2.407 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 18 Svar

er PAYPAL sikkert ???? er PAYPAL sikkert ????

har sat min mc til salg og der en der vil købe den over Paypal men er det sikkert ??? har hørt at nogle sender pengene og så når man har sendt varen så siger de at de ikke har fået varen og vil have pengene tilbage , har sagt at jeg vil bruge "gift" funktionen , og han skrev tilbage ( Just send me a money request so i can complete the transfer with immediate effect ) tak for hjælpen på forhånd smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Sætte spejl og hylde op 400 kr.
  • Rengøring af hus 1.100 kr.
  • Ophængning af fladskærmstv og stort spejl 900 kr.
  • Ophæng af spejl med lys 500 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 1.200 kr.
  • Blikkenslager 2.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  er PAYPAL sikkert ????
  • #1   20. maj 2014 Ja, har brugt paypal mange gange, men vil han ikke afhente den, så kan du tage en kopi af hans kørekort/pas mm.

Husk paypal har et rimelig stort gebyr og en veksel kurs som ikke er til din fordel, hvis du vil have pengene overført til banken !

• #2   20. maj 2014 Hvis du tror at en udlænding vil købe din mc... så har du meget større problemer end om paypal er sikkert smiley

• #3   20. maj 2014 Så snart pengene er overført til din paypal konto, og de så er overført fra paypal til din bankkonto kan han ikke få dem tilbage. Men det folk gør er at beholde pengene på sin paypal konto, og så har man muligheden for at tilbagetrække sine penge, hvis man får medhold i sin sag mener jeg.

Men hvorfor vil en mand fra et andet land (taler engelsk) betale for en dansk motorcykel da vi jo netop har nogle af de højeste priser?.... Det er 100% et scam.

• #4   20. maj 2014 jeg ville holde mig langt fra det..

Hvem køber også en Mc på forhånd uden at se den først ?
    Cash er vejen frem !

• #5   20. maj 2014 Stop stop stop mand!
    Det er jo fusk og svindel!

Du må da ikke engang overveje det. Der er vanvittig mange tråde med det her og på nettet omkring den slags fusk!

Læs dem inden du går videre med den sag - bare et godt råd!

Mvh.

• #6   20. maj 2014 tak tak tuuuusind tak for hjælpen allesammen ! synes os det er lidt mærkeligt at en udlændinge ville købe den , så venter bare til at jeg for et bud fra en her hjemme i dejlige danmark smiley

• Sigurd H
    Sigurd H Tilmeldt:
    mar 2014

Følger: 1 Emner: 1 Svar: 108
    #7   20. maj 2014 Jeg har selv lige haft solgt min mc på dba, og fik flere af disse tilbud. Blandt andet fra en i usa som også ville betale med paypal og selv sørge for at få den fragtet derover.
    Jeg svarede pænt nej tak, til de i alt 4-5 paypal tilbud.
    Pas på scams derude.

• #8   20. maj 2014 Har tit tænkt på alle de scams!! Gad vide om man ku tage røven på dem? Det ku da være sjovt at de smagte deres egen medicin

• #9   20. maj 2014 Gør som ham her:
    http://www.notla.com/archives/2010/07/nigerian-scammer-gets-a-laptop-from-me/

• #10   20. maj 2014 Har fået den samme fra en mand fra Luxembourg som vil købe min over paypal til udstilling dernede

Han kan ikke selv hente den og vil overføre via paypal

Det er fup og fidus
    Som regel har de oprettet en slags falsk paypal som ligner det

• #11   20. maj 2014 Sælg for satan, hvorfor dog så mistroisk??? Skynd dig at sælge til den rare mand, du vil om ikke andet lære lidt, og det lyder som om at det kunne være hårdt tiltrængt!!!!

• #12   20. maj 2014 Jeg tænker den rare mand vil overføre et ekstra beløb, så du kan arrangere fragten af din cykel til ham. De vil gerne overføre lidt ekstra og så kan du bare tilbageføre det der er for meget.
    Så når de får medhold i at de intet har modtaget, så kommer du til at punge ud med alle de penge de har overført, din cykel og så lige det beløb du har tilbageført til dem som en lille bonus smiley
    God fornøjelse.

• #14   20. maj 2014 Plejer at returnere med "Sorry, cash only" og
    derefter er der som regel ro.

• #15   28. nov 2014 F*** Har i nat fået hakket min paypal konto..

der er en der har betalt 255$ fra min konto.. .¨
    har brugt den meget til ebay handel.. nu er jeg usikker på om jeg vil bruge den i fremtiden..

• #16   28. nov 2014 Tue. det lyder mærkeligt. det er ikke bare noget du har købt for længe siden som først bliver trukket nu ?

Jeg har før oplevet at firmaet først trak pengene næsten en måned senere.. ?

• #17   28. nov 2014 Nej det er ikke... og der står ikke hvad vare det er for ...
    haar kontaket dem... det er sket kl 02 i nat

• #18   28. nov 2014 så lige den her Føj (link fjernet)

• #19   28. nov 2014 øv bøv smiley

Kommentér på:
er PAYPAL sikkert ????

Annonce