1.002 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 4 Svar

Flemming H
Flemming H
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 2

Hjælp til konfirmationskørsel ved Herning 22/4. Hjælp til konfirmationskørsel ved Herning 22/4.

Hej alle smiley

Jeg har en lidt pudsigt forespørgsmål. Min nevø skal konfirmeres og min onkel skulle have kørt ham på MC fra kirken ved Videbæk (Herning), men kan desværre ikke.

Jeg vil så rigtig gerne finde ud af noget med en gammeldags MC (Noget der er anderledes og vækker opsigt på den fede måde) eller en lækker bil (Porsche, ferrari, Gammel sag fra 1960erne evt osv), for at give ham en god oplevelse.

Det er nemlig sådan at min nevø desværre mistede sin far for 2 år siden 1 måned før sin brors konfirmation (desværre selvmord), og han forbinder hele den her tid med noget negativt, hvilket er forståeligt.
Min søster har 4 børn og er alene med dem, hvorfor jeg søger en hjælpende hånd med kørsel, gerne gratis eller til rimelige penge da jeg er på SU, og det er en gave fra mig af.

Skriv meget gerne en privat besked hvis du kender nogen eller gerne vil hjælpe - på forhånd tak smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Ophængning af lamper og spejl. 650 kr.
  • Samle det sidste af min jysk seng😂mangler meget lidt 720 kr.
  • Ophæng skab på lille badeværelse 400 kr.
  • Reparation af vandvarmer i kolonihave7 1.500 kr.
  • Fastmontere stik bag indbygget ovn - skal udføres af elektriker 750 kr.
  • Reparation carportlåge 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hjælp til konfirmationskørsel ved Herning 22/4.
  • #1   3. apr 2016 Flemming H, send mig dit tlf. nr. på en besked! Jeg kender en del mennesker rundt omkring fra jeg selv rodede med sportsvogne! Men send mig dit tlf. nr, så ser jeg hvad jeg kan gøre - Har desværre ikke selv nogle sjove biler længere da jeg alene roder med Mc nu og desværre ikke Mc i den kategori du forespørger på!

• #3   3. apr 2016 Flemming, jeg har formentlig allerede fundet en der kan hjælpe dig, så snart jeg modtager tlf. nr/kontakt info, så sender jeg det videre! smiley

• #4   3. apr 2016 Gi ham en ordentlig tur før/efter konfirmationen, i steder for det "hvem har den største pik foran kirken"..

• #5   3. apr 2016 Nicky, jeg var færdig af grin da jeg læste dit indlæg - Man behøver ikke anstrenge sig for at misforstå dit indlæg hahaha..........:)

Kommentér på:
Hjælp til konfirmationskørsel ved Herning 22/4.

Annonce