{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.386 visninger | Oprettet:

MC regler i tyskland :)? {{forumTopicSubject}}

Hej MCG!

Jeg er blevet den heldige indehaver af en SV'er hvor på jeg har en Yoshimura udstødning.. den kære forhandler jeg købte den ved, fik også fortalt i en fart at jeg ikke ville kunne køre igennem tyskland med den udstødning?

så jeg tænker er der nogen form for regl hvad angår DB eller er jeg helt lost :P?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  MC regler i tyskland :)?
  • Hendrik E
    Hendrik E Tilmeldt:
    aug 2013

Følger: 1 Emner: 8 Svar: 119
    #1   30. okt 2013 Nu spørger jeg nok lidt dumt, men kunne du ikke bare have spurgt forhandleren? Han må vel kunne svare på det, eftersom han påstår det smiley

• #2   30. okt 2013 Men jo, Tyskland er strikse med lyd. Og åbne potter er ikke smart dernede. Du kan købe en dB-killer og sætte i. Men der er måske en der fulgte med? Plejer der at være

• #4   30. okt 2013 Tjooh tænkte ikke rigtigt så meget over det ^^ det er trods alt 2 mdr siden smiley
    Jeg har skam en Db killer til.. jeg har bare tabt skruen til den.. det lykkedes den at rasle sig løs på vej hjem fra arbejde .. std udstødning har jeg også, men for hulen jeg har ti tomler hvad angår mekanik smiley

• #5   30. okt 2013 Ok, hvis den er godkendt, så skal du bare have den dB-killer i. Så vil der højest sandsynligt ikke ske noget. Men hvis det er fordi den ikke har de rigtige godkendelser, så skal man nok passe lidt på. Men så er den jo heller ikke lovlig herhjemme.

Kommentér på:
MC regler i tyskland :)?

Annonce