1.174 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 14 Svar

Offshore arbejde Offshore arbejde

Mojn .

jeg søger folk der enten arbejder eller har arbejdet offshore.

grunden er at jeg rigtig godt kunne tænke mig at komme ud på en boreplatform at arbejde. ikke kun for pengenes skyld men os for at prøve noget nyt.

så søger nogen der kan fortælle lidt om hvor det er bedst at søge, hvilke kurser, krav, evt. svejse certifikater osv man kræver.

Mvh Daniel

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Udskift vandhane 700 kr.
  • lave gyngestativ 700 kr.
  • Opsætning af spejl,vægreol og knagerække 1.096 kr.
  • Samling af MARTINSEN GAS GRILL model 160 002 476 kr.
  • Opsætning af lampe 250 kr.
  • Fjernelse af rødder fra buske. 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Offshore arbejde
  • #1   16. okt 2014 det ser rigtig sort ud lige nu på Norsk sektor Statoil skære ned ,så mit beste bud vil være ved Semco i Esbjerg på Dansk sektor.Vi har haft store nedskæringer i år opsagt ca 700 mand i Aibel så uden erfaring bliver det ikke let.Lykke til med det
    Tror at jeg ville satse på vindmøller

• #2   16. okt 2014 Hvad kan du? og hvad er dit fag?

• #3   16. okt 2014 En af mine venner er for ikke så længe siden kommet hjem fra en af de norske platformer...han tjente ok, men skulle ikke derover igen.

• #4   16. okt 2014 Jeg mangler også job har h-lo 45 i elektrode og h -lo 45 i sort tic og offshore kursus har søgt flere steder uden held endnu .øv øv

• #5   16. okt 2014 Er udlært smed med 3 års erfaring som svend . Har hlo45 i alm sort procent 135/136/138 har meget erfaring med at svejser i højlegeret stål også 136/138. Kan arbejde dag som nat. Lige nu arbejder jeg faktisk i et firma hvor vi fremstiller for nov men vil gerne prøve noget nyt så længe jeg er ung og ikk skal tænke familie

• #6   16. okt 2014 Så er der jo et større dansk rederi med en 7-takket stjerne i logoet !
    Q-star og Semco har smede i dansk sektor.

• #7   16. okt 2014 Semco har jeg snakket med. de kan kun tilbyde det hvad jeg allerede laver nu . og så var de ikke interresede i unge mennesker til offshore, medmindre vi havde 10 års efaring og alle mulige andre undskyldninger.

q-star har jeg aldrig hørt om så det var da en mulighed smiley

mærsk er lidt udelukket af hvad jeg har kunne høre mig frem til.

det skal siges at vis jobbet er rimelig sikkert er jeg villig selv til at smide de penge efter et norsk sikkerheds kursus

• #8   16. okt 2014
    Har lige været på et kursus i Mærsk-regi. De påstod at de ville mangle 5000 mand til næste år i engelsk sektor.
    Hvis du selv vil betale for offshore-beviset, skal du være opmærksom på store prisforskelle mellem de forskellige udbydere.
    Men Google offshorejob og kom i gang med at søge smiley

• #9   16. okt 2014 Songa ansetter 700 riggfolk

Det stavangerbaserte riggrederiet Songa Offshore skal ansette 700 det neste året. Fire nye rigger skal bemannes for norsk sokkel og arbeid for Statoil

• #10   16. okt 2014 Jeg er offshore men det er med vindmøller:D

• #11   16. okt 2014 # Morten 6070

Hvad kræver de af kurser for at arbejde offshore med vindenergi?

• #12   16. okt 2014 Søren p

så er der sku sket noget siden jeg forlod Maersk Drilling i 2012 for der ´var beskeden at de manglede 3000 nye i de næste 5 år

og til tråd starter skal du offshore skal du have et HUET kursus (helikopter) og det er ikke helt billigt

• #13   16. okt 2014 jeg havde ingen kurser kom ind i et støre firma som gav alle kurser:) med løn... det er der rigti mange firmaer der gør i vind sektoren

• #14   16. okt 2014 Offshore kursus der gælder over alt koster små 20000kr og man trænger ikke hellivelt på norsk sektor

Kommentér på:
Offshore arbejde

Annonce