kædesmøring, video og regler i sverige. {{forumTopicSubject}}
Hej.
3 spørgsmål til en dejlig onsdag aften foran pc'en.
1. Jeg har tænkt lidt over hvordan i smøre kæde.. ..Triller i også cyklen rundt i hele indkørslen, eftersom hele kæden ikke kan nåes hvis man ikke får drejet kæden?
2. Mc videoer. Bliver de ødelagt af at man fjerner lyden eller er fede billeder og handling vigtigere end at kunne høre mc'ens lyd + vindstøj?
3. Jeg skal en tur til sverige hvor mc er transportmiddel, så hvordan er benzin priser ift. danmark? ..Bliver man sat i fængsel af at køre uden DB killer eller får man bare en advarsel hvis man bliver stoppet? Hvad med udstyr, er det kun hjelm der er lovpligtig?
god onsdag aften.
apr 2008
Følger: 25 Følgere: 25 MC-er: 1 Emner: 229 Svar: 2.840
1. Ned i thansen / biltema og køb en bagsvinger løfter - koster 250 eller sådan noget og sparer dig for rigtig meget bøvl, så plejer jeg efter en køretur at smide den op på standeren og sætte den i 1 gear og så får den høvl med kædesprayen.
2. Personligt slukker jeg får videoer af mc kun med musik eller ingen lyd- man SKAL kunne høre maskinen synes jeg..
jun 2005
Følger: 7 Følgere: 120 MC-er: 2 Emner: 788 Svar: 8.722
2: MC=LYD
3: du bliver sat i fængsel med et skilt på ryggen, analpuling velkomen (store negere foretrækkes), ej det gas. benz priserne kender jeg ikke i sverie, men benz koster sgu næsten det samme alle steder nord for alperne efterhånden.
DB killere synes jeg du skal tage med i tasken, så kan du sætte dem i hvis du bliver træt af larmen (det KAN ske faktisk)
aug 2011
Følger: 18 Følgere: 6 MC-er: 3 Emner: 23 Svar: 311
Følgere: 281 MC-er: 15 Annoncer: 1 Emner: 125 Svar: 20.701
2. Motorlyden er vigtig på en video - FÆRDIG BUM. Jeg finder en måde at dæmpe vindstøjen på, og hvis der absolut skal være musik, så skal det være dæmpet i baggrunden. Kørevideoer uden motorlyd, gider jeg ikke se - hvor spændende folk end påstår de så er... Hvis det er en kort sekvens hvor selve kørslen ikke er det afgørende, kan motorlyden være ligemeget.
UANSET hvad du gør, så hold dig fra techno / hardstyle eller enhver anden form for tramper pis - det passer ikke til MC videoer.
3. Benzinpriserne er godt og vel det samme stort set alle steder i EU.
Man smider bare DB killer i med det samme - der er intet mere ødelæggende for en ferie, end dumme bøder for noget man kunne have undgået. Sverige er dog IKKE det sted du skal frygte støj mest...
Det er, så vidt jeg ved, kun hjelm der er lovpligtigt - men lad mig lige høre dit argument for ikke at beskytte sig selv optimalt?
aug 2009
Følger: 3 Følgere: 3 Emner: 127 Svar: 819
Men hvis der er noget udover hjelm, så ville jeg da gerne vide det. ..Har selv hjelm, handsker og måske rygskjold i tankerne.
jul 2006
Følger: 43 Følgere: 47 MC-er: 3 Emner: 93 Svar: 2.758
at køre med larme potter er ikke det største problem...det er mest til syn det gør sig gældende.
sep 2010
Følger: 20 Følgere: 9 MC-er: 2 Svar: 11
jul 2006
Følger: 43 Følgere: 47 MC-er: 3 Emner: 93 Svar: 2.758
sep 2010
Følger: 20 Følgere: 9 MC-er: 2 Svar: 11
aug 2009
Følger: 3 Følgere: 3 Emner: 127 Svar: 819
dec 2008
Følger: 22 Følgere: 21 MC-er: 2 Emner: 1 Svar: 11
kædesmøring, video og regler i sverige.