1.826 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 51 Svar

Så blev man frosset og tøet op igen... Så blev man frosset og tøet op igen...

Var vist kommet til at skrive to ord man kunne søge på, på google hvis man gerne ville finde frem til et andet dansk forumm om mottorcykler, hvor der ikke var censur på alting. Men det må man altså ikke! Med beskyldning om hacking og hvad ved jeg, blev jeg så sendt en tur i skammekrogen.

Da MCG's envejkommunikation ikke giver mulighed for dialog og man samtidig ikke har ikke har klage, ankemuligheder eller andet på MCG, vil jeg gerne høre jer medbrugere, hvordan i definerer hacking eller en hacker?, hvilket jeg jo i MCG øjne åbenbart er... (Se nedenstående kopi af besked sendt fra MCG til mig).

I min verden er en der udfører hacking, en 'hacker'. Ved hacker forstår jeg:
"En person som laver it-forbrydelser, såsom at fremstille og sprede computervirus eller skaffe sig uautoriseret adgang til andres computersystemer"

Er jeg en hacker?

---------------------------------------------------------------------------
MCG's brev med kommentarer fra mig:

Skrevet: 01-07-2009 00:29:00

Hej Christian (København)

Du har tilsyneladende valgt ikke at følge de anviste brugerbetingelser ang. reklame for hjemmesider samt gældende lovgivning. Det er vi rigtig kede af.

Vi ønsker ikke reklamer for konkurrerende hjemmesider i vores forum, hvorfor indlæg som udelukkende handler om konkurrerende sider på den ene eller anden måde straks slettes. Det svarer til at gå i Netto og anbefale kunderne at handle i Fakta i stedet.
ChristianH: "Det bliver man altså ikke smidt 5 dage i Nettos fryser af! Jeg tvivler nu også særdeles stærkt på at det nogensinde er sket at en kunde i noget supermarked i dk er blevet bortvist for at anbefale et alternativt supermarked til en anden kunde."

Vi accepterer heller ikke at man bevidst prøver at omgå vores regler på området. Har vi derfor lukket af for at skrive bestemte hjemmesideadresser i vores forum, dvs. hjemmesideadressen laves om til ”[Bannedsite].dk”, er det ikke meningen at man straks skal skrive ”b a n n e d s i t e. dk” (hjemmesideadressen med mellemrum). Det opfatter vi som hacking.
ChristianH: "Det opfatter jeg som en meget grov beskyldning eller total mangel på forståelse af begrebet hacking. Det ville om ikke andet være rigtigt dejligt at få en forklaring på hvordan, en omgåelse af jeres regler overhovedet kan føre til en beskyldning om hacking?"

Derfor beder vi dig venligst om at undlade at reklamere for konkurrerende hjemmesider på MotorcykelGalleri.dk.
ChristianH: "Jeg reklamerede ikke. Jeg gjorde bare opmærksom på en måde at finde frem til et bedre alternativ, men fair nok..."

Vi gør opmærksom på at hvis du på trods af denne advarsel forsætter med at reklamere for konkurrerende hjemmesider, bliver vi desværre nødt til at lukke din konto.

Vi forbeholder os retten til ikke at kommentere beslutningen om frysningen af din brugerkonto yderligere.
ChristianH: "Envejskommunikation fører ikke noget godt med sig, men det lærer i nok med tiden. Jeg er dog glad for at det, så vidt jeg kan læse ud fra brugerbetingelserne, heldigvis ikke er forbudt endnu at kommentere på MCG's beslutninger..."

Med venlig hilsen
MotorcykelGalleri.dk

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Min tørretumbler skal tilsluttes en kontakt. Den skal løftes ned af vaskemaskinen og løftes op igen. 800 kr.
  • Ophæng af 2 spejle + en lampe 1.090 kr.
  • Strøm under min vask 750 kr.
  • Opsætning af svævehylder og billeder 500 kr.
  • Mit toilet tager ikke nok vand ind 1.200 kr.
  • Take down chandelier and a wall lamp 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Så blev man frosset og tøet op igen...
  • #1   8. jul 2009 Ordet Hacker er flere hundrede år gammelt, og blev oprindelig brugt om en håndværker der var i stand til at fremstille møbler ved hjælp af en økse.

