2.413 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 22 Svar

Så blev man røvet Så blev man røvet

Godaften/morgen mcg

Havde sku lidt af en uheldig situation her til aften.. Var på vej hjem fra byen og havde købt en pizza som jeg gik og nød, da der pludselig kom en "neger" stormende ind foran mig og hev den ud af hænderne på mig! Jeg reagerede spontant og løb efter vedkommende hvorefter vi tumlede på jorden og lige efter hans kammerat blandede sig kom politiet til stede. Jeg var selvfølgelig oprevet og forklarede politiethvad der var sket.. Til min overraskelse virkede det ikke somom politiet var på min side(de havde selvf nok ikke set da det skete), men de vurderede mig lige så skyldig som gerningsmanden.. Men min forklaring til politiet var nu troværdig og jeg kunne mærke på dem at de troede på mig.. Gerningsmanden sagde så at han nok skulle give mig en ny pizza og jeg svarede at det tog jeg da som en selvfølge at han gjorde! Det havde jeg da ingen grund til ar være taknemmelig overfor... Politiet svarede jamen vil du ha en ny pizza eller hvad? Hvorefter de forlod stedet.. Derefter gik jeg over mod pizzeriaet med gerningsmanden og hans ven og må indrømme at jeg ikke følte mig sikker på hvad der kunne ske.. Han var så flink at give mig en pizza, og grinte af situationen, som han åbenbart tog som en joke, og gjorde nærmest grin med mig og sagde at nu skulle jeg ikke stemme dansk Folkeparti pga. Dette.. Udover det udtalte han at han kunne da godt ha smadret mig mig hvis det var det, og ligeledes han kammerat kom med truende bemærkninger.. Jeg spiste så min pizza inde ved pizzeriaet og tog en taxa hjem... Jeg må sige at jeg føler mi virkelig dårligt behandlet af politiet og overvejer at give dem en klage.. Ville bare lige dele denne situation med jer, og vil meget gerne høre jeres mening omkring det!

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Min tørretumbler skal tilsluttes en kontakt. Den skal løftes ned af vaskemaskinen og løftes op igen. 800 kr.
  • Ophæng af 2 spejle + en lampe 1.090 kr.
  • Strøm under min vask 750 kr.
  • Opsætning af svævehylder og billeder 500 kr.
  • Mit toilet tager ikke nok vand ind 1.200 kr.
  • Take down chandelier and a wall lamp 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Så blev man røvet
  • #1   7. dec 2013 Sikke da nogle klaphatte, men det undre mig ikke at de opfatter tingene sådan!

• #2   7. dec 2013 Synes du skal ligge en anmeldelse på den neger!
    På den måde bliver politiet nødt til at tage det alvorligt. Det var jo et overfald!

• #3   7. dec 2013 Jep anmeld, ikke iorden at hverken politi eller gerningsmand tog det alvorligt. Kan godt forstå du følte dig utryg. Politiet skal gøre deres kriminal arbejde og hjælpe borgerne, istedet for at sidde i deres blitzvogne.

• #4   7. dec 2013 Den må virkelig havde set lækker ud den pizza!!!

• #5   7. dec 2013 anmeldelse ?? kom nu ind i kampen, og vent med at anmelde noget til en gang du virkelig får brug for det !! er der sket noget ?? har du mistet en tand eller har du fået andre skader ??? tror de har nok at gøre med at udfylde papirer bag ved et skrivebord ......

• #7   7. dec 2013 Michael, komme ind i kampen? Det syntes jeg du skulle gøre..

• Carsten H
    Carsten H Tilmeldt:
    aug 2012

Emner: 11 Svar: 277
    #8   7. dec 2013 Respekt til trådstarter Michael for at reagere som du gjorde ! ikke noget at sige til at DF rent faktisk har så stor opbakning i dk. Ikke at jeg dog selv stemmer på dem.
    Jeg var *ikke* gået tilbage til pizzariaet med 2 gerningsmænd af den type ! Respekt for det også !

• #9   7. dec 2013 Typisk politiet, kvajer sig og lader folk selv løse konflikterne. Det eneste de snart kan er at sidde i fotovogne og slås med fodboldfans

• #10   7. dec 2013 søren p smiley :D smiley :D smiley smiley

• #12   7. dec 2013
    Så fik politiet lige 'fortalt' ham, at det kan han roligt gøre en anden gang.
    Der sker jo ikke noget.

Vatpikkeri!!!

• #13   7. dec 2013 Kæft noget svineri at behandle dig sådan,når du bliver røvet.

• #14   7. dec 2013 hmm.

tror jeg vil skåne dig, for at høre hvad jeg mener om sådanne nogle tosser.

men godt der ikke skete noget med dig, du kunne jo lige havde fået en kniv i skide sækken imens i rodet rundt på gaden, eller et los i hoved af hans kammi tosse.

mvh

• #15   7. dec 2013 Hvad fanden er det for et par fede svin på det billede Søren!?! smiley

• #16   7. dec 2013 Kan man nu ikke en gang have en pizza i fred mere ?

Hvad var der på Michael ? banan og gammel muggen ged ?

Og selvfølgelig skal du da stemme DF hvad fanden skulle du da ellers stemme på ? Enhedslisten ? for så bliver det sku ikke den sidste pizza du har foræret til en udlænding som ikke kan kende forskel på dit og mit ...

• #17   7. dec 2013 Op i røven med den pizza.
    Sådan et par klaphatte skulle ha haft på frakken - uanset race, herkomst og udseende!

Nu da omstændighederne ville det anderledes, skulle de ha været trukket igennem systemet. Uanset om det ville give betjente bunker af papir. Det er jo ikke din eller min skyld, at vi lever i et bureaukratisk samfund...

• #18   7. dec 2013 +1 Henrik O

• #19   7. dec 2013 Ja ja... De " stjal " en 1/2 pizza,, formodentlig i kådhed... Og erstattede den med 1 hel efter eget valg, og de var ikke mere farlige end man turde spise mens de var i nærheden..... Prøv at se det lidt fra oven. NEJ det er ikke ok... Men hva' fanden. Der er jo ingen skade sket, og du har en kanon historie at fortælle, til alle julefrokosterne smiley
    Vil du undgå den slags, så skift attitude... Tror sgu ikke der er nogen der render med Søren's pizza smiley

• #21   7. dec 2013 Du skulle ha anmeldt dem for røveri, og ikke taget imod deres latterlige tilbud om en ny pizza, (som de jo havde travlt med at tilbyde for at slippe lettest ud af situationen) og latterligt at politiet tillader dem at slippe mod at de giver en ny pizza. Den var ikke gået hos mig, jeg havde trukket dem igennem systemet

• #22   7. dec 2013 Keld har ret,Bortset fra at de istedet sku have været ført bort af politiet ,kørt langt ud på landet og fået et par flade og så blive læsset af.

• Niels B
    Niels B Tilmeldt:
    jan 2009

Følger: 2 Emner: 22 Svar: 806
    #23   7. dec 2013 Ja få meldt det overfald, finder de på at anmelde dig først, er du solgt.

• Glenn W
    Glenn W Tilmeldt:
    mar 2010

Følger: 1 Emner: 2 Svar: 57
    #24   8. dec 2013 Det er din egen skyld, du skulle have købt en HOT-DOG smiley
    De er ikke så ivrige efter at stjæle sådan en grisepind.

• #25   8. dec 2013 Hehe 24

Kommentér på:
Så blev man røvet

Annonce