1.048 visninger
|
Oprettet:
GoPro hvad skal jeg vælge {{forumTopicSubject}}
Hejsa. Jeg vil gerne have mig sådan et GoPro Kamera, men jeg er meget i tvivl om hvilket, jeg kan blandt andet ikke finde ud af hvad man skal vælge, når det gælder White, silver og Black edition Hero 3, eller 2, jeg vil gerne have en god kvalitet, men lyden skal også gerne spille, da der nok kommer hård vind på, da det skal bruges til at stå på vandski med og på båden, det er en Valiant gummibåd 520 med 115 hk, så der kommer fart på. og ja de er vidst alle vandtætte men hvis ikke så skal det være vandtæt. Jeg har surfet lidt på Google og youtube men syntes det er svært håber der er nogen der kan give et præg
på forhånd tak.
feb 2008
Følger: 12 Følgere: 11 Emner: 45 Svar: 398
http://www.elgiganten.dk/product/foto-video/videokamera/GOPROHER3PBLK/gopro-hero-3-black-edition-action-kamera
Bl.a. fordi:
Den nye SuperView-indstilling giver dig mulighed for at optage fordybende videoer i vidvinkel, og Auto Low-light-funktionen justerer automatisk billedfrekvensen ved skiftende lysforhold.
25% længere batterilevetid, en hurtigere trådløs forbindelse (Wi-Fi) og et forbedret objektiv er også med til at gøre HERO3+ Black Edition til det mest avancerede GoPro action kamera.
På vandet er ovenstående en god ting, idet lysforholdet skifter hele tiden kunne jeg forestille mig?
Ydermere er det mindre og har 4k opløsning.
Black edition pga. fjernbetjeningen er et must.
Det er self. også det dyreste af deres cams, men det er også det bedste
jun 2007
Følger: 2 MC-er: 1 Emner: 47 Svar: 54
okt 2011
Følger: 9 Følgere: 9 MC-er: 2 Emner: 41 Svar: 48
Jeg har selv Black Edition almindelig og min største irritation er batteritiden og forsinkelse når jeg bruger min tlf med Gopro app til at styre med.
Det er to ting der er blevet væsentlig forbedret i + udgaven.
maj 2013
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 1 Svar: 3
dec 2003
Følger: 133 Følgere: 120 Emner: 271 Svar: 7.336
Der udover har de også kanon service, kan kun anbefale
http://actionvideo.dk/index.php/sport-kamera/kamera-brands/gopro-hd.html
maj 2013
jul 2013
Følger: 28 Følgere: 224 MC-er: 9 Emner: 48 Svar: 815
Den er noget mindre end GoPro, og har også skærm på. Det er mere strømlinet hvis man har det på siden af f.eks. en hjelm.
Men ellers, kan jeg sige god for GoPro generelt, har udelukkende haft positive oplevelser med GoPro. Både de gamle Hero kameraer, samt HD2 og HD3.
maj 2013
GoPro hvad skal jeg vælge