• #2   8. jul 2009 Ja, men jeg er ikke håndværker og så vidt jeg kan se er hacking i dag en strafbar handling... smiley

• #3   8. jul 2009 gad vide om jeg tør skrive her smiley det der envejs kummonikastion er noget der virker sehvor godt det gik da de ikke ville svare på at de læste vores private beskeder ^^

så nu bliver det køligt omkring kristian vi ses

• #4   8. jul 2009 Ok, præciserer lige begrebet ud fra loven:

"Hacking: Ulovlig indtrængen i andres computerprogrammer og informationer. Strafbart efter Straffelovens §263, stk. 2: Med bøde eller fængsel indtil 6 måneder straffes den, som uberettiget skaffer sig adgang til en andens oplysninger eller programmer, der er bestemt til at bruges i et anlæg til elektronisk databehandling."

(link fjernet)

Undskyldninger modtages gerne...

• #5   8. jul 2009 De har lavet nogle regler og dem ønsker de at man følger, hvis ikke man ønsker at følge disse er det jo frit for om man vælger ikke længere at bruge siden.

Jeg kan godt se din ide i at reklamere for en anden side men du må da ha forståelse for at de har nogle regler og når de brydes skal dette have konsekvenser.

At de så måske har brugt et forkert ord til at beskrive din handling ændre stadig ik at du brød sidens regler. Derfor mener jeg bestemt ikke man kan tillade sig at brokke sig. Men vi ser måske på det fra hver sin side...

Bare min mening og husk vi er her for at snakke mc og ikke brokke os over regler vi ikke kan ændre...

ses på vejen smiley

• #6   8. jul 2009 Sælføli! Prøver også at følge deres regler fra nu af så godt jeg kan, selvom det er svært.

Og jo, vi er her for at snakke MC, men når man ikke må anmelde værksteder og butikker eller henvise til andre MC-hjemmesider, så er noget af det vigtigste MC snak, da lige som taget væk og gjort forbudt er det ikke?

Men behøver MCG blive dårligere og dårligere for hver dag der går uden at vi kan gøre noget ved det?

Er vi nok der brokker os kan det jo være, at de ser at den vej de er gået er forkert og at det der en gang var et super fedt galleri/forum nu er ved at udvikle sig i gal retning, med masser af censur, frysninger og envejskommunikation, hvilket ingen veje fører.

• #7   8. jul 2009 Mon ikke de bare beskytter deres dominerende position på markedet ... det er sgu grinagtigt.

Dr.Mug ... hvis man ikke brokker sig ... så bliver regler aldrig ændret ... troede jeg egentligt var indlysende.

• #8   8. jul 2009 Hvad jeg har fået af vide fra en kammerat

Hacker : En person som tager sin bil, tuner den til eget forbrug uden at skade andre mennesker.

Cracker : En person som stjæler naboens bil.

• #9   8. jul 2009 Jo, men det er sgu da underligt at beskytte sin position på markedet, ved at gøre sit produkt væsentligt ringere...

I virkeligheden burde man være taknemmelig over at man har nogle brugere som er så dedikerede at de vover at trodse faren for at blive frosset og udelukket for forummet, i et forsøg på at gøre det bedre. Også selvom de som mig er dybt provokerende nogle gange... smiley

(Er bestemt ikke nogen helt selv, men jeg tør da i det mindste sige min mening i stedet for bare at flette næbbet og lade stå til)

• Sajmon ™
    Sajmon ™ Hjælpe-administrator
    Online Tilmeldt:
    mar 2004

Følgere: 292 MC-er: 16 Annoncer: 1 Emner: 125 Svar: 20.708
    #10   8. jul 2009 En hacker er en person som bevidst forsøger at omgå eller snyde en programmeret funktion - i dette tilfælde censur af sidens indhold.

