{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.301 visninger | Oprettet:

Arrgh.. post danmark {{forumTopicSubject}}

Bestilte en læderdragt fra Louis.de, der gik et par dage og fik så en pakke seddel i postkassen da jeg ikke var hjemme da post danmark kom forbi i fredags.

Lørdag ville jeg så hente den fra posthuset, men de havde ikke den pakke liggende og et nærliggende posthus havde heller ikke, så de kunne desværre ikke gøre mere. Ringede så i dag til deres kundeservice, de fik pakkenr osv. men kunne desværre heller ikke lokalisere den, det eneste de kunne gøre var at foreslå at den blev efterlyst, hvilket de insisterede på skulle gøres af den oprindelige afsender som også er den de vil sende en eventuel erstatning til.

Nu håber jeg så at louis.de er samarbejdsvillige selv om de har fået deres penge og gider efterlyse pakken hos post danmark.

¤#¤%&#!!! siger jeg bare. Forbandede møg firma.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Arrgh.. post danmark
  • #1   19. aug 2008 Nu arbejder jeg selv ved post danmark .

Men forstår ikke folk , alle brokker sig over dem når der er det mindste . Når så de gør noget godt , så der inden der siger noget ..
    - Lidt grimt ..

Men for fanden , hent dit lort selv så .
    - Butikken ligger i Hamborg , så kan du også få en tur ud af det .

• #2   19. aug 2008 Jeg synes sgu BL. s klage er helt iorden..

Jeg ville også være en smule knotten, hvis PostDK havede smidt min læderdragt væk..

Post DK er et service organ... Man betaler guld for at få sine ting fragtet...

• #3   19. aug 2008 Ninja ' Aalborg ' . Hvis I ikke kan holde jeres langfingrede rapser hænder for jer selv eller bare er for inkompetente til at passe jeres arbejde, så kunne det være I skulle holde op med at tilbyde den service at fragte post rundt.

Vi lever altså i 2008, det burde ikke være nødvendigt at flintre rundt i hele verden hvis man vil købe noget fra et andet land. Skulle folk så også flyve til USA hvis de vil importere noger derfra?

Klaphat.

• #4   19. aug 2008 Ninja Aalborg nu er det jo bare sådan at man betaler Postdanmark i dette tilfælde for at lever en vare, som i dette tilfælde er at fragte en læderdragt fra tyskland til DK. Så dur det jo ligesom ikke at de bare smider den væk, efter de har fået pengene. Hvordan vil du have det hvis kassedamen i supermarkedet bare beholder dine vare efter du har betalt dem?

Og ja jeg har de sidste 3 gange jeg har skulle have sendt noget eller modtaget noget haft problemer med fragten. 2 gange var det Post Danmark og den sidste DHL. Med Postdanmark var det en pakke der var sendt på efterkrav hvor de valgte at smide den chek væk som jeg skulle have så jeg måtte vente 2 måneder på mine penge. Der ud over så har jeg oplevet at de smed en af de pakker væk som jeg skulle have, så der gik en måneds tid før jeg fik den.
    Og med DHL var jeg ude for at de ikke ville hente den pakke jeg skulle sende. Først dukker de op det forkerte sted, og der efter går der en måned før de henter den det rigtige sted.

• #5   19. aug 2008 BL. : Du skal da ikke kalde mig en klaphat . - Ville du måske skrive noget herinde , hvis de havde leveret den ?

- Du ville ikke rose dem , hvilket nok 99% af den danske befolkning ikke ville .
    Men hvis du har et navn på den seddel du fik ind af postsprækken/kassen , så gå ned til det posthus . Så må de finde frem til pakken, og hvor han har gjort af den . Men du kunne evt prøve og gå derned i dag også .
    - Nu er jeg chaffør derinde , og har ikke noget og gøre med at levere det . Jeg ved bare at pakkerne ikke bliver bragt ud om lørdagen , og der ligger de stadig i de PC'er ( Post Container ) . Så det kan være den er smidt oveni der , så den ikke kunne finde den .

Men snak ordentlig , og lad være med at udtale dig om noget du ikke ved !

• #6   19. aug 2008 Hvornår laver post dk noget godt???

• #8   19. aug 2008 Kan godt være der er mange af jer der tror folk stjæler der inde , kan også være der er . Men så ryger de også ud af klappen med en politianmeldelse , den VED jeg . For det går de utrolig meget op i derinde ..

• #9   19. aug 2008 Man skal ikke blive knotten over ikke at få ros..

