851 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 12 Svar

Bytte med andet køretøj Bytte med andet køretøj

Hey folkens

Nu har jeg en del gange haft handlet fra Mc til Bil og fra Bil til Mc og det er godt nok et års tid siden MEN

Men hver gang, er der altid nogle kloge hoveder der mener de har forstand på en masse, den ene gang var det en Admin der fik en røffel fra Bazoom fordi han skabte sig uden at vide hvad han snakkede om..

MEN Hvordan kan man så i følge jer andre opsætte sit køretøj til en bytte handel?

Hvis jeg har en bil som jeg gerne vil se om jeg kan bytte til en Mc hvor skal jeg så slå den op?

http://www.bilgalleri.dk/marked/bil/bmw-328-2_8/2069008

På Bilgalleri, skriger de alle MCgalleri da det er en Mc jeg vil bytte til.
Og her skriger nogle Bilgalleri da det er en Bil jeg bytte med??

Kan vi få nogle admins eller lign der ved hvad de snakker om og HAR tjekket med Bazoom til at svare på hvad der er rigtigt og forkert??

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af spejl,vægreol og knagerække 1.096 kr.
  • Opsætning af lampe 250 kr.
  • Fjernelse af rødder fra buske. 1.000 kr.
  • Tjekke rør og skifte en pakning - fra have ind i hus 2.000 kr.
  • Vandhane Blinker røde 1.500 kr.
  • Opsætning af lampe 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Bytte med andet køretøj
  • #1   31. aug 2015 Tror sgu ikke du skal regne med at få et "autoriseret" svar herinde. Forummet er GRATIS og det er de råd og vejledning du får herinde også. Så er det begrænset hvad man kan forvente smiley

• #2   31. aug 2015 Du har ret Nikolaj:)

Men der er massere af dem når de skal komme medbrok og bedrevidne svar. Så tænkte hvis ikke de kan svare her så er der endnu en grund til de skal lukke røven hvis man en dag smider en annonce op omkring bytte af en bil til mc her inde:D

UDEN at det skal forstås som noget der skal til at diskuteres hvor vidt folk skal begynde at brokke sig bevist nu:P

• #4   31. aug 2015 Du kan vel oprette en købsannonce her på MCG og i den skrive, at du bytter med en bil?

Det kan jeg ikke se er forkert.

• #5   31. aug 2015 Det e rnettop det jeg og mange andre har gjort rigitgt mange gange Søren, men så er der som regelt en masse der siger at den skal oprettes på Bilgalleri da det er en bil man vil handle med, Og en enkeltgang har det været en Admin der har skabt sig og slettet annoncen... Selvom det er små penge det koster at oprette annoncer gidder jeg da ikke være sponsor, for at uvidende admins bare sletter det jeg har betalt for at oprette..:D

• #6   31. aug 2015 Ja, så kan jeg ikke gennemskue det, hvis ikke det kan lade sig gøre på det måde smiley

• #7   31. aug 2015 Jeg forstår du er fortvivlet - jeg håber og tror det er skruet sådan sammen:
    1) Salgs/bytte annoncen af bilen på bilgalleri - da det er en bil.
    2) Købes/byttes annonce på mc galleri da det er en MC.
    3) Hvilket betalingsmiddel du/I anvender er da, for andre end interesserede personer, uvedkommende.
    Håber det lykkedes for dig smiley

• #8   31. aug 2015 Jeg tror at dem som kunne være interesseret i et bytte, med en 20 år gl usynet bimmer nok skal tjekke marked på bilgalleri..

Hvordan bytte reglerne herinde skal fortolkes er for mig noget uklare..

Bytte er det ikke når 2 der har noget som er pris sat helt hen i vejret mødes ?? smiley smiley

• Sajmon ™
    Sajmon ™ Hjælpe-administrator

Følgere: 292 MC-er: 16 Annoncer: 1 Emner: 125 Svar: 20.711
    #9   31. aug 2015 Som udgangspunkt ønsker man ikke at markedssektionerne indeholder ting som oprinder på tværs af de forskellige gallerier, men fordi der lige netop i MC / bil bytte verdenen, er et akut behov for den slags handler, vil man fra bazoom tillade følgende HER på siden:

-------------------------------------------

Du starter med at oprette en "købes" annonce på den MC du vil have - og i teksten fortæller du så hvad du evt vil bytte med.
    Ingen beskrivelse af bilen og ingen billeder af den, men du er velkommen til at linke til din BG annonce.

-------------------------------------------

Ovenstående er måden det kan tillades på - og jeg er 76 forskellige slags ligeglad med hvordan folk vil fortolke på reglerne, og hvordan de kan opfinde egne formuleringer ud af den blå luft, for at tillade andet og mere end det. Ordren er givet fra højeste sted, og det er ikke til diskussion.
    Det er ikke ment til dig, Dannie - men alle de kommentarer som måske vil efterfølge mit indlæg... smiley
    Der er så satans mange kloge hoveder på forums...

• #10   31. aug 2015 Fantastisk Sajmon. Det var noget ala det jeg vil mene man kan bruge til noget smiley

Og ja der er faktisk 95af dem, så utroligt at det somme tider alligevel kan gå børne have i det:) Så jeg er væk ½ til 1 år ag gangen når det blir for meget:) tak for svaret:D

iøvrigt tror jeg da ikke du var hjælpe admin sidst jeg var her smiley

• Sajmon ™
    Sajmon ™ Hjælpe-administrator

Følgere: 292 MC-er: 16 Annoncer: 1 Emner: 125 Svar: 20.711
    #11   31. aug 2015 Det har jeg været siden 2009... smiley

• #12   31. aug 2015 Okey,, det har jeg ikke opdaget dengang... Ellers har jeg skrevet til dig engang sidst.. kan faktisk også være

• #13   1. sep 2015 vil du bytte bil til mc ?? mvh hc

Kommentér på:
Bytte med andet køretøj

Annonce