Der er kun EN ordkombination som man bliver frosset på her i forummet - den kender du nu, og så er den ikke længere. :o)
    Der er ingen som forfølger dig, og der er ingen som lægger ekstra mærke til dig fordi du tager den her diskussion op - reglerne er lige for alle, selvom de mest er tiltænkt folkene bag den lange række af provokationer som tidligere er foregået her i forummet.

Den her snak flytter dog ikke ved noget, og de ændrer ingen regler på grund af denne tråd, kan jeg forsikre dig om...
    Jeg ved godt det ser ud som om at jeg med næb og kløer forsvarer siden, men der er masser af ting i regelsættet som jeg ikke er enig i.
    Dog skal du holde fast i hvad Mug siger - man er velkommen til at tage sit habengut og smutte hvis man ikke kan lide at bruge siden og dens funktioner som den er. Det er den samme frihed jeg har, men jeg vælger at blive fordi det alternativ du selv kom til at nævne, faktisk ikke tiltaler mig synderligt.
    En af årsagerne til det, er at der mindst er lige så meget censur og regelrytteri som der til tider kan være her.

• #11   8. jul 2009 Lad mig lige forstå det Sajmon .... Hvis du er utilfreds med noget i Kongeriget Danmark ... kan du 1. Finde dig i det ... 2. Emigrerer ... ???

Mener du virkelig at livet hænger sår'n sammen???

• Sajmon ™
    Online Tilmeldt:
    mar 2004

#12   8. jul 2009 Det her er en hjemmeside - ikke en nation. Kan du ikke kende forskel, så har du vist mere brug for hjælp end mig, bassemand... :o)

De mennesker som ejer denne hjemmeside, har stort set fri råderet over hvilke regler der skal gælde for den hjemmeside, og hvis du ikke bryder dig om deres måde at styre tingene på, så er du velkommen til at slette din brugerprofil.

Lad være med at skrige "ytringsfrihed" og sammenligne det her med fortidens fejltagelser, for det er INGEN sammenhæng mellem de ting.

Ejerne af siden har valgt EN ordsammensætning ( ja der står <b>EN</b> ) som de ikke vil have i deres forum. I stedet for at skulle bruge en masse tid på at skyde med spredhagl efter de folk som bevidst gennem længere tid har provokeret ved at promovere den hjemmeside som ordkombinationen indeholder, giver de folk en advarsel i form af en kortvarig frysning hvis de nævner den selvsamme ordkombination.
    Det er nemt at styre fri af, og oftest rammer den kortvarige frysning kun dem som stadig bevidst holder fast i den provokation det er at skrive den.
    Desværre er den slags funktioner ikke ufejlbarlige, ligesom at jeg eller de andre hjælpeadministratorer heller ikke er det, så engang imellem vil det ramme folk som ikke er i den målgruppe funktionen er tiltænkt.

Det får tydeligvis en masse mennesker op af stolene, men i kan roligt sætte jer ned igen - der er ingen som tvinger jer til at være her hvis i ikke kan lide det.

Jeg siger ikke jeg bryder mig om den funktion, men den er her for at blive, så lev med det eller find et andet sted at brokke jer - for det ændrer intet at gøre det her.

• #13   8. jul 2009 Er også overbevist om at MCG ikke vil ændre deres censurpolitikker.
    De vil ikke tabe ansigt ved at ændre noget de har fastholdt så stramt. Derudover vil de give den opfattelse at brugerne har "magt" til at ændre brugerreglerne på siden. Det ønsker MCG vidst heller ikke.
    Men jeg skal være ærlig og sige, som så mange andre, at jeg tror ikke det ville skade MCG at ved at "bøje sig lidt for pøblen".
    Der er intet flovt i at indrømme at man har taget fejl. Men at fastholde sin fejl, gør at man bliver utroværdig.

• Sajmon ™
    Online Tilmeldt:
    mar 2004

#14   8. jul 2009 Jan - vi er langt henad vejen enige, men ligesom med så mange andre ting, er det her ikke noget de er parate til at diskutere.

