{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.026 visninger | Oprettet:

Satans fugl... {{forumTopicSubject}}

A woman walks into a pet shop looking for a pet,she see's a large Parrot in a cage marked £5-00 only so she asked the shopkeeper why it was so cheap,he said that it had come from a house of ill repute and it can say some rude words,the lady thinks about it and decides for £5 pounds you can't go wrong,she buys it and takes it home and hangs the cage in the front room,the Parrot looks round and says "new house, new madam",later on the women's two daughters come in from work and the Parrot say's "new house, new madam, new girls",the women thinks it is a bit naughty but we can live with that,later on in the evening the ladies husband comes in from work and the Parrot looks at him and says"new house, new madam,new girls,same old customer, evening George"

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Satans fugl...
  • #1   27. nov 2015 Præsten havde en papegøje i sit arbejdsværelse, som var begyndt at hænge med næbbet. Så den gode præst tog papegøjen til dyrlægen, som mente at den var ensom. Præsten går så til dyrehandleren for at købe en ny papegøje der kan holde den gamle med selskab. Desværre har dyrehandleren kun en, og den har boet hele sit liv på et bordel, så dens sprog er ikke helt stuerent. Men præsten tænker at det nok går, så han tager den med hjem. Så snart de kommer indenfor, begynder den nye papegøje at skræppe "Jeg er luder, jeg er luder"! Så kommer det fra den gamle papegøje "Herren være priset, min bøn er hørt"!

• #2   27. nov 2015 lille kuno, er en dreng på 12 år, der bor i Afrika, han er blind, og mangler venstre arm, han skal hver dag cykle til skole, på en cykel uden bremser og et skævt baghjul, SEND blot 20 kr .. og vi sender videoen , den er mega grineren .. smiley
    hc

• #3   27. nov 2015 A man walks into a zoo.
    The only animal in the zoo is a dog.
    Its a Shih Tzu

• #4   27. nov 2015 En gammel blind cowboy går ved en fejl ind på en bar for bikerkvinder, går op til disken og bestiller et glas Jack Daniels, efter lidt tid råber han til bartenderen "HEY, vil du høre en blondine vittighed?" Der bliver øjeblikkeligt helt stille i baren, og med en dyb og rusten stemme siger kvinden ved siden af ham "før du fortæller den vittighed cowboy, siden du er blind syntes jeg du skal vide 5 ting: bartenderen er blondine, og har et baseballbat, udsmideren er blondine, jeg er blondine og er 185 cm. og har det sorte bælte i karate, kvinden ved siden af mig er blondine og er professionel vægtløfter, kvinden på din anden side er blondine og professionel bryder, så tænk dig godt om... vil du stadig fortælle den vittighed?"
    - Cowboyen tænker sig om et øjeblik, ryster på hovedet og mumler så "Nej... ikke hvis jeg alligevel skal forklare den 5 gange"

• #5   27. nov 2015 Hvordan brækker man næsen på en blondine uden at røre hende? Sæt dig ved et glasbord, og tag pikken frem!

• #6   27. nov 2015 A burglar broke into a house one night. He shined his flashlight around, looking for valuables, and when he picked up a CD player to place in his pack, a strange, disembodied voice echoed from the dark saying, "Jesus is watching you."

He nearly jumped out of his skin, clicked his flashlight out, and froze. When he heard nothing more after a bit, he shook his head, promised himself a vacation after the next big score, then clicked the light on and began searching for more valuables. Just as he pulled the stereo out so he could disconnect the wires, clear as a bell he heard,

"Jesus is watching you." Freaked out, he shone his light around frantically, looking for the source of the voice. Finally, in the corner of the room, his flashlight beam came to rest on a parrot. "Did you say that?", he hissed at the parrot.

"Yep," the parrot confessed, then squawked, "I'm just trying to warn you."

The burglar relaxed. "Warn me, huh? Who in the world are you?"

"Moses," replied the bird.

"Moses?" the burglar laughed. "What kind of people would name a birdMoses?"

"The kind of people that would name a Rottweiller Jesus."

• #8   28. nov 2015 Der sad to køer oppe i et træ.
    Den ene siger: "Der kommer en pandekage flyvende?!"
    "Jaah", siger den anden ko.
    Et øjeblik efter siger den ene ko: "Der kommer en pandekage mere???!!!"
    Den anden ko siger:"Jeg tror, at de har rede her et sted..."

• #9   28. nov 2015 blondine .. de siger alle sammen at jeg er billig, , , selvom de godt ved jeg ikke tage noget for det.. smiley

• #10   28. nov 2015 En blondine er til en matematik konkurrence med masser af tilskuere.
    Værten stiller hende det første spørgsmål "Hvad er 4+4?"
    Blondinen tænker sig godt om, og svare 9!
    - Hele salens blondiner råber i kor "GIV HENDE EN CHANCE MERE"
    Værten stiller hende et nyt spørgsmål "Hvad er 3+4?"
    Blondinen tænker sig forfærdeligt godt om, efter lidt, svare hun 7!
    - Hele salens blondiner råber igen i kor "GIV HENDE EN CHANCE MERE"

• #12   28. nov 2015 Jesus, det kunne min nye sort%brune komme til at hedde, den er genial:)

• #13   28. nov 2015 Nasa til rumfærgen, der har tre om bord, to hvide og en neger. Vi har et problem, der er kun ilt til at to af jer kan komme tilbage til jorden! Men vi har lavet nogen spørgsmål, og den der ikke kan svare, må så gå ud så de to andre kan oveleve. Astronauterne synes det lyder som en god løsning, så første spørgsmål til Tex, en af de hvide, lyder: Hvad hed det skib der sank på sin jomfrurejse i 1912? Tex svarer: det var Titanic! Rigtigt, du kan blive om bord. Næste spørgsmål er til den anden hvide: hvor mange omkom der ca. ved Titanics forlis? Det var ca. 1500 mennesker, lyder svaret. Det er rigtigt, du kan også blive. Nå nigger, kan vi lige få navne og adresser på de omkomne???

• #15   3. dec 2015 A Hayabusa, svaret kunne også have været at hun ville vide hvor de gemmer bindene eller tamponerne smiley

Kommentér på:
Satans fugl...

Annonce