1.704 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 18 Svar

Ventetid på køreprøve.. Bliver vanvittig! Ventetid på køreprøve.. Bliver vanvittig!

Hej Folkens.

Så bestod man teoriprøven i første forsøg her Onsdag før påske.. Og så starter et vente helvede bare! hvordan kan det lave sig gøre at systemet er så sindsygt sat sammen.. Der er bare ingen prøver at få, så aner ikke om der går 2,3 eller 5 uger inden jeg kommer op.

Og så troede man lige at man slap for den værste ventetid når man tog kortet så tidligt på året.. Min bare røv.

Nå skulle bare lige ud med lidt gas.. god tur!

/Kasper

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hente to døre i bauhaus Roskilde Montere døre og dørhåndtag i Jyllinge 2.100 kr.
  • sætte hylder op bad og køkken 3.000 kr.
  • Tilskæring af ca 14 have fliser 400 kr.
  • Fix washing machine 750 kr.
  • Havearbejde 1.500 kr.
  • Rengøring 117m2 lejlighed 2.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Ventetid på køreprøve.. Bliver vanvittig!
  • #1   7. apr 2015 der er jo normalt vis en mindre efter spørgelse så tidligt = færre planlagte prøver

• #2   7. apr 2015 det er da bare din kørelærer der ikke har planlagt ordentlig, vi aftalte allerede tider 2 uger efter start, jeg ventede 1 uge efter min teori prøve smiley

• #3   7. apr 2015 Man kan så vidt jeg ved ikke bestille køreprøve før bestået teori..

Så du har bare at bestå første gang Kasper!

• #4   7. apr 2015 årh ja det er vidst rigtig nok, det var teori prøverne han bestilte, men jeg kom ihvertfald op en uge efter:D

• #5   7. apr 2015 Teoriprøverne blev bestilt nærmest da vi startede til teori, men køreprøven kan først bestilles når man er bestået teori.

Jeg er bestået teori, men nu er der ikke nogen ledige prøver at få så det er pænt træls!

• #6   7. apr 2015 Det er vist din koerelaeres skyld. Jeg kom op naesten med det samme.

• #7   7. apr 2015 Ja jeg har dem også lidt mistænkt for at hænge lidt i bremsen.. men det er sgu ikke imorgen når det er det eneste man mangler!

• #8   7. apr 2015 Kan du ikke gå til prøve et andet sted/anden by?

• #9   7. apr 2015 Det er vel vigtigere for prævesagkyndig at sidde ude i en ATK vogn...

Da jeg tog til lastbil og hænger, var det det samme. Efter overstået teoriprøve på forvogn, så blev jeg skrevet op til køreprøve forvogn, efter vel overstået køreprøve (2. forsøg) kunne jeg blive skrevet op til teori hænger, og når den prøve var overstået, så kunne jeg komme på venteliste til hænger køreprøve....

• #10   7. apr 2015 Ved godt at det måske er lidt væk fra emnet, men jeg undrer mig over, om der er meget forskel på teori til motorcykel, og teori til bil? Jeg overvejer nemlig at få motorcykelkørekortet her til sommer smiley

• Simonsen
    Simonsen Tilmeldt:
    maj 2007

Følger: 2 Emner: 21 Svar: 896
    #11   7. apr 2015 Der er ikke stor forskel, reglerne er de samme. Dog er der lidt teknik, der er forskellig og placering på vejbane.

• #12   7. apr 2015 Det er umiddelbart meget ens teori, godt nok mange år siden jeg tog til bil men tror nu det er meget ens,

Det ser ud til at der har åbnet sig en mulighed for køreprøve den 22/4

• #13   7. apr 2015 He he, da jeg tog kørekortet i 2005 (hvis jeg husker rigtigt) bestod jeg teoriprøven i maj måned, så fik jeg besked om at man ikke vidste hvornår jeg skulle på til køreprøve fordi alt mandskab plus Politiet skulle til København for at passe på USA,s præsident da han var på besøg.... Og jeg havde lige købt min første MC, så måtte den stå i garagen indtil august måned, så det var et helvede at vente så lang tid....
    Sådan som jeg husker det.... med et smil i dag... smiley

• Niels B
    Niels B Tilmeldt:
    jan 2009

Følger: 2 Emner: 22 Svar: 806
    #14   7. apr 2015 Folk klager over det offentlige, og stemmer så igen rødt. Undskyld skulle bare ud med lidt gas. . .

• #15   7. apr 2015 Jeg bestod min teoriprøve onsdag før påske og havde tid til en køreprøve idag kl 08.00. Bestod heldigvis:-)
    Du må presse din kørelærer lidt mht til køreprøve.

• #16   7. apr 2015 Tillykke med det Kim.. Tror ikke jeg skal presse kørelæreren mere end jeg har gjort nu smiley

Der er åbenbart meget forskel på ventetiden alt afhængig af landsdelen..

• #17   7. apr 2015 Jeg ventede 3 uger fra teori til køreprøve og det var udelukkende fordi at jeg tog en tur til USA og måtte udskyde prøven. Men jeg havde så også kun 14 dage fra første time til teoriprøven. Nogle kørelærere har vist faste aftaler med de køresagkyndige om hvornår de kan få elever op til prøve. Det lyder som om at dinlære ikke har været helt med på vognen.

• Simonsen
    Simonsen Tilmeldt:
    maj 2007

Følger: 2 Emner: 21 Svar: 896
    #18   7. apr 2015 Niels - Der er intet gas i det der, udover du ikke skal regne med at folk stemmer rødt igen..

Kommentér på:
Ventetid på køreprøve.. Bliver vanvittig!

Annonce