503 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 5 Svar

klage over p-bøde.. klage over p-bøde..

i lørdags parkerede jeg på p-pladsen ved lyngby centret.. ikke i en bås - men uden for - i enden ved kanalvej i buen ... der vårt godtnok et skildt med parkering og standsning foprbudt men det sad så ringe at jeg ikke engang så det.. før jeg kom ud til cyklen igen..

jeg synes det rigtig uretfærdigt at give en bøde.. dels fordi p-pladserne er af grus og jeg er bange for min cykel falder og vælter..

Hvor klager man og hvad skriver man ?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Fjerne murbrokker og træ 500 kr.
  • Samle to Ikea Metod skabe og hænge op over køleskabet 1.000 kr.
  • Kloak i badeværelse er tilstoppet der skal bruges en maskine for at kunne åbne det på da det er s afløb uden vandlås 625 kr.
  • Assemble Ikea cupboard 600 kr.
  • Nedrivning af fliser på badeværelse 1.000 kr.
  • Fjerne byggeaffald 2.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  klage over p-bøde..
  • #1   28. aug 2006 Hvis skiltet står der tror jeg ikke der er så meget du kan gøre.

At P-pladserne er af grus tror jeg de er ligeglade med...

• #2   28. aug 2006 anders du ved godt inde i lyngby centeret der hvor den store globus står ... hvis du går ud der mellem synoptik og burger biksen der ligger en parkerings plads .. der er næsten altid plads til os MC'ere.. der ahr jeg parkeret i mange år uden at få en eneste bøde .. :o)

• #3   28. aug 2006 Hvis man klager til Parkering København (ved ikke når det er Lyngby), får man automatisk ca.3måneders udsættelse af betalingen... Det kan jo i sig selv, være et lille plaster på en stram økonomi. Man skal dog ikke regne med at få medhold smiley

Man kan downloade et "klageark" på deres hjemmesiden, udfylde det, og email det tilbage. Ganz einfach. Men igen, når det er Lyngby ved jeg ikke om det samme gælder

Stud

• #4   28. aug 2006 Man skal ige passe på med det Steen skriver. Det er nemlig Europark der administrere den parkeringsplads, og så er det en privatparkering, kun for folk med tilladelse.

• #5   28. aug 2006 det skal siges at det kan lade sig gøre at få medhold i en sag om pakeringsbøde..... betalte dog og fik senere hend medhold men så aldrig en tilbagebetaling.... typisk...

Kommentér på:
klage over p-bøde..

Annonce