MC-VIDEO: Danmark til Black Forrest MC-VIDEO: Danmark til Black Forrest
Hej MCG.
Sidste år oprettede jeg et forumemne her på mcg mhp. gode råd og erfaringer, som jeg kunne bruge på min mc-tur til tyskland/schewiz i 2016. Jeg var afsted med min lillebror.
Nu, langt om længe... har jeg så endelig fået lavet en lille video fra min/vores tur: Danmark - "Black Forrest".
Videoen er min første mc-video. I år (2017), var jeg igen på mc-tur, nemlig i Grossglockner sammen med min lillebror (igen) og en kammerat. Dette bliver mit næste video-projekt
I min næste video vil jeg forsøge at lege mere med effekter og inddrage mc-lyden fra vores maskiner også.
Jeg håber, at i nyder videoen - og tak for de mange gode råd i gav, inden vi kørte afsted sydpå
https://www.youtube.com/watch?v=kFlxLv0hnes
sep 2012
Følger: 9 Følgere: 9 MC-er: 3 Emner: 9 Svar: 216
Det eneste du mangler er lyd fra optagelserne, men det nævner du jo selv
Jeg vil anbefale ekstern mikrofon istedet for at bruge action kamera indbygget mikrofon. (Denne metode bruger jeg selv)
jul 2006
Følger: 10 Følgere: 26 MC-er: 3 Emner: 56 Svar: 1.397
jul 2015
Følger: 4 Følgere: 25 MC-er: 6 Emner: 8 Svar: 263
VD (Horsens): Jeg ved hvad du mener, men jeg har ufattelig mange timers optagelser dernede fra, og jeg vil gerne vise så meget som muligt, med den korte tid man nu har tid rådighed på en video.
feb 2009
Følger: 3 Følgere: 9 MC-er: 2 Emner: 22 Svar: 657
jul 2015
Jeg synes, at det er perfekt. Jeg sidder rigtig godt på min 636'er, og er generelt meget komfortabel på de fleste R-maskiner. Motorvejskørsel (800km) den første dag er dog ikke behageligt de sidste par timer. Man får ondt i røven (men det gør min bror også på hans sv'er (som jo er en sportstouring-maskine)). Men når først man er kommet derned og kører bjergpas/hårnålesving rigtig mange timer om dagen, ja så bevæger man sig på cyklen, og så kan vi ikke mærke noget - udover at det er fedt
Kø-kørsel var ikke så slemt - vi lanesplitter. Eneste problem vi oplevede ved kø var varmen. Det er ikke særlig hyggeligt at have +100 grader ved lår og ben samtidig med 30 grader når man åbner visiret
maj 2008
Følger: 9 Følgere: 9 Emner: 8 Svar: 1.126
jul 2015
maj 2006
Følger: 7 Følgere: 9 MC-er: 3 Emner: 46 Svar: 450
Hvor er videoen blevet af?
mar 2018
Følger: 5 Følgere: 141 Emner: 34 Svar: 190
jul 2015
Jeg er netop lige gået igang med en mere. Håber snart at være færdig.
MC-VIDEO: Danmark til Black Forrest