947 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 18 Svar

dyreste mobil tlf du har koebt ? dyreste mobil tlf du har koebt ?

Ok saa hvis vi holder de super special limited editions med diamanter og platin og andet bling..bling.. ude af billedet og holder os til hvad vi alle har adgang til at koebe paa det almindelige globale retail marked uden at skulle i ringen mod Floyd Mayweather foerst for at faa raad.

Hvad er dyreste mobil tlf du har koebt ?
Tilbage i opkald/txt/voicemail dagene var jeg egentlig ligeglad hvilken mobil jeg havde, jeg gik mest op i saa lang batteritid som muligt og billigste forbrug men tiden er jo en ret anderledes en nu..*i disse dage* som min bedstefar vil have startet mange saetninger smiley
Vi ser ud til at ligge paa et niveau nu hvor at hvis du vil have latest/greatest saa er der ikke mange krummer i overskud ud af 1000 euro/usd og naeste iPhone peger mod 1300 for top modellen.
***lad og proeve at holde Apple mobningen uden af denne diskussion for en gangs skyld***
Saa nu hvor vi er gaaet fra mobiler som var telefoner og til mobile enheder som er computere vi render rundt med i lommen er 1000 euro/7400 dkk saa en helt *normal* pris eller.... hvad synes i ?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Ophængning af lamper og spejl. 650 kr.
  • Samle det sidste af min jysk seng😂mangler meget lidt 720 kr.
  • Ophæng skab på lille badeværelse 400 kr.
  • Reparation af vandvarmer i kolonihave7 1.500 kr.
  • Fastmontere stik bag indbygget ovn - skal udføres af elektriker 750 kr.
  • Reparation carportlåge 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  dyreste mobil tlf du har koebt ?
  • #2   4. sep 2017 Jeg plejer at købe yesteryears model brugt til omkring 1000 til 1500 kroner. De to seneste har været en Google nexus 5 og nu en 5x. De er rigtig fine telefoner. Og jeg orker ikke at bruge flere penge end det på telefoner, jeg havde for øvrigt min nexus 5 I næsten to år.. Så jeg håber da 5x'eren også holder lang tid..

• #3   4. sep 2017 Min interesse for mobiler er faldet helt absurd, men jeg er dog glad for Sonys produkter. Kunne godt finde på at prøve en huawei næste gang.

Nypris har været omkring de 3000 kr. (med abonnent)

Pt har jeg en Sony Z5 compact.

• #4   4. sep 2017 Den dyreste jeg har haft var en Samsung Galaxy S4, som jeg købte på udgivelsesdagen til 5000 kr.

Efter den har jeg kun haft billigere telefoner, såsom OnePlus og Motorola.

• #5   4. sep 2017 Efter at have have både en iPhone 5S og dernæst en iPhone SE, som begge blev lige omkring et år inden batterierne opgav, så er jeg hoppet på Huawai denne gang. Jeg har købt mig en Huawei P9, som jeg er rigtig godt tilfreds med.

Der hvor jeg (og det skal ikke være en religionskrig) synes den store forskel på IOS og Android har været, var den 'smootness' som en iPhone har i forhold til Android. Det ved jeg godt er en smagssag. Men der må jeg nok sige, at en P9 intet lader tilbage - det kører fuldstændig 'smooth', lækker skærm, intet lag, LANG (alt er relativt) battertid, hurtig opladning samt muligheden for, at sætte et ekstra hukommelseskort i.

Jeg vil i hvert fald ikke blinke ved at skulle vælge Android igen. Jeg tror den koster omkring 2500, hvilket er deromkring jeg vil give. Jeg erindrer, at den iPhone 5S kostede 5000.

• #7   4. sep 2017 1200 kr. Huawei i Aldi.

• #8   4. sep 2017 Min dyreste mobil nogensinde er:
    120kr (brugt Nokia 6700 Classic u. batteri - købt på dba i sidste uge).

Jeg har kun ejet "gammeldags" Nokia mobiler. Og jeg har altid fået dem gratis fra familie og venner, der ikke længere bruger dem.

• #9   4. sep 2017 Det er jo så en iPhone 4,som jeg købte godt brugt af min søster,for endda nogle år siden,bruger den stadig,men den er sku ved og være noget træt i det.
    Gav hele 500 kr,for den. Men den skal snart på pension. smiley
    Så hvis nogen har brug for en godt og grundig gammel tilkørt iPhone,så sig til.
    Jeg har en. 1000 kr. Kan forhandles. Ups nu blev det vist til en annonce smiley

• #10   4. sep 2017 Samsung S7 til nowt omkring 5500. Gør det aldrig mere

Det bliver Huawei næste gang

• #11   4. sep 2017 iPhone 7 128gb pt. Må være den dyreste, er glad for at den er udleveret af arbejdet. Men konen har en 6S, så vi er villige til at hoste op...

• #12   4. sep 2017 Iphone 4 som jeg har haft vel en 5 års tid, fik den på jobbet i Norge, fik den stjålet og måtte hoste op med penge til en ny, og den fungerer stadig som ny, har med vilje undladt at opdatere den, da den skulle blive noget sløv af det.
    Jeg venter bare på at den går i stykker så jeg kan tage en Dancell i brug, dem handler jeg med, men ser ikke nogen grund til at skifte før den går i stykker.

• #13   4. sep 2017 Huawei light p9' 900kr. Virker super.

• #14   5. sep 2017 Fik for 10 år siden lokket en Nokia 8800 ud af min daværende arbejdsgiver.
    Kunne intet ud over at se godt ud og havde en god lyd men kostede dengang +5.000,-
    Mine forældre bruger den stadig trods 10 år på bagen. Uforgængelig stål mobil.

• #16   5. sep 2017 Sonim.
    verdens stærkeste telefon (som det lykkes mig at ødelægge) smiley

• #17   5. sep 2017 Ib:
    Dancell CATerkiller Ultimate er nok den stærkeste pt!

• #18   6. sep 2017 Huawei p10 til kæresten til 3700.
    jeg har selv en Huawei P8 lite til 888 kr.
    Min næste mobil bliver helt sikkert sådan en P10. Den er god.

• #19   6. sep 2017 Jeg er hoppet af smartphone bølgen for 3 år siden... siden da har den dyreste telefon været en gammel brugt Nokia til 70kr

• #20   7. sep 2017 Købte en sprit (næsten) ny Huawei P9 plus til 3000kr på dba
    for to år siden, det er det vildeste.

Jeg dba´er gerne fejlkøb når jeg skal have ny telefon, p9´eren
    kostede på det tidspunkt noget nær 5500 og jeg fik endda udvidet garanti med

• #21   9. sep 2017 Havde en Dancall 9000. med bil holder, telefonsvar modul, linie modul (så der kunne tilkobles fax eller almindelig bord telefon) ekstra display og voice modul, så den var tale styret, det kostede vist små 50 af de lange tilbage i 94.
    Var endda så slem, at jeg havde en klon, med samme nr og k kode i, så den ene var med, og den anden fast hjemme. måtte dog kun have en tændt af gangen, ellers blev det opdaget.

Kommentér på:
dyreste mobil tlf du har koebt ?

Annonce