454 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 12 Svar

kravlegård = "smadret" kravlegård = "smadret"

Så kom dagen, hvor man skulle ud på cyklen for første gang...i kravlegården smiley

Det var sgu sjovt, men man er ikke i tvivl om, hvilken hånd, man har brugt mest og jeg måtte også lige tage en morfar, da jeg kom hjem. man bruger kroppen på en måde, man ikke vandt til...

Men én ting er sikkert, en MC passer mellem mine ben...det er lige mig smiley

første gang på vej er på mandag....

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Fjerne murbrokker og træ 500 kr.
  • Samle to Ikea Metod skabe og hænge op over køleskabet 1.000 kr.
  • Kloak i badeværelse er tilstoppet der skal bruges en maskine for at kunne åbne det på da det er s afløb uden vandlås 625 kr.
  • Assemble Ikea cupboard 600 kr.
  • Nedrivning af fliser på badeværelse 1.000 kr.
  • Fjerne byggeaffald 2.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  kravlegård = "smadret"
  • #1   11. sep 2006 ja den dag er en stor dag kan da godt huske den gang det var mig det tog en uge før mit smil var væk igen smiley

• #2   11. sep 2006 Heh jaeh det så nice smiley
    Og det blev ikke dårligere af at vi sq køre på sådan nogle små 125ccm hvor min så løb tør for benzin hurtigt, og jeg så fik lov at fortsætte resten af dagen på en udroslet 500ccm smiley smiley

• #3   11. sep 2006 Vent til du kommer på en racer første gang... du får krampe oppe ved låret/skridtet hehe af at spænde og ens håndled er smadret:)

• #4   11. sep 2006 hehe...nej nej kim, det var "smadret"... smiley

Vi sad på Honda cb500, mener jeg det var og fik krampe oppe ved lysken da jeg havde min 100kg kørelærer bag på smiley

• #5   11. sep 2006 Hej Frank

Du skriver at du er frisk på en udfordring i Photoshop ?
    Jeg har en....

Jeg er nemlig i tvivl ang nogle lakerings idéer til vinter
    Har du tid og lyst til at hjælpe ?

Og held og lykke med kørekortet smiley
    Ja man kan bare ikke tørre smilet af, efter første tur....og jeg kan love dig, det bliver bare sjovere og sjovere når du får din egen bike...glæd dig smiley

MVH
    Jimmy

• #6   11. sep 2006 tingene ændrer sig, da jeg tog kørekort blev man smidt på en 2 cyl kawa 400, direkte ud i trafikken, uden at have kørt mc før overhovedet, iøvrigt i blæsende regende efterårs vejr. køreprøve 22 nov i 2 graders varme, efter kun sammenlagt 1,5 køretime, og så måtte man jo så købe den største maskine man kunne, for nu havde man jo kørekort, og bestået "køre uddannelsen"! Tja gutter og gutinder kan godt være at i siger det er for dyrt osv, men i er altså mere forberedt end vi var... god tur

• #7   11. sep 2006 Hey Jimmy...

ja, helt sikkert. Jeg skal bare have et billede i god opløsning.

Hvad har du i tankerne ?

• #8   11. sep 2006 Har lige ansøgt venskab...

Det er omkring kronrøret og det nederste af stellet, samt bagsvingeren som jeg overvejer at lave silkemat sort

Jeg kan sende et billede og en skitse på din email

• #9   11. sep 2006 vent til du kommer på køreteknisk
    sidevogn er ikke sjovt i en 1,5 time med slalom kørsel og kørsel på to hjul:) skal godt nok aldrig have en sidevogn:P

• #10   11. sep 2006 ja 1,5 på vej så fik jeg kortet, har ikke kørt siden før nu , de sidste par mdr.

• #11   12. sep 2006 På køreteknisk på 3 hjul er helt klart det hårdeste, men god spas at køre hele banen rundt på to hjul ;-).. Men første gang jeg kørte på motorvej var på en skide crosser 650cc i en faldskærm af en jakke!! MEGET skræmmende.. Nææ, jeg foretrækker "ligge-ned-PVC-raketter" hehe
    Held og lykke med prøverne! smiley

• #12   12. sep 2006 Vil du bevare smilet, så glem alt om racere og ubekvemme "skovskider" stillinger..Hop op på en fed chopper med tilbagelænet kørestil,,se DET er livet..:o)

Kommentér på:
kravlegård = "smadret"

Annonce