• #15   8. jul 2009 @ Zappovitz: Nu er det jo hverken et kongerige, samfund eller for den sags skyld et DEMOKRATI vi ytrer os i her på siden. Det er et forum som ejes og administreres efter et regelsæt, og i det tilfælde hænger tingene jo sammen som "Salmon sez" :0)

Jeg er på ingen måde enig i den måde man censurerer forumet på, men jeg gider på den anden side heller ikke hidse mig op over det. Der er bare perioder hvor jeg er mere til stede herinde end andre.

• #16   8. jul 2009 Ehhh .. bassemand .. går udfra at du mener mig .... ?!?!?!?

Altså .. vi må ikke ytre os frit ... hmmm

1.5 Ytringsfrihed
    MotorcykelGalleri.dk er en hjemmeside for alle, hvor der er mulighed for at ytre sig frit.

Og vi må ikke vide hvilke site der er tabubelagt???

Hvis jeg er utilfreds med regler i Kongeriget så brokker jeg mig over reglen ... men det må vi åbenbart ikke på dette ene site ... jeg kan med meget stor sikkerhed sige at det er en attitude i står MEGET alene med.

• #17   8. jul 2009 Sajmon> Der er jeg også enig med dig :o)

• Sajmon ™
    Online Tilmeldt:
    mar 2004

#18   8. jul 2009 Ja "Bassemand" er dig, bassemand...

I må ytre jer frit indenfor de grænser som sidens administratorer fastsætter - det er sådan det skal læses og forstås.
    Nemmere kan det ikke siges, og jeg gider ikke diskutere det hele dagen når det ikke tjener noget formål.

Jeg kan da godt forstå det er nemt at skyde på mig, når jeg er den eneste person som bare nogenlunde ligner en repræsentant for siden og samtidigt gider bruge tid på at svare her i tråden, men tro mig - det er jeg ikke og ønsker heller ej at være det - på samme måde som jeg heller ikke er enig i ret mange af de beslutninger som bliver taget på højere plan.

Vil man have en bare nogenlunde realistisk chance for at blive hørt, så bruger man "kontakt" formularen i bunden af siden....

• Sajmon ™
    Online Tilmeldt:
    mar 2004

#19   8. jul 2009 Cartman - Det har jeg skam allerede bedt om i det øjeblik jeg opdagede funktionen eksisterede.

Men om det bliver gjort, er en helt anden sag.

Jeg må desværre indrømme at jeg tror man tager en kalkuleret risiko på det punkt.

• #20   8. jul 2009 hmm ja må da indrømme at jeg ikke aner hvilken anden side at i snakker om, men nysgerrig er jeg da blevet af denne diskution smiley

• #21   8. jul 2009 Har nogle af jer glemt at det er sommer og fedt vejr ;-D Hvorfor ikke gemme sådanne diskutioner til vinteraftnerne?
    HVIS altså I gider blive ved med at bruge krudt på det!

Fedt med et demokratisk land, med ytringsfrihed, men en gang i mellem bliver det sgu'da lidt som ringen uden ende ;-D ;-D

• #22   8. jul 2009 Allan(Aars) J
    Ja det forbudte er jo altid mere spændene :=)
    men du må sq selv søge dig frem til den anden side , jeg gider ikke i fryseren ....

• Sajmon ™
    Online Tilmeldt:
    mar 2004

#23   8. jul 2009 jeg ligger bare i sygesengen alligevel, så hvad andet skulle jeg lave? smiley

• #24   8. jul 2009 Cbr 600-SOLGT smiley B
    Helle os der "arbejder" skal jo også have noget at lave ;o)

• #25   8. jul 2009 Se det på den positive side at du nu er tilbage igen:-)
    er også selv blevet frosset et par gange fra de forskelige sider her inde.
    men syntes det er meget rart.
    det er som at tage en kold tyrker og syntes jeg nu er meget rart igang i mellem:-)

man når en masse andet når man er frosset:-)

• #26   8. jul 2009 Nu ikke nogle gode ider sajmon smiley
    så glad er jeg heller ikke for det:-)

• Sajmon ™
    Online Tilmeldt:
    mar 2004

#27   8. jul 2009 Tro mig - jeg gør intet uden reglerne understøtter det. :o)

• Sajmon ™
    Online Tilmeldt:
    mar 2004

#28   8. jul 2009 Mikkel J - Det er så sandt som det er sagt, men demokrati kan ikke altid fungere på en hjemmeside, hvor antallet af meninger og holdninger er lig antallet af registrerede brugere minus en.