I min branche gør du dit arbejde ordenligt hvis du ikke får noget af vide - og får hug hvis du ikke gør...
    Sådan er det sgu mange steder...

Men har man betalt for en ydelse - i dette tilfælde at få leveret en pakke fra PostDK, så skal de også stå på hænder for en hvis de klokker i det - Service organer hvor man føler man er til besvær får jeg så meget fnidder af..

• #11   19. aug 2008 Janus S: Læs dog hva jeg skriver .

"Det kan være pakken er smidt op i en af de PC'er de får med pakker i , og de bliver ikke sorteret før om mandagen"
    - Så det jo klart de ikke kan finde den ..

Når du får sådan et stykke papir ind , så kan du heller ikke hente samme den , fordi han stadig køre rundt med den i bilen , og skal videre til andre kunder .

Ja , hvis folk kun skal brokke sig , hvorfor så ik hente selv , så er de fri for at miste ting ..

• #13   19. aug 2008 Janus S: Ikke blive opdaget , hvis han går ned og aflevere den seddel , så kan de se hvem der har kørt med den . Også skal han jo kunne forklare hvor den er blevet af .
    - Så nemt er det , og der er kameraer op over alt sådan et sted .

• #14   19. aug 2008 Ninja, selvfølgeligt skal jeg da kalde dig en klaphat når du udtaler dig som en, det er jo noget fis at man selv skal hente sine ting rundt omkring i verden, eller du var måske forbi Japan efter din kawa, nej vel?

Nu har jeg både været på posthuset og snakket med kundeservice, men du må da meget undskylde at jeg ikke ved noget om Post Containers, jeg modtager bare en seddel hvor der står at pakken er forsøgt afleveret fredag den 15/8 og kan afhentes lørdag 16/8 og efterfølgende har snakket med kundeservice som heller ikke kunne lokalisere den, men måske gør jeg bare ikke nok for det selv?

Jeg prøver at køre forbi posthuset igen i morgen (tidligste jeg kan).

• #15   19. aug 2008 Mikkel: For den overpris vi tager ? haha .
    - Du er vist ikke klar over , hva der skal holdes kørende for de penge ..

• #16   19. aug 2008 BL . : Fordi jeg mener i ikke har ret , så jeg en klaphat ? hmm , fair nok .

Jeg er da godt klar over der er nogle fejl , siger jeg heller ikke ..
    - Men jeg ved som du også gør , at man kan se på den seddel hvem der har forsøgt at aflevere den . Så må dit nærmeste posthus snakke med personen om hvor den er smidt henne .

• #17   19. aug 2008 man betaler ihvertfald ikke for god service hos Pest DK

• #18   19. aug 2008 De er til at lukke op og skide i post Danmark der er ingen ting der virker hos dem mere tror også snart der er andre der må overtage

• #19   19. aug 2008 Mikael L: hvem skulle overtage ? - Vi har selv lige overtaget Transport Gruppen ..

• #20   19. aug 2008 Hvis det er standardindstillingen fra post Danmark, så tror da fanden, at det går skidt for firmaet!

• #21   19. aug 2008 Ok, men det er jo ikke det jeg får afvide af kundeservice (80 20 70 30). De nægtede at lade mig efterlyse den, det skulle være afsender. Jeg er som nogle måske har luret, ikke selv ansat i Post DK, så hvordan skal jeg gætte mig til sådan nogle ting?

• #22   19. aug 2008 BL . : Okay . Det kan ikke være rigtigt nej , det kan jeg godt se . Men ta' derned imorgen og snak med dem . Eller prøv og ring derned i dag ?

• #23   19. aug 2008 Synes virkelig at det er forkert at udtale som om hvorvidt man takker folk for en service. Og Ja, hvis min postmand kommer og giver mig en pakke (hvilket de gør når de leverer til døren med større pakker), så takker jeg dem godt nok også! Det er det der hedder normal kutume (Stav?"? :D). Men det er ikke muligt hvis man ikke er der når de kommer.. Går du/I selv ud kl 6-7 om morgenen og takker skraldemanden?!? Post Danmark er en betalt service, og så burde det godt nok også være i orden. Uheld kan ske, vi er alle mennesker, men så burde der også være en service!

