Censur Censur
Forleden oprettede jeg en tråd med et link til en underskriftindsamling imod de nye reklamer i vores profil.
Jeg undrede mig over at jeg senere ikke kunne finde den, men her er svaret.
Hej Martin,
Din "reklametråd" er fjernet som lovet. Den er helt meningsløs, og fører ikke til noget. Og - lad være med at oprette en ny...
Med venlig hilsen
Hans / Strada
MotorcykelGalleri.dk
Jeg blev pludselig bange for at vi var tilbage i 1944`s Nazityskland.
Når jeg ikke genoptager tråden skyldes det ikke at jeg er bange for at blive sendt i KZ lejr og gasset, men udelukkende at jeg ikke kan huske adr. til siden.
apr 2004
Følger: 16 Følgere: 18 MC-er: 2 Emner: 136 Svar: 1.369
Enig eller uenig
dec 2004
Følger: 11 Følgere: 11 MC-er: 3 Emner: 177 Svar: 1.232
Hej Martin.
Det er lige før det her galleri har overlevet sig selv.... Reklamer ,midt i vores info omkring vores maskiner. Efterhånden sidder man tilbage med en følelse af at reklamerne er det primære, og vores cykler er det sekundære..Først og fremmest skal vi se på reklamer,,så op i røven med brugernes skide motorcykler!!!
Måske er det lidt groft sagt, men ikke desto mindre er det den følelse jeg sidder tilbage med.
Og at sige at din tråd er meningsløs, og at du skal lade være med at oprette en ny,,det er jo helt til grin..Sidder der mon nogle ,som med hård hånd censurerer al det der ikke lige passer ind i deres kram? Man må gerne have sin egen mening, den skal bare være den "rigtige", og harmonere med galleriets mening. Ellers kan man holde den for sig selv..
Uden at støde andre ,vil jeg ha lov til at sige, at jeg aldrig kunne være co-admin herinde. Der ville være for mange episoder ,hvor jeg ville være dybt uenige med galleriets ejere, og være nødt til at gå på kompromis med min egen overbevisning. Og det vil jeg ikke!!
Og er dette et stødende indlæg, så "frys" mig eller smid mig ud, jeg er ligeglad, jeg vil ha lov til at sige min mening!!
Mvh. Michael.
aug 2005
Følger: 24 Følgere: 21 MC-er: 2 Emner: 248 Svar: 4.420
jan 2005
Følger: 44 Følgere: 40 MC-er: 3 Emner: 136 Svar: 1.174
Meget af den arbejdskraft der bliver lagt i at lave "holde" denne side er frivillig, men vi kan ikke udelukkende selv køre galleriet.
De mennesker der bruger fuld tid på at køre div gallerier skal vel osse have en slags løn...?!
Her er hvad en af cheferne bla. skrev til mig tidligere:
"Vi har selvfølgelig sat reklamen på for at tjene flere penge. For nylig har Telia nemlig trukket sig ud af dix samarbejdet som alle andre Internet udbydere i DK er medlem af og det betyder at vi nu betaler udenlandsk trafik for de brugere der har Telia i Danmark. Dermed er vores trafik omkostninger steget markant. Vi har så konkluderet at det ville være unfair at udelukke Telia kunder; så ville vi hellere tjene flere penge og stadig give dem adgang til gallerierne!"
Det er vel fair nok...
/Jan
feb 2005
Følger: 9 Følgere: 7 MC-er: 2 Emner: 39 Svar: 414
- eller måske bliver teliakunderne så trætte af at de skal have længere svartider generelt og derfor skifter til en anden udbyder?
Kunne man ikke udstyre reklamerne med en luk-knap? Hvis man vælger at lukke en reklame, så har man helt sikkert set den, og også taget stilling til om det er noget man gider bruge mere tid på at kigge videre på.
I øvrigt, så tror jeg at det link som Martin ikke kan huske må være det her:
http://www.reklame.underskrifter.dk/
/Pia
apr 2005
Følger: 39 Følgere: 36 MC-er: 5 Emner: 66 Svar: 1.768
I vil gerne have motorcykelgalleri, men der går tudefjæs i den bare fordi der er en reklame lige under billedet.
Spænd hjelmen, hvis det er alt I har at tude over, har i det sgu for let! Siden bliver ikke mere useriøs af at der er lidt reklamer, til gengæld er det useriøst at se så mange mennesker pive over så lidt.
feb 2005
Følger: 9 Følgere: 7 MC-er: 2 Emner: 39 Svar: 414
apr 2005
Det kan simpelthen imponere mig hvad folk kan få ondt i røven over.
Nå, gider ikke læse mere brok, vil hellere se om jeg ikke kan finde noget nyt lir til min Falco. Vi kan jo heldigvis selv bestemme om vi vil klynke eller bruge tiden på noget positivt..
aug 2005
Følger: 77 Følgere: 74 MC-er: 3 Emner: 63 Svar: 1.436
Jeg synes det er p....irriterende, at der ikke er en lukkeknap på reklamerne.
aug 2005
Følger: 131 Følgere: 136 MC-er: 4 Emner: 518 Svar: 21.203
Jeg har selv været udsat for noget lignende.
