{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Fordele/ulemper forsikring
  • #3   10. sep 2013 Pas på ! ! jeg havde besøg efter en lang telefonsamtale med en sådan " sælger " og blev lovet guld og grønne skove samt bedre dækning til ingen penge, da han kom satte vi os og så mine forsikringer igennem og fandt frem til hvad der så ville dække/passe vores familie, bla. lidt bedre dækning på mange områder self til en bedre pris, da der ugen efter kom alle policer ind af døren til godkendelse......ja ... så kunne jeg slet ikke kende vores time lange gennemgang af det ! ! ! og det jeg fik at vide da jeg greb knoglen var.... ja ja men vores pris er billiger, og så kan man jo ikke få den samme dækning som før ... det siger jo sig selv, det skal lige siges at de var 74,50 billiger OM ÅRET ( det var den bedre dækning til samme pris jeg gik efter, bare lige for at i ikke korser jer ved at jeg tænkte på at skifte.... IKKE de 74,50 ) så jeg blev i top og fik en bedre pris og dækning ved at ringe og sige at jeg havde haft besøg fra et andet selskab. så pas på de er glatte som ål..... tag en blok og skriv de tal og dæknings områder ned, og hvis du syntes det lyder godt ... så frem med papiret og gå ALT igennem som står i de papire som du vil få fremsendt.... når det nu er sagt, så kan det jo godt være du får et bedre tilbud, der er himmelvid foreskel på forsikringer.
    Held og lykke 14 kopper kaffe og vær vågen...

Kommentér på:
Fordele/ulemper forsikring

Annonce