• #26   19. aug 2008 tror jeg vil til at rose postdanmark næste gang jeg for en pakke.

faktisk vil jeg også rose kassedamen næste gang jeg blir ekspidieret:D

• #27   19. aug 2008 Jeg må være en af de få nogenlunde tilfredse kunder PostDk har... Jeg har sendt og modtaget en del pakker efterhånden og alle gange har det været muligt for mig at komme lige før lukke tid, 5-10 minutter, og få pakken udleveret med det samme. Dog har jeg en vis mængde had tilovers for deres latterlige priser... "Så kan du jo bare bruge et andet firma!" Jo tak, det gør jeg skam også hvis muligheden er der...

Ninja: Ikke et ondt ord om dig, men det er en skam at du ikke kan se hvor mange problemer PostDK faktisk har´med levering af pakker, måske ikke lige der hvor du arbejder, men prøv dog at lytte til omverdenen... Og nej, du er ikke en klaphat fordi du har andre holdninger...

• #28   19. aug 2008 Post DK stinker,,,hvis ikke de smider lortet væk er de en evighed om at levere pakker/breve,men helt ærligt det kan vel ikke være anderledes når et postbud kun får en hund i timen,man får hvad man betaler for,ikke dermed sagt at det er billigt at sende noget,der sidder andre og skummer fløden.

• #29   19. aug 2008 Jeg sendte en pakke til Østrig med nogle MC dele jeg havde solgt...De endte i Australien!!
    For helvede..!!

Har haft så meget besvær med at få den hjem igen.

• #30   19. aug 2008 Lige for at præcisere, klaphat bemærkningen var ikke pga. andre holdninger - det var pga. beskeden om at man bare selv kan hente sit lort rundt omkring i verdenen, det er jo urealistisk.

• #31   19. aug 2008 vil da lige sige jeg modtog min bag fjeder til cyklen idag,som ventet,så ingen problemer denne gang,dog kom den ikke fra det store udland .jeg synes også BL`s situation ikke er acceptabel overhovedet, så lidt for og lidt imod herfra.

• #32   19. aug 2008 Post DK er en fejlfri virksomhed sammenlignet med GLS,
    bestil noget fra England og du skal selv ringe og høre om du kan hente den på distributionscentreret.

GLS er pakke distributionens røvhul.

• #33   19. aug 2008 Til alle ..

Jeg ved godt PostDanmark ikke er præcise med afleveringerne , og der er mange fejl . Men ja , vi er mennesker alle sammen .
    -Og self er det da ikke iorden nogen ikke modtager sin pakke/breve . Men på en normal dag går der ca. 100.000 pakker igennem pakkecenteret i Taulov , og det er kun lavet til at kunne håndtere 90.000 pakker , så der er der allerede en står fejl jo .

Jeg er chauffør derinde , og transportere kun "lortet" rundt til byerne , hvordan de så skiller sig af med dem til kunderne , det ved jeg intet om . Men ved så meget , at når man får det papir ind af brevsprækken/kassen , så er der en underskrift fra en , som har prøvet og levere den . Så må de finde ud af hvilken afd personen kommer fra , og tage fat i ham hvor den er blevet af .

• #34   19. aug 2008 Hvis man arbejder i et normalt tempo i Post danmark bliver man ikke slidt op, det er op til en selv.
    De tvinger dig ikke til at løbe rundt med din cykel på nakken.

• #35   19. aug 2008 Morten J: Ja , og du er lige så dum at høre på ..

Nu ved jeg tilfældigvis , at hvis din far har været der i så mange år , så er han tjenestemand , og får mere i løn .
    - Der er nu ikke nogen der holder på ham , så hvis det er så slemt for ham , så må han da sige op ?

• #36   19. aug 2008 Anders B: Nemlig ..

• #37   19. aug 2008 Jeg har egentlig været rimelig tilfreds med leveringer igennem post danmark. Nogle gange er der dog gået en dag eller to ekstra.

Jeg synes dog at det er blevet noget dyrt at sende breve og pakker, men det er jo også blevet dyrere at bruge strøm og handle mælk - det er jo bare den vej det går.

Der hvor jeg har oplevet problemer er når en pakke bliver væk eller forsinket og man prøver at finde den. Det har før virket som en umulig opgave at finde sin pakke og det er her PostDK godt kunne forbedre sin service.

Både DHL og FedEx er mine foretrukne - det er sket flere gange at der har stået en fragtmand fra de to ovenstående firmaer kl. 21 og banket på mit vindue for at aflevere en pakke. Super service.

