Bytte med andet køretøj Bytte med andet køretøj
Hey folkens
Nu har jeg en del gange haft handlet fra Mc til Bil og fra Bil til Mc og det er godt nok et års tid siden MEN
Men hver gang, er der altid nogle kloge hoveder der mener de har forstand på en masse, den ene gang var det en Admin der fik en røffel fra Bazoom fordi han skabte sig uden at vide hvad han snakkede om..
MEN Hvordan kan man så i følge jer andre opsætte sit køretøj til en bytte handel?
Hvis jeg har en bil som jeg gerne vil se om jeg kan bytte til en Mc hvor skal jeg så slå den op?
http://www.bilgalleri.dk/marked/bil/bmw-328-2_8/2069008
På Bilgalleri, skriger de alle MCgalleri da det er en Mc jeg vil bytte til.
Og her skriger nogle Bilgalleri da det er en Bil jeg bytte med??
Kan vi få nogle admins eller lign der ved hvad de snakker om og HAR tjekket med Bazoom til at svare på hvad der er rigtigt og forkert??
apr 2013
Følger: 4 Følgere: 9 MC-er: 2 Emner: 37 Svar: 1.236
aug 2006
Følger: 19 Følgere: 20 MC-er: 2 Emner: 40 Svar: 203
Men der er massere af dem når de skal komme medbrok og bedrevidne svar. Så tænkte hvis ikke de kan svare her så er der endnu en grund til de skal lukke røven hvis man en dag smider en annonce op omkring bytte af en bil til mc her inde:D
UDEN at det skal forstås som noget der skal til at diskuteres hvor vidt folk skal begynde at brokke sig bevist nu:P
nov 2008
Følger: 17 Følgere: 87 MC-er: 11 Emner: 165 Svar: 4.123
Det kan jeg ikke se er forkert.
aug 2006
nov 2008
Følger: 17 Følgere: 87 MC-er: 11 Emner: 165 Svar: 4.123
mar 2009
Følger: 1 Følgere: 1 MC-er: 4 Emner: 29 Svar: 338
1) Salgs/bytte annoncen af bilen på bilgalleri - da det er en bil.
2) Købes/byttes annonce på mc galleri da det er en MC.
3) Hvilket betalingsmiddel du/I anvender er da, for andre end interesserede personer, uvedkommende.
Håber det lykkedes for dig
jan 2012
Følger: 14 Følgere: 38 MC-er: 8 Emner: 55 Svar: 10.020
Hvordan bytte reglerne herinde skal fortolkes er for mig noget uklare..
Bytte er det ikke når 2 der har noget som er pris sat helt hen i vejret mødes ??
Følgere: 292 MC-er: 16 Annoncer: 1 Emner: 125 Svar: 20.711
-------------------------------------------
Du starter med at oprette en "købes" annonce på den MC du vil have - og i teksten fortæller du så hvad du evt vil bytte med.
Ingen beskrivelse af bilen og ingen billeder af den, men du er velkommen til at linke til din BG annonce.
-------------------------------------------
Ovenstående er måden det kan tillades på - og jeg er 76 forskellige slags ligeglad med hvordan folk vil fortolke på reglerne, og hvordan de kan opfinde egne formuleringer ud af den blå luft, for at tillade andet og mere end det. Ordren er givet fra højeste sted, og det er ikke til diskussion.
Det er ikke ment til dig, Dannie - men alle de kommentarer som måske vil efterfølge mit indlæg...
Der er så satans mange kloge hoveder på forums...
aug 2006
Og ja der er faktisk 95af dem, så utroligt at det somme tider alligevel kan gå børne have i det:) Så jeg er væk ½ til 1 år ag gangen når det blir for meget:) tak for svaret:D
iøvrigt tror jeg da ikke du var hjælpe admin sidst jeg var her
Følgere: 292 MC-er: 16 Annoncer: 1 Emner: 125 Svar: 20.711
aug 2006
apr 2009
Følger: 5 Følgere: 77 MC-er: 2 Emner: 39 Svar: 2.279
Bytte med andet køretøj