{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
747 visninger | Oprettet:

Polterabend d. 21 juni kl. 10.30 {{forumTopicSubject}}

Hej Alle
Jeg har tidligere slået et opslag op omkring en polterabend tur, men nu nærmer dagen sig og jeg ville høre om et par stykker af jer, kunne have lyst til at hjælpe mig med arrangementet :)?

Vi er ca. 10 piger (24-30 år) som godt ville overraske vores veninde med en tur på motorcykel.

Jeg havde tænkt følgende:
kl. 10.30 mødes ved Kongevejscenteret i Hørsholm, der er en stor parkeringsplads, hvor jeg tænker vi kan mødes.
kl. 10.45 afhente vores veninde smiley
Herefter havde jeg tænkt, det kunne være en skøn tur ind af strandvejen og ud i dyrehaven.

Det ville være en kæmpe hjælp hvis nogle af jer, synes det kunne være sjovt at drøne en tur ned af strandvejen med et par skøre tøser bag på smiley

Lad mig endelig høre fra jer smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Polterabend d. 21 juni kl. 10.30
  • #1   15. jun 2014 Lyder dejligt, desværre står jeg i Tyskland så kan ikke assistere, men håber du lykkes med at få nogen friske MC'ister til at hjælpe for en sjov, hyggelig dag.... smiley

• #2   15. jun 2014 Der er sikkert masser af unge knejter derovre på øen, der gerne vil give en flok friske piger en lille oplevelse....

Der er dog lige et par ting I skal have med I jeres overvejelser her....

Er det jer allesammen der skal med på turen?
    I skal nok ikke være i alt for godt humør da det kræver lidt opmærksomhed at sidde bag på en mc hvis man ikke er vant til det.

En tur på mc kræver som MINIMUM hjelm. Personligt ville jeg være meget betænkelig ved at have en totalt ukendt bagpå min knallert medmindre hun også havde passende tøj på. Det vil til bykørsel være: jeans i god kvalitet, mc handsker, støvler eller støvletter i tyk kvalitet, rygskjold og en mc jakke med beskyttelse.

Da det er de færreste der ligger inde med meget ekstra tøj, tror jeg det er ambitiøst at satse på i alle kan få en tur. Desværre for det er ellers en god idé smiley

Istedet tror jeg I skal satse lidt lavere og finde tøj og mc plads til lænkekandidaten og en eller to mere af Jer i første omgang, og så tage den derfra.... Der kunne evt være en bil der kan sørge for pickup og aflevering af udstyr rundt til de mc'ister der vil låne deres udstyr ud, da det kan være besværligt at skulle tage det med ind og hjem fra mødestedet.

• #3   15. jun 2014 Oh ja jeg ville blive elle vild for at høre min kommende brud havde været ude og køre med tilfældige mænd fra nettet til hendes polterabend smiley

• #4   15. jun 2014 ??det er første arrangement på dagen, derfor er alle fornuftige.
    Tøj kan skaffes, hjelme kan skaffes i et eller andet omfang.
    Og jeg tænker vi er fornuftige mennesker der kan få en instruktion i hvordan man agere bagtrop.
    Turen vi har planlagt er ad strandvejen og derfor stille kørsel.
    Men som sagt, kunne det være en rigtig stor oplevelse som jeg gerne ville give min veninde, så i teorien er det vel okay hvis det bare var hende ??

• #5   15. jun 2014 Og vi har ihvertfald 1 følge bil ??

• #6   15. jun 2014 Det lyder til I har en fornuftig indgangsvinkel til det :o)

For at få større respons vil jeg foreslå jer at holde øje med hvornår der er træf / fællestur i nærheden af jer. Tage derud (evt med et skilte: Polterabend kørsel ønskes) og aktivt spørge folk der. Jeg tror der er større succes rate end ved at søge her!

Hvis I er bekendt med et sted hvor motorcykler ofte mødes er det også en mulighed. Gerne ved havnekiosker eller isboder på bestemte ugedage :-b
    Ellers kan I kigge her:

http://www.mctc.dk/?id=8903

http://www.dkmc.dk/

https://maps.google.dk/maps/ms?hl=da&gl=dk&ie=UTF8&msa=0&msid=100896310856216925534.00044aed5624aae7d1f8c&z=7&mid=1208528072&dg=feature

• Peter P
    Peter P Tilmeldt:
    jul 2010

Følger: 1 Svar: 8
    #7   15. jun 2014 kan sagtens stille op, har oz en ekstra hjelm str L og en ekstra jakke

• #8   15. jun 2014 Coooool!!!! Altså nu er det jo ikke fordi der er virkelig lang tid til:S

• kim d
    kim d Tilmeldt:
    mar 2012

Følger: 10 Følgere: 9 Svar: 22
    #9   15. jun 2014 jeg er også frisk, altid hyggeligt med en tur på strandvejen, jeg har også ekstra hjelm osv.

Giv lige besked i en privat besked.

• #10   15. jun 2014 Jeg er i kbh på løredag, så hvis du mangler en mc, så giv en besked, så kan jeg sikkert os give en tur omkring det tidspunkt smiley

Kommentér på:
Polterabend d. 21 juni kl. 10.30

Annonce