Det er lidt trist, at annoncører gerne vil eksponeres i et forum, hvis de ansvarlige for forumer så nervøse for reaktioner, at man begynder at undertrykke meningstilkendegvelser.
Jeg forstår behovet for sponsorindtægter, men mener også at en hvilken som helst annoncør, må kunne affinde sig med anstændigt formulerede mishagsytringer.
mar 2006
Følger: 21 Følgere: 18 MC-er: 2 Emner: 185 Svar: 2.489
jan 2006
Følger: 8 Følgere: 7 MC-er: 3 Emner: 49 Svar: 711
Hvad angår de nye reklamer.. Det er business og selvfølgelig vil ejerne have råd til nogle af de fede motorcykler der er herinde.. Det er ok de får løn men de presser citronen nu... og de er klar over det også FØR de blev indført (baseret på en hjælpe-administraters tidligere indlæg hvor det står ordret)
Jeg synes at man skal glemme alt om telia kunder (hvis det sker på tilstrækkelig mange forums mister de jo kunder på det og måske ændre de mening...) Hvis det er de få med telia der er problemet..
aug 2004
Følger: 38 Følgere: 36 Emner: 21 Svar: 652
Forslag til admin: Lav det sådan at man kan være sponsor på jeres side, og hvis man gør det er man fri for reklamer - så må vi jo se hvor mange der er så trætte af reklamerne at de selv vil betaler for at holde denne side kørende.
apr 2006
Følger: 26 Følgere: 31 MC-er: 5 Emner: 51 Svar: 649
apr 2005
Det er ligemeget, jeg er ikke til Hondastumper på en fin italiener, men tak for tilbudet.
Nu er reklamerne herinde kun et problem hvis man ønsker at se problemet og ønsker noget at brokke sig over. Aviser? Jeg læser primært gratisaviser, der er jo reklamer i. Dem springer jeg over, men lever med dem.
jan 2006
I (MCG) er aghængig af brugerne for at det hele løber rundt! Så at latterlig-gøre os er da for dumt...
Hvis Alt nu er som I lægger det ud (I er har for brugernes skyld ik ser det ik som en pengemaskine) Hvorfor så ikke lægge et årsregnskab ud eller noget, så vi selv kan se det (aner ik om MCG egentlig er en virksomhed?? eller hvordan det hænger sammen)
Problemet er jo at de fleste ik tror på at det er nødvendigt med reklamer ALLE steder...
(der er i øvrigt plads til højre for boksen man skriver indlæg i.. Der ville det i hvert fald ik gernere mig..
aug 2004
Følger: 38 Følgere: 36 Emner: 21 Svar: 652
I irrterer jer åbenbart mere over ikke at blive hørt, end at der er reklamer.. for i spilder meget krudt på dette.. F.eks har jeg besluttet at stoppe med denne diskusion her og gå ud og male min gang..
P.S. Husk at hvis du punkterer så brug luften til noget positivt..!
jan 2006
Jeg forstår udemærket hvorfor et hetz mod MCG ikke høre hjemme på MCG, men men men Hvorfor ik bruge en underskriftindsamling til noget fornuftigt i stedet for at lukke den (fx se hvor mange der egentlig er pænt utilfredse med de nye reklamer..
Men igen.. det er jo også svært for dig, for som du selv siger så har du ingen indflydelse på hvordan og hvorledes og jeg er glad for at du prøvede at tale brugernes sag.. (flytte reklamerne)
mar 2005
Følger: 24 Følgere: 23 MC-er: 3 Emner: 7 Svar: 130
Mosulini var i hvert fald ikke en diktator fra Italien....og
Nåå var det en Italiensk Motorcykel du havde Strada......og
Jeg har en Japansk motorcykel og vil hellere begå harakiri en at blive overdænget af reklamer der ikke virker........og
jeg håber i har humor........
okt 2005
Følger: 125 Følgere: 129 MC-er: 2 Emner: 60 Svar: 1.087
jan 2006
Vil du gerne lige uddybe hvorfor du egentlig er her?
dec 2004
Og at man ikke må kritisere den måde galleriet blir drevet på herinde??? Tænk hvis de regler også gjaldt ude i samfundet,,så man ikke måtte kritisere den til enhver tid siddende regering.. Og den at hvis man ikke kan lide lugten i bageriet, så kan man melde sig ud. Ja eller også må man ændre lugten så det er til at holde ud til at være i bageriet!!
dec 2004
apr 2004
Følger: 10 Følgere: 8 MC-er: 1 Emner: 7 Svar: 448
Er den egentligt det. På et tidspunkt, nå man skulle oprette sig på bilgalleriet fik man tilsendt en SMS med noget adgangskode el. Det kostede 10kr. Er det egentligt det samme når man opretter sig her i dag?
CB
Censur