Debatten må da hjertens gerne foregå, men ejerne af siden har desværre bare ikke tænkt sig hverken at deltage eller ændre mening på grund af den.
    Folk bliver nødt til at forstå hvordan det her med hjemmesider foregår - og det er desværre bare så langt fra demokrati som man overhovedet KAN komme.

• Sajmon ™
    Online Tilmeldt:
    mar 2004

#29   8. jul 2009 Jeg ved godt det er for nemt at sige sådan, men ikke desto mindre er det den holdning folkene bag siden har.

• #30   8. jul 2009 Alt fremskridt afhænger af dem der tør tænke nyt og gå nye veje. De der kører i samme spor hele tiden opnår kun stilstand og bliver overhalet inden om. Det er den anden side et godt eksempel på - og heldigvis for det :o)

• #31   8. jul 2009 Vent dog med den snak...
    Hvad skal i lave til vinter?

• #32   8. jul 2009 T R> Har ikke tid til vinter. Der skal man jo skrue i motorcykel og gøre den klar til foråret. Så hellere diskutere nu, når man alligevel er på arbejde :o)

• #33   8. jul 2009 I et udmærket blad fra BiiiP! Står: Datatilsynet kigger på mc-side.
    Der står lidt om at folk føler sig krænket pga. gennemlæsning af mail.
    Der kommer til at gå nogen tid, inden datatilsynet kommer med en afgørelse.
    Mens vi sidder og venter på den, kan vi jo køre lidt mc og hyggesludre her :o)

• #34   8. jul 2009 - Cartman -
    Du ender som en frossenpind :=))

• #35   8. jul 2009 jo mere man ikke må noget jo mere vil der blive snakket om det... der er nogen som skyder sig selv i foden, logik for burhøns.

• #36   8. jul 2009 Jeg vidste det ville blive en sjov tråd :=))

• #37   8. jul 2009 ja øv at jeg blev frosset...så er det godt man har venner der kan hjælpe smiley

• #38   8. jul 2009 Lars (SV1000R til salg) Esbjerg J "Alt fremskridt afhænger af dem der tør tænke nyt og gå nye veje. De der kører i samme spor hele tiden opnår kun stilstand og bliver overhalet inden om. Det er den anden side et godt eksempel på - og heldigvis for det :o)"

Ja det er fuldstændig præcis og korrekt, for i mens I hyggede jer med denne tråd, havde jeg et fortrindeligt møde med en rimelig stor midtjysk virksomhed, der gav tilsagn om at gå videre med den idé/opfindelse jeg var oppe og fremvise kl. 10.00 smiley

Junior 250-666 . - Jamen det er da også rigtig Junior, jeg har jo bare skoleferie ;-D ;-S

• #39   8. jul 2009 Sajmon skrev:
    "Der er ingen som forfølger dig, og der er ingen som lægger ekstra mærke til dig fordi du tager den her diskussion op."

Aaaarh come on... Hvad fanden er det for noget jantelov at fyre af? Hvem siger noget om at blive forfulgt? Og hvem siger at jeg vil have ekstra opmærksomhed om min person (,hvilket du så for i øvrigt lige har givet mig)? At jeg unægteligt har kunnet forudse det komme er en ting, men jeg tror næppe det her indlæg vil skabe særligt meget respekt eller positiv opmærksomhed om min person.

Men det lader da til at have den ønskede effekt!, idet jeg tilsyneladende ikke er den eneste der synes tingene er kørt af sporet herinde. Tråden har da fået en del opmærksomhed kan jeg se...