• #38   19. aug 2008 jeg har selv arbejdet i post danmark... det var det værste halve år af mit liv. personale pleje er en by i irak og de fattede ikke en brik... budcyklerne går stykker bare man kigger på dem... og der er ikke orden på en skid... da jeg skulle have ferie havde de lige glemt at jeg skulle have ferie og skulle til at sige til mig at det jo var mit ansvar til trods for at jeg havde sagt det til dem mindst 5 gange fordi de blev ved med at glemme at skrive mig på ferie planen. de sagde dog at jeg jo måtte komme hvis der blev behov for mig... jeg sagde fint i ringer bare... jeg er i tyrkiet... post danmark er lort......

• #39   19. aug 2008 Undrer mig i øvrigt lidt det der med du siger der er en underskrift fra ham der forsøger at levere den.

Min seddel ser sådan her ud: (link fjernet)

Kan ikke se noget navn på postbudet.

• #40   19. aug 2008 hehe burde det ikke hedde POST VI GØR HVA DER PASSER OS. hehe

spøg til side. de gør vel deres arbejde det meste af tiden men som ansat må du vist selv indrømme at ordet service er en by i rusland efterhånden.....

• #41   19. aug 2008 BL . : Nej , det kan jeg heller ikke .. Er bare sikker på de skal skrive på hvem der har afleveret den .
    - Men ser underligt ud ja ..

• #42   19. aug 2008 MOrten J: Skal jeg klappe i , du blander dig ? Så må det vil være dig der skal lukke ?

Og JO , tjenestemændene for mere i løn jo .

Men derfor er det sku da din far's egen skyld , ingen tvinger ham til at blive .

Tumpe .

• #43   19. aug 2008 Ninja: Har tit fået sådan en postseddel i postkassen, der står aldrig navn på dem.

• #44   19. aug 2008 Jesper P: Så kan det være det er hva postbudet har lyst til , for hva jeg skal hente på posthuset , der har der altid været navn på sedlen også .

Det burde så bare være noget man indføre , at de SKAL gøre ..

• #45   19. aug 2008 Men det kan vel ikke være en videnskab for Post DK, og finde ud af hvem der havde den pågældende rute den dag, og så forhøre ham?!?

• #46   19. aug 2008 Bokaj . : Nej , det burde ikke være et problem heller ..

Tror også bare BL skal gå ned og prøve og sige de skal tage sig sammen , og finde ud af hvem der har kørt den tur .

• #47   19. aug 2008 har engang oplevet at få track and trace nr, og så stod der at pakken var forsøgt leveret men der var ingen seddel...... så måtte jeg jo skrive det nr ned og ned på posthuset for at klage, og fik pakken...... dagen efter kom den seddel jeg skulle ha haft.....
    har også fået smadre en computer under fragten.... de behandler ens ting som om det ikke har noget værdi..... fanme utroligt...

• #48   19. aug 2008 Rasmus: Det vil jeg godt give dig ret i , de behandler ikke tingene som det var deres eget ..

• #49   19. aug 2008 rasmus... det er når det er pakkeposten der omdele... de gider ikke skrive sedler. når de komemr hjem til post centralen skriver de sedlen og sår får cykelbudet den med dagen efter.

• #50   19. aug 2008 Ninja Aalborg:
    jeg tager sku hatten af for dig, du sidder og bakker din arbejdsgiver op i dette forum. Jeg har sendt og modtaget mange pakker de seneste par år, og er egentlig rimelig godt tilfreds, dog er prisen måske lige i overkanten.

• #51   19. aug 2008 Må tilmelde mig holdningen at post danmark stinker.

De har ingen service overhovedet.

Og når postmanden næste gang levere en pakke til tiden, så skal jeg nok rose ham, får det kommer aldrig til at ske....

• #52   19. aug 2008 Øhhhhh !!!!!!
    Nu ligger det jo sådan at man betaler for en service, iogmed man betaler for denne service så regner man jo også med at tingene er i orden og bliver i orden! Så ligefrem at ROSE postdanmark for at de leverer min pakke NINJA , den er sku lige grov nok , set med mine øjne. Postdanmark tilbyder en service, som os kunder betaler for, så har de fandme også bare at levere og hvis ikke så er det erstatning ved kasse1.
    har nu aldrig selv haft PRB med postdanmark, så har intet ondt at tilføje i den retning.

• #53   19. aug 2008 Post dk lugter.... OG SÅ ER DET SAGT!!!

• #54   19. aug 2008 skal man nu også have ros for at gøre sit arbejde???

• #55   19. aug 2008 Ninja ' Aalborg ' .
    mega ryger ......

Kommentér på:
Arrgh.. post danmark

Annonce