{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  GoPro kamera
  • #1   17. feb 2017 Jeg er selv ny i alt det der Gopro, men jeg valgte et 4 silver, da der var skærm indbygget, da jeg synes det er meget rart at kunne se hvad jeg filmer og tager billeder af, det tager dog ekstra hårdt på batteriet, men skærmen kan dog også slås fra.
    Men det er jo bare at ha et par ekstra batterier med i tasken. smiley


  • #2   17. feb 2017 Køb et Hero 4 Silver eller Hero 5 Black hvis pengene er til det.
    Derefter går du på ebay/aliexpress og finder alt det udstyr du kan drømme om til ingen penge smiley
    SD kort ville jeg dog købe originalt i DK.

    Rigtig meget af materialet til disse videoer er filmet med Hero 4 Silver (andet er filmet med et dyrere alm. kamera):
    https://www.youtube.com/channel/UCm_VywJLaBQld9ZrxRue5Zw


  • #3   17. feb 2017 Undskyld min uvidenhed, men vad originalt er der ved et SD kort købt i DK ?

  • #4   17. feb 2017 #3

    Skrøbelig elektronik, ville jeg købe i Danmark, da du nemt kan få noget gammelt hardware fra Kina, uden nogen form for reklamation/garanti.. Taler af erfaring smiley

    Desuden kan du få et 64GB SD kort til ingen penge


  • #5   17. feb 2017 Du kan også prøve et Eken. Se test på YouTube.
    Der er mange fake i omløb, men hvis du køber her er du sikker.
    https://www.aliexpress.com/item/2016-Brand-4K-WiFi-Action-camera-with-2-4G-Remote-Control-Ultra-HD-2-0-170D/32595769347.html?spm=2114.13010608.0.0.uRjuPT


  • #6   17. feb 2017 jeg købte et sjcam fra England (via eBay). fungerer perfekt til mit behov.
    alle mounts fra Gopro passer på, så kan det også gøres relativt billigt smiley


  • #7   17. feb 2017 Det er SÅ fedt at se sin søndagstur smiley smiley smiley
    Køb det billigste lort der findes og se om det er noget for dig. 99% opgiver hurtigt den gode ide...

    Skal det bruges til stunt-drag-race så er chancen for lidt længere interesse absolut tilstede smiley


  • #8   17. feb 2017 Jeg har flere videoer med søndags svingture fra i sommers.. de giver en ro i maven, når man har vinter depression smiley

    Jeg har selv lånt en kammerats GoPro 3 Hero Black.. kvaliteten er fin, men ville selvfølgelig gerne op i højere opløsning


  • #9   17. feb 2017 Køb noget fea nyt for under 1000kr og du kan ikke sælge det igen.
    Du holder hurtigt op med at bruge det og så er de 1000kr spildt på at få et dårligt førstehånds indtryk

    ELLER

    Køb et brugt KVALIVARE med kvittering og 4-12 måneders garanti endnu..
    Så kan du sælge det igen med et tab på kun 2-300kr.

    Jeg ville anbefale et hero4 silver. Ca 1300-1700 kr på dba.
    afhængig af om du finder et med sd kort og ekstra batteri og lidt mounts til (ekstra batteri er vigtigt selvom man aldrig får det brugt. Det gør du slipper for at gå og være så sparsom på strømmen. Mounts købes frs kina på rbay for småpenge)
    Jeg vil fraråde alle sonys til en begynder som primær cam.
    medmindre du køber sony hdr as50.
    Og dem er der ikke nogen der sælger brugt desværre :):) så det skal være fra ny. Men det er også fin pris fra ny.

    Hvis man orker den form kameraet har... Umulig at montere /håndtere!
    Hold dig fra alle andre sony fra før 2017 vil jeg sige.

    Der er desværre heller ikke nogen der har lyst til at sælge deres xiaomy yi 2 smiley dem beholder de. Øv øv.
    Jeg pønser på at købe et hero 3+ black som sekundært kamera til mit nyanskaffede hero5 (primært cam)
    Jeg sælger mit "gamle" hero4black nu her til foråret.
    Sekubdært kam behøver ikke kunne 4k og 1080@120 og alt det lir.

    Men det skal satme kunne filme i mørke og lav sol!
    Der er jo næsten ikke andre lysforhold i dk...

    Så som sekundært kamera overvejer jeg at finde et hero3+ black.
    Det er mere eller mindre et Hero4 Silver uden skærm smiley
    Men gad godt hero5 sesssion som sekundært cam.
    Det gamle session er desværre noget bras. Hold dig væk smiley

    Alle kameraer filmer ok i godt lys når man ikke bevæger dem for meget.

    Sonys kameraer filmer exceptionelt fint i dårlige lysforhold.
    Men sony hdr az1 stinker. Lad dig ikke lokke af den lave pris.


    Bemærk de annoncer på dba som vil have over 1800 for deres hero4 silver... kig hvor længde de har stået til salg.....
    Der er en grund til de ikke bliver solgt.
    Og nej der er ikke nogen hero4 silver til 13-1700.
    For de bliver solgt pronto når der er en der vil sælge til en rimelig penge smiley revet væk simpelthen.

    Jeg havde lukket handlen med mit hero5 ca 4 timer efter at annoncen blev oprettet på dba.
    Fik det for 2600kr
    Det var i slut november.
    Altid gode handler at gøre i den sidste uge af en mørk måned. Folks økonomier har det hårdt.
    No wonder med alt det junk de kæber smiley


  • #10   17. feb 2017 Jeg skriver uden autocorrect.
    Og har meget travlt smiley
    Forrolk selv hvor der ståe volapyl


  • #11   17. feb 2017 Sd kort fås lige så billigt i danmark som i kina eller pakistan.

    Sd kortet MÅ IKKE FEJLE!!
    Og det er en lige så vigtig komponent som processoren.


    Et billigt sd kort i et dyrt kamera svarer til billige helårsdæk på en yamaha M1.
    In-ko-hæ-rens smiley

    Sd kortet skal kunne lagre video data i den hastighed som kameraet optager med.
    Også når det er -10° eller +30°c.

    Hvis det går i stykker kan man blive villig til at give 1000vis af kroner for at ændre fortiden smiley tabte data er såååå ærgerligt.

    Jeg begik fejlen og købte et "originalt" samsung evo 64gb til min gamle telefon smiley
    Fik det for 160kr i stedet for de 210 det sku koste.
    DOH

    Har kunne redde ca 20gb billeder.
    Alt andet er korrumperet på det kort

    Og jeg sparede 50kr...... det var en dyr 50er..


  • #12   18. feb 2017 OK, Tak for alle jeres svar, læser lige dem igemmem senere smiley

    Tro jeg satser på at få sådan en Hero 4 Silver smiley


  • #13   18. feb 2017 Vi har et "Rollei 420" 4K. Det er super godt og billigt, kan klart anbefales. Vi bruger det på crossbanen, og der medfølger en vandtæt indkapsling til undervandsoptagelser også. Tror jeg gav 850kr for det nyt.

Kommentér på:
GoPro kamera

Annonce