Men nu ER det jo ikke kun en ordkombination man ikke må skrive herinde..., selvom du bliver ved med at fremføre det som argument. Jeg komme på indtil flere, inklusiv forkortelser. Herudover anmeldelser af værksteder, butikker osv. Men diskussionen stopper ligesom i og med jeg ikke må nævne hvilke...

Hvis det bare var 'den anden side' der ikke måtte nævnes herinde, så tror jeg folk ville have det fint med det, men sådan forholder virkeligheden sig jo desværre ikke...

Bortset fra det er det da fint at du gider bruge tid og energi på at svare. Tak for det, selvom vi nok aldrig bliver enige...

Tager på MC-ferie i morgen og 14 dage frem og så slipper i da så længe smiley

• #40   8. jul 2009 tak (på vejne af bombe)

og tak på vejne af mig Erik Sjon

mvh. Erik Sjon

• #41   8. jul 2009 Helle - et bevis på at mit udsagn holder vand ;o) Men dem om det - havde det ikke været for MCG´s restriktive politik havde det andet mc forum aldrig opstået. De har skudt sig selv i foden og vi andre takker og bukker for denne genistreg.

• #42   8. jul 2009 folkens.. bare lad være at nævne nogle konkurrerne sider her inde.. så er den skid da barberet.. smiley

så ikke mere brok og piven..

det står jo folk frit for at finde et andet sted hvis de ikke kan lide reglerne..

• #43   8. jul 2009 Årh, så luk dog med det ubegavede pis.... "find et andet sted hvis du ikke er tilfreds".
    Prøv at læse hvad Mikkel J har skrevet længere oppe.

• Sajmon ™
    Online Tilmeldt:
    mar 2004

#44   8. jul 2009 <b>Christian</b> - Der er kun EN ting man ikke må skrive ordret, men så en masse variationer af det for at undgå fryseren som heller ikke må forekomme.

Der er ingen som siger vi SKAL blive enige - en diskussion handler jo kun om meningsudveksling, og det er der en masse af i denne tråd.

<b>Alle</b> - Jeg ER på "jeres side" og synes da også det ville være rart at dette forum var fri for censur - jvf hvad jeg tidligere har sagt angående at jeg langt fra er enig i alle de beslutninger der bliver taget.
    Men ligesom alle andre, skal jeg opveje min tolerancetærskel kontra hvilke gevinster der er ved at blive her på siden som bruger, og der er heldigvis stadig mere vægt på "at blive" skålen.
    Jeg siger blot ordene "like it or leave" fordi det er hvad de højere instanser på siden, siger.

• #45   8. jul 2009 Ser nu intet galt i at de frabeder sig reklamer til konkurrenter, det virker ærligt talt logisk nok....

mht hackeriet så er det nok ikke lige det rette ord at bruge, men forstår godt de bliver lidt harme over at reglerne bliver bøjet på den måde.

det er meget simple regler, som alle burde kunne følge. Skal man diskutere andre sider som er tilsvarende denne kan det gøres i privaten (pb)

vi ses på vejen....dog først om 4 uger da min meget irriterende køreskole har valgt at holde ferie *grrh*

• #46   8. jul 2009 "smut hvis du ikke kan lide lugten i bageriet". Hårde ord, men det er jo præcis det du skal gøre, hvis du føler at du er her i stærkt begrænset tilstand.
    Som der er skrevet i adskillige tråde, snart flere hundrede gange, så er der udstedt et regelsæt fra ejerne og det skal bare overholdes. Som Sajmon, er jeg heller ikke enig i mange ting. Alt fra nedprioritering af "nye tiltag" til regelsæt omskrivning. Men jeg kan nu stadigvæk godt lide at være her. Jeg føler stadigvæk vi har en god skare af positive og informations rige personer, som helt klart bidrager med en masse, til gavn for alle.
    At der så stadigvæk huserer "afspringere" som primært prøver at sætte gang i bålet, evigt og altid, kan jeg kun grine af. Damn hvor må i kede jer. Fint at i har fundet "det-der-nye-forum" og fint nok at i sidder og sviner mcg til der, men hvorfor dælen kommer i så tilbage igen og igen og hælder benz på bålet. Bliv da væk, vi har det fint uden jer smiley

• #47   8. jul 2009 -bombe
    Du har gjort din mening klar - lad det nu ligge. De fleste herinde er i store træk enige med dig inkl. HA'erne, som jeg læser det. Men det bliver ikke ændret, så lev med det og brug sitet inden for de udstukne rammer.

