{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.150 visninger | Oprettet:

ny maskine {{forumTopicSubject}}

snøft da min ellers dejlige R1, blev stjålet for cirka en måned siden, er jeg løbet ind i et lille luksus problem, jeg skal naturligvis ha en ny maskine,
der er to maskiner jeg har kigget på men kan ikke rigtig beslutte mig,
det drejer sig om aprillia rsv1000r fra 05. og ducati 999.
er der nogle fordele/ulemper ved de maskiner, og er der noget jeg skal være opmærksom på, jeg har kun haftjapaner-maskiner så lidt hjælp omkring de italienske, men en V2 skal det være denne gang. og ps forsikring er der nu styr på. påforhånd tak.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  ny maskine
  • #1   13. okt 2009 I mine øjne er det et valg mellem den fedeste litermaskine Aprilia nogensinde har lavet, eller den grimmeste litermaskine Ducati nogensinde har lavet..:-)

• #2   13. okt 2009 Hej Kenny:

Der er ganske enkelt ikke andet for end at du skal ud og prøve dem.

Millen er lækker, fysisk en rimeligt stor maskine, men kører rigtigt godt. Værditab, tjae, det sku ihvertfald ikke større end det værditab eks. R1 ´07/´08 ejere har oplevet..

999. Man kan ikke benægte at det langtfra er den kønneste Ducati har leveret. Men til gengæld kører den rigtigt lækkert. Fysisk meget mindre end millen. Komfort er der ikke så meget af, men et blødere gelesæde hjælper gevaldigt på det.

Nu er jeg jo glad for begge mærker, men vil mene at 999 vinder den kamp, alene fordi det er en Duc..
    Men ville overveje en 848, jeg var sindsygt imponeret af trækket i min.

• #3   13. okt 2009 Du får lige min mening! Du vil gerne have en V2 så vil jeg lige anbefale en Honda VTR SP1 eller SP2, de kører kanon og blærer røv's værdien er enorm!
    jeg her selv en bike der virkelig bliver kikket efter på træf, osv

• #4   14. okt 2009 Fuldkommen enig med René C P. SP1 er den fedeste V2'er der er produceret og lyden!!! Gå hjem Duc!!

• #5   14. okt 2009 Ejer en RSV fra 04 på fjerde år nu. Den er fantastisk, og skal ikke skiftes foreløbig. Men det er klart noget andet end en R4, så du er nok nødt til at komme ud at prøve begge mc'er, og evt. flere. Held og lykke med det.

• #6   14. okt 2009 Jeg havde taget ducatien uden at blinke..

Syntes den er Monster fed og den tiltaler mig virkelig meget.

Så det er bare min mening smiley

• #7   14. okt 2009 Jeg ville tage rsvéren den i sort og guld stel er nok en af de pæneste cykler der er lavet. Skulle det være en duc. ville jeg tage en 998 den er meget pænere end 999, men det er jo min smag ! Held og lykke med dit luksus problem. smiley

• #9   14. okt 2009 takker mange gange for svarene, tror i har ret at de skal prøves, dog ikke ikke sp1/2 denne maskine tiltaler mig ikke rigtig.

jeg kunne måske også nosse mig sammen og bide i det sure æble og købe en 1098 så må bilen lige holde et par år mere, men hellere mc end ny bil,
    jeg må ærlig indrømme at jeg ikke bryder om det store værditab sådan en sprillia har,, det havde jeg ikke lige været opmærksom på før i sagde det, så tak igen.

men jeg vil tage mig go tid og finde den helt rigtige maskine, der er jo trods alt et stykke tid til næste år.

• #10   14. okt 2009 Kenny.

Overvej nu lige den 848 igen, den trækker forbavsende voldsomt, selv i std. trim.

Selvf. trækker en 1098 mere, men har man brug for det?

Millen har efter min mening ikke større værditab end dem ejere af 07/08 R1 blev udsat for af Yamaha..

• #11   14. okt 2009 Du kan nu få en sprit ny 848 for 200k... smiley

Bør du virkelig overveje...

Kommentér på:
ny maskine

Annonce