533 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 10 Svar

MC-VIDEO: Danmark til Black Forrest MC-VIDEO: Danmark til Black Forrest

Hej MCG.

Sidste år oprettede jeg et forumemne her på mcg mhp. gode råd og erfaringer, som jeg kunne bruge på min mc-tur til tyskland/schewiz i 2016. Jeg var afsted med min lillebror.

Nu, langt om længe... har jeg så endelig fået lavet en lille video fra min/vores tur: Danmark - "Black Forrest".

Videoen er min første mc-video. I år (2017), var jeg igen på mc-tur, nemlig i Grossglockner sammen med min lillebror (igen) og en kammerat. Dette bliver mit næste video-projekt smiley
I min næste video vil jeg forsøge at lege mere med effekter og inddrage mc-lyden fra vores maskiner også.

Jeg håber, at i nyder videoen - og tak for de mange gode råd i gav, inden vi kørte afsted sydpå smiley

https://www.youtube.com/watch?v=kFlxLv0hnes

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hjælp til rep af kanttråd til robot plæneklipper 600 kr.
  • Opsætning af håndvaskamatur 500 kr.
  • Find fejl11 på opvaskemaskine 250 kr.
  • VVS-installatører 1.950 kr.
  • Installation af nyt tv 500 kr.
  • Handyman til opsætning af brusesæt 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  MC-VIDEO: Danmark til Black Forrest
  • #1   17. sep 2017 Super fedt sammen klippet,(Isæt skift til nyt video klip i takt med musik) det er der mange der kunne lære noget af.

Det eneste du mangler er lyd fra optagelserne, men det nævner du jo selv smiley

Jeg vil anbefale ekstern mikrofon istedet for at bruge action kamera indbygget mikrofon. (Denne metode bruger jeg selv)

• #2   17. sep 2017 Og lidt længere mellem dine klip ville være en god ide, så man lige kan nå at nyde dine optagelser smiley

• #3   18. sep 2017 David F: Tak! - og ja, jeg vil forsøge at smide lidt lyd ind over en gang imellem på min næste video.

VD (Horsens): Jeg ved hvad du mener, men jeg har ufattelig mange timers optagelser dernede fra, og jeg vil gerne vise så meget som muligt, med den korte tid man nu har tid rådighed på en video. smiley

• #4   18. sep 2017 Fed video, hvordan er det at tage på langtur på en Ninja? var det stramt med kø-kørsel?

• #5   18. sep 2017 #4: Thanks! smiley

Jeg synes, at det er perfekt. Jeg sidder rigtig godt på min 636'er, og er generelt meget komfortabel på de fleste R-maskiner. Motorvejskørsel (800km) den første dag er dog ikke behageligt de sidste par timer. Man får ondt i røven (men det gør min bror også på hans sv'er (som jo er en sportstouring-maskine)). Men når først man er kommet derned og kører bjergpas/hårnålesving rigtig mange timer om dagen, ja så bevæger man sig på cyklen, og så kan vi ikke mærke noget - udover at det er fedt smiley Jeg har ihvertfald ikke problemer med Ninjaen når jeg kører adskillige timer hver dag. (men motorvej for længe er aldrig rart. heller ikke engang i bil) smiley

Kø-kørsel var ikke så slemt - vi lanesplitter. Eneste problem vi oplevede ved kø var varmen. Det er ikke særlig hyggeligt at have +100 grader ved lår og ben samtidig med 30 grader når man åbner visiret smiley (som der var i år)

• #6   18. sep 2017 Tak for kigget, har selv tænkt på en mc-tur til Schwarzwald efter et par besøg i Freiburg og omegn for et par år siden. Idé: Vis et kort over turen, så vi kan få en idé om, hvor I kørte smiley

• #8   19. sep 2017 #7 Tusind tak Anders!! smiley :) smiley Og ja, det er skønt!

• #9   28. jan 2019 Øv, Mathias.
    Hvor er videoen blevet af? smiley

• #10   29. jan 2019 Den virker ikke smiley

• #11   31. jan 2019 Den skulle være oppe igen smiley
    Jeg er netop lige gået igang med en mere. Håber snart at være færdig.

Kommentér på:
MC-VIDEO: Danmark til Black Forrest

Annonce