• #48   8. jul 2009 Cartman: Lige præcis, altså det med at ejerne skal lytte. Men det gøres ikke ved at skabe tråde i forummet, men en henvendelse til dem via kontakt linket.

Bombe: "Jeg følger de regler jeg ser fornuft i"...ok så, vi er altså tilbage til ungdomshuset tilstand nu. Du følger bare din sunde fornuft, så skal jeg nok følge dig til dørs, når tid er smiley

• #49   8. jul 2009 Eneste kommentar herfra herre jemini og tænk nogen gider trampe i fortiden, samt man gider forsvare de dumheder der udgydes fra ejeren af sitet

magen til stivnakkethed skal man lede længe efter, men det er vel årsagen til at flere af de seriøse og vidende brugere har valgt at kvitte stedet -desværre

Til Cristian

jeg kan fame godt forstå du er knotten over at blive kaldt hacker, jeg tror osse jeg var faret i kridthuset over den.

• MC-musen S
    MC-musen S Tilmeldt:
    jan 2008

Følger: 1 Emner: 27 Svar: 91
    #50   8. jul 2009 man kan jo bare undre sig over at det kun er et site som man ikke må henfører til, uanset om det så bare er for at reklamere eller for at gøre opmærksom på et bestemt emne som alle kunne have interesse i. Skriver man mange af de andre mc forumers navne sker der ikke noget. Hvorfor er der lige forskel på om man linker til mc-smil og mc alt muligt andet ? Så skulle man jo vel forbyde alt linkning til andre mc relaterede sider burde man ikke. For det er jo altsammen reklamme for konkurrende sider??
    Og hvorfra kan man egentlig vide hvilke sider man må linke til og hvilke ikke ?

• #51   9. jul 2009 Sajmon: Det er stadig IKKE kun EN ting man ikke må skrive ordret, men nok om det... Jeg har jo meget svært ved at bevise noget, da det er MCG's valg at den slags medfører auto-frysning og sletning af mit indlæg.

R46 skrev:
    "At der så stadigvæk huserer "afspringere" som primært prøver at sætte gang i bålet, evigt og altid, kan jeg kun grine af. Damn hvor må i kede jer. Fint at i har fundet "det-der-nye-forum" og fint nok at i sidder og sviner mcg til der, men hvorfor dælen kommer i så tilbage igen og igen og hælder benz på bålet. Bliv da væk, vi har det fint uden jer :)"

Tak, jeg ved det godt, jeg er en værre dagdrømmer. Tænk en gang at jeg tør tillade mig at se tilbage til dengang MCG var et fremragende sted at være. At jeg i stedet for at agere nikkedukke, puster til bålet ved at stille spørgsmåltegn ved om det MCG er blevet nu, virkelig var den rigtige vej at gå og om ikke vi skulle se at få det gamle MCG igen?

Hvis ikke jeg havde håb om det bedre var jeg da nok også bare blevet ovre på det andet forum, men ville det ikke være at give op? At skrive til admin giver kun en stemme, hvis det overhovedet bliver læst? At starte denne tråd har fået to hjælpeadmins opmærksomhed samt en masse andres brugeres tilkendegivelser, der peger i samme retning...

Bring dog budskabet videre op i rækkerne i stedet for at prøve at kvæle enhver debat med et "du kan jo bare smutte".

Hvis i selv er utilfredse med reglerne herinde, så fatter jeg virkelig ikke at i ikke siger noget til über admin, i stedet for at være hans gratis håndlangere.

Nå, vil trille en tur på en 5-6000km, så vi ses vel igen om en 14 dages tid... smiley

Kommentér på:
Så blev man frosset og tøet op igen...

Annonce