{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.463 visninger | Oprettet:

Paypal {{forumTopicSubject}}

Jeg står og skal købe nogle vare fra www.motoacces.com og skal enten lave en bankoverførsel eller oprette en paypal konto. Jeg ved at, hvis jeg laver en bankoverførsel, så har jeg ingen garanti eller mulighed for at få pengene tilbage, hvis jeg ikke modtager dem.
Hvordan fungere det med paypal. Har jeg en garanti herigennem? Koster det noget at have en paypal konto? og hvor sikkert er det med en paypal konto?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Paypal
  • #1   27. jan 2011 Gå dog ind og læs dine rettigheder på paypal siden.

• #2   27. jan 2011 paypal virker bare, og koster ik noget,

• #3   27. jan 2011 Hej..
    Det koster ikke noget at oprette en paypal konto, og det er ganske nemt. Det virker lidt ligesom almindelig netbank. Du overføre penge til din paypal med din netbank eller ved en bank overførelse. der går 2-3 hverdage inden du kan se pengene på din paypal fra du overføre dem. når de står der inde, er det bare at føre dem vidre til dem du har handlet med. Det skulle være en af de sikkerste måder at handle på over nettet. Derfor er det globalt. det koster forresten vist et lille gebyr når man overføre penge.. mener jeg gav omkring 17 kr sidst. men du skal ikke være bange for at overføre for mange penge til din paypal konto, for de resterne penge som der er i overskud efter du har handlet, bliver ved med at stå på din paypal. så kan du jo bare tilbageføre dem til din normale bank konto.. håber det var til hjælp.

• #4   27. jan 2011 Rettelse til René: Du kan overføre direkte gennem Paypal og du vil se overførelsen med det samme. Du kan også. Som René siger, indbetale penge til din PayPal account, men du kan vidst ikke få dine penge igen fra Paypal hvis du overfører til din Paypal account. Men det er super nemt og sikkerheden skulle vidst være bedre end almindelig bankoverførelse. Præcis hvad du har af garanti, det kan du læse derinde. Kan ikke huske det da det er længe siden jeg lavede min account. Ellers kan du ringe til dem. Hvis du har skype koster det kun 14 øre i minuttet eller sådan noget. Og de er rigtig hjælpsomme derinde og ordner tingene med det samme og har svar på alle dine spørgsmål. Bare lige husk at du altså snakker med en amerikaner, så dit engelsk skal gerne være forståeligt for personalet smiley

• #6   27. jan 2011 Henrik M: Skal lige være sikker på det du skriver. Hvis jeg køber en vare hos en forhandler, kan de så få paypal til at hæve pengene direkte på min konto, hvis jeg har tastet mit kortnr. ind på min paypal konto? Lidt ligesom hvis man betaler med kort på en hjemmeside. Det vil jo være at foretrække.

• #7   27. jan 2011 Ja du indtaster bare dit kredit kort nummer på paypal, så når du køber noget hiver paypal bare pengene fra dit kredit kort og giver dem til sælgeren.
    Det kan sq ikke blive nemmere smiley

• #9   27. jan 2011 Bruger også selv Paypal når somhelst jeg kan, og har gjort i mange år.
    mener der bliver lagt gebyr på, enten på den vare man køber (inddirekte, eller andet...de skal jo også tjene).
    Ofte er de forhandlere der bruger PP mere hæderlige, i det de skal opfylde en del strenge krav fra PP's side.

• Sajmon ™
    Sajmon ™ Hjælpe-administrator

Følgere: 281 MC-er: 15 Annoncer: 1 Emner: 125 Svar: 20.701
    #11   27. jan 2011 Helt klart Paypal.

• #12   27. jan 2011 PayPal styrer for evigt!

• #14   28. jan 2011 Man har ikke bedre rettigheder gennem Paypal, end en bankoverførsel. men ellers er Paypal nogenlunde godt - bare man husker at checke sin konto fra tid til anden.

Når man til gengæld skal MODTAGE penge fra Paypal, så er det det værste lort... det er bare med at få trukket pengene ud i en fart, for de kan finde på at spærre ens konto i tide og utide, på grund af deres mærkelige kontrolsystem. Og så skal man lige huske at der i Paypal's EULA er beskrevet at i tvivlsspørgsmål, tilhører alle midler Paypal... hvilket har affødt visse skrappe kommentarer omkring Paypal, når forhandlere har mistet 5-6000,-, fordi Paypal pludseligt har opsagt deres konto og opslugt midlerne på kontoen, på grund af at deres kontrolsystem har lagt en advarsel hos admin. Hvis man søger på Google, kan man derfor også finde noget blandede anmeldelser omkring Paypal - og derfor ikke kun positive...

• #15   28. jan 2011 Der er sq ingen firmaer der har 100% glade kunder, der vil altid være nogen der har en træls oplevelse.

jeg har aldrig haft nogen problemer med det i de par år jeg har brugt det

• #16   29. jan 2011 Enig med kurserne, de er altid væsentligt i Ebays favør.

Kommentér på:
Paypal

Annonce