{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.341 visninger | Oprettet:

Hans-Jacob S
Hans-Jacob S
Følger: 1 Emner: 11 Svar: 106

Væltet cykel, hjælp os med at finde synderen {{forumTopicSubject}}

Min mor har været på havnen i Roskilde i torsdags (d. 30.5,), på sin
Honda cbx 650 e.
I mens hun har gået rundt er det der en idiot som har ramt hendes mc, og væltet den. Sandsynligvis bakket ind i den med bil.
Der er et flækket skjold, en bukket bøjle plus lidt andet.

Der blev lagt en seddel med en undskyldning og et mobil nummer, men desværre er nummeret forkert. Dem som har det kender intet til episoden.

Er er noget som har set eller hørt om det, er i mere end velkomne til at kontakte mig.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Væltet cykel, hjælp os med at finde synderen
  • #2   31. maj 2013 Den eneste grund til at den seddel er blevet lagt er sandsynligvis fordi, at der har været vidner til uheldet. Ned og smid sedler op på havnen. Der må være nogen der har set det og kan give en beskrivelse af vedkommende, eller hvis i er heldige - endda har set en nummerplade.

Det kan også være tilfældet at der er det rigtige nummer, men at personen har valgt at lyve da der er blevet ringet. Har i været ude på den adresse der hører til og set om deres bil (hvis de har en) har skader?

• Hans-Jacob S
    Hans-Jacob S Tilmeldt:
    jul 2012

#3   31. maj 2013 Min mor har ringet til nummeret, og det skulle tilhøre en 15 årig knægt i Ejby, som ikke skulle have kendskab til hendelsen.

Hvis det skulle være knægten, ved ikke hvordan vi skule kunne bevise det.

• #4   31. