Polterabend d. 21 juni kl. 10.30 {{forumTopicSubject}}
Hej Alle
Jeg har tidligere slået et opslag op omkring en polterabend tur, men nu nærmer dagen sig og jeg ville høre om et par stykker af jer, kunne have lyst til at hjælpe mig med arrangementet :)?
Vi er ca. 10 piger (24-30 år) som godt ville overraske vores veninde med en tur på motorcykel.
Jeg havde tænkt følgende:
kl. 10.30 mødes ved Kongevejscenteret i Hørsholm, der er en stor parkeringsplads, hvor jeg tænker vi kan mødes.
kl. 10.45 afhente vores veninde
Herefter havde jeg tænkt, det kunne være en skøn tur ind af strandvejen og ud i dyrehaven.
Det ville være en kæmpe hjælp hvis nogle af jer, synes det kunne være sjovt at drøne en tur ned af strandvejen med et par skøre tøser bag på
Lad mig endelig høre fra jer
apr 2012
Følger: 24 Følgere: 17 MC-er: 2 Emner: 48 Svar: 968
aug 2011
Følger: 6 Følgere: 10 MC-er: 5 Emner: 12 Svar: 1.325
Der er dog lige et par ting I skal have med I jeres overvejelser her....
Er det jer allesammen der skal med på turen?
I skal nok ikke være i alt for godt humør da det kræver lidt opmærksomhed at sidde bag på en mc hvis man ikke er vant til det.
En tur på mc kræver som MINIMUM hjelm. Personligt ville jeg være meget betænkelig ved at have en totalt ukendt bagpå min knallert medmindre hun også havde passende tøj på. Det vil til bykørsel være: jeans i god kvalitet, mc handsker, støvler eller støvletter i tyk kvalitet, rygskjold og en mc jakke med beskyttelse.
Da det er de færreste der ligger inde med meget ekstra tøj, tror jeg det er ambitiøst at satse på i alle kan få en tur. Desværre for det er ellers en god idé
Istedet tror jeg I skal satse lidt lavere og finde tøj og mc plads til lænkekandidaten og en eller to mere af Jer i første omgang, og så tage den derfra.... Der kunne evt være en bil der kan sørge for pickup og aflevering af udstyr rundt til de mc'ister der vil låne deres udstyr ud, da det kan være besværligt at skulle tage det med ind og hjem fra mødestedet.
apr 2013
Følger: 3 Følgere: 1 MC-er: 2 Emner: 21 Svar: 124
jan 2014
Følger: 2 Følgere: 2 Emner: 2 Svar: 21
Tøj kan skaffes, hjelme kan skaffes i et eller andet omfang.
Og jeg tænker vi er fornuftige mennesker der kan få en instruktion i hvordan man agere bagtrop.
Turen vi har planlagt er ad strandvejen og derfor stille kørsel.
Men som sagt, kunne det være en rigtig stor oplevelse som jeg gerne ville give min veninde, så i teorien er det vel okay hvis det bare var hende ??
jan 2014
aug 2011
Følger: 6 Følgere: 10 MC-er: 5 Emner: 12 Svar: 1.325
For at få større respons vil jeg foreslå jer at holde øje med hvornår der er træf / fællestur i nærheden af jer. Tage derud (evt med et skilte: Polterabend kørsel ønskes) og aktivt spørge folk der. Jeg tror der er større succes rate end ved at søge her!
Hvis I er bekendt med et sted hvor motorcykler ofte mødes er det også en mulighed. Gerne ved havnekiosker eller isboder på bestemte ugedage :-b
Ellers kan I kigge her:
http://www.mctc.dk/?id=8903
http://www.dkmc.dk/
https://maps.google.dk/maps/ms?hl=da&gl=dk&ie=UTF8&msa=0&msid=100896310856216925534.00044aed5624aae7d1f8c&z=7&mid=1208528072&dg=feature
jul 2010
Følger: 1 Svar: 8
jan 2014
mar 2012
Følger: 10 Følgere: 9 Svar: 22
Giv lige besked i en privat besked.
maj 2014
Følger: 8 Følgere: 10 MC-er: 4 Emner: 6 Svar: 38
Polterabend d. 21 juni kl. 10.30