk, så jeg opgav, da de jo bare ville røve mig, for flere penge på den måde, efter at have sendt flere anbefalede breve til dem.

• #21   14. jan 2014 Jeg har lige prøvet nøjagtig det samme.. Der sto os i to uger at pakken var på vej men den kom heller aldrig.. Så afsender skal gå ind og efterlyse pakken og så kan man så senere få det dækket hvis den er sendt med forsikring.. Men du kan intet gøre overhovedet.. Det hele er op til sælgeren..

• #22   14. jan 2014 Den er sendt med omdeling/ T&T
    Tager et smut på posthuset imorgen og snakker med dem. Og hvis de ikke kan hjælpe skal jeg nok få en postmand fra kundeservice til af græde.
    Også finder vi lige ud af noget med den erstatning du skal have retur Kasper smiley

Ps. Jeg er sælger smiley

• #23   15. jan 2014 Det lyder sku godt peter. Det er jeg glad for dig gider smiley men håber nu mest på pakken blir fundet så jeg kan få det lækre tøj smiley

• #24   15. jan 2014 Så har jeg været på posthuset og de er stive og skæve på et eller andet som de nu altid er smiley
    Nå men fuck det.

Har så snakket med PostDK Kundeservice, og den er meldt savnet nu.
    Så nu hører jeg vel noget fra deres Tabt pakke mand en af dagene.
    Så må vi se hva der sker smiley

• #25   15. jan 2014 Hold os opdateret!

• #26   15. jan 2014 Ja du kan roligt regne med peter gør hvad han kan for at hjælpe dig i denne sag, jeg har møde den omtalte gut, og han er en rigtig flink mand.

mvh

• #27   15. jan 2014 "...fatter ik en meter...ring til peter..."

• #28   16. jan 2014 Så hørte jeg fra Postdanmark.
    Hun havde tjekket forsendelses nummeret i systemet. Og set af den var godkendt ved Kbh pakkelager. og derefter intet. Så hun kunne ikke hjælpe.

Det kunne jeg sjovt nok godt have fortalt hende igår. af den ikke var kommet videre.

Så nu fik jeg af vide af jeg skulle indgive en skriflig Reklamation.
    det er så gjort. og nu kan der fandme gå op til 2 uger før jeg hører noget.
    Hva helvede er det for noget fuckt up lorte Stats eget fisse firma.

Nå men vi ser nu igen tiden an.

• #30   17. jan 2014 det er bare ikke godt nok af det firma .

mvh

• #31   17. jan 2014 Det er SÅ irriterende. Jeg har også fået mange pakker med post danmark, gls, ups og har ikke haft nogen problemer smiley De behandler jo mange millioner pakker om året så nogen gange sker der jo lort. Og når prisen så er så høj som postens bliver man selvfølgelig irri!

• #32   17. jan 2014 Medmindre den er sendt som værdipakke, så er det minimalt hvad du får i erstatning, også selvom der er forsikring på....jeg har prøvet noget lign. Jeg fik 247 Kr. i erstatning for noget der kostede 750.

Send så vidt muligt med GLS....det er stort set samme pris som Postdummark

• #33   17. jan 2014 Jesper.
    De har satme bare af betale.
    Ubrugt læderdragt til en værdi af 3700 kr.
    Ellers ryger advokaten sku ind over det hustler firma
    Næste gang får jeg sku en hjemløs til af levere pakken og betaler med en hamburger ved indlevering og 2 efter aflevering.
    Se det blir ikke bedre.

• #34   17. jan 2014 Hvis den er det vi i branchen kalder en "klods" så er den ikke forsikret og uden omdeling og går ikke ind under en pakke. Du må lige kontakte sælger og hører hvor meget han gav for forsendelse, og tjekke med priserne på postdk. Altid send med omdeling så der er TT på ved så store beløb!!

Der kan dog sagtens ske fejl så den ender ved forkerte distrubtionscenter og skal sendes den anden ende af landet til et anden afdeling osv osv. og det tager tid, det oplever jeg sq tit.

Nå nu vil jeg i seng, skal ud 6:00 på post knallerten i minus grader frost mens jeg skal tænke på jeg er en lort smiley Men er nu glad for min nye dragt! smiley

• #35   17. jan 2014 Jeg er SÆLGER! som tidligere skrevet.
    Og igen som tidligere skrevet, er pakken med T&T

• #36   18. jan 2014 Elias. Den er mes tt og omdeling. Og kan du enlig ikle forstå lidt at jeg synes i er nogle "lorte" når i smider en kæmpe pakke væk som jeg glæder mig sygt til at få.
    Javde jeg smidt så mange dele væk fra mit arbejde så tror jeg måske jeg skulle ud og se efter andet arbejde.
    Hilsen skibsmontøren som står ude siden kl 5 imorges og trække en propel.

• #38   18. jan 2014 smiley
    Jo det er sq da træls, men alle laver fejl i ny og næ, og husk nu at arbejde i post dk kræver ingen uddannelse, derfor kan nogle af de mennesker (ex hos min central) være alkoholikere osv. osv. som har fået skånejobs, og så er det klart der engang imellem sker et tab, men så er det tab også forsikret (hvis man har været smart som din sælger har!),

Imo er det bedre de svage får et job og tjener pengene selv end at de sider som førtidspensionister eller kontanthjælpsmodtagere. Anyway getting all political, Du skal nok få penge / pakken igen så!

Du har min. 1 ½ måneds tid før du skal bruge den alligevel! smiley

• #39   19. jan 2014 Altså det er til af forstå af pakker kan forsvinde.
    Men helt ærligt. En pakke på 2x2 meter kan vel ikke lige ligge sig mellem nogle bånd og ikke blive fundet.

• #40   19. jan 2014 En pakke på 2x2 meter det er en stor en smiley

• #42   19. jan 2014 Rolig nu smiley det var jo den eneste kasse jeg lige havde i kælderen smiley
    Og tro mig. Den dragt har ingen problemer med af ligge i kassen smiley
    Svarer til af smide et kosteskaft ind på Parken

• #43   19. jan 2014 hmm.

nu har jeg jo mødt dig.

og du er jo ikke den mindste gut i parken. lol lol

smiley :)

mvh

• #44   12. mar 2014 Info til sagen. Efter ufattelig meget venten ,mails osv så er der kommet endelig afslutning på det . Post danmark dækker 1923kr . Ikke det beløb jeg gav for det men det er okay og vi er videre både peter og mig smiley tak til peter som har brugt en del tid på mails osv til postdk smiley

• #45   12. mar 2014 Må man af ren og skær nysgerrighed spørge hvordan de lige kom frem til beløbet 1923? For det er da ikke noget beløb, som de selv skilter med på deres hjemmeside (som også linket til tidligere)?

• #46   13. mar 2014 VI ERSTATTER PAKKEN

Vi kan desværre ikke finde pakken, og du vil derfor få 1923,48 kr i erstatning, samt porto Beløbet indeholder ikke moms, da vi ikke erstatter denne. Det maksimale erstatningsbeløb for en almindelig pakke er 4.800 kr.

Vi sætter beløbet ind på din konto **********

Du kan finde mere information i forretningsbetingelserne på vores hjemmeside www.postdanmark.dk

Hvis du er uenig i vores afgørelse, kan du anke den til Post Danmark, Direktionsstaben, Tietgensgade 37, 1566 København V eller pr. mail ankesager@post.dk

Vi undskylder ulejligheden, du har haft på grund af sagen.

Svar fra Postdanmark, Ingen yderligere forklaring

Noget af mailen er self fjernet.
    Går udfra af deres beregning ligger på af dragten er købt i Juli første gang.
    Dog ugen af have været brugt.
    Da jeg ikke vil dele info om hverken mig eller Kasper smiley

Og nu er det endelig afsluttet og vi kan komme videre i livet uden post dk nattesved smiley

Kommentér på:
arrrggg, lorte post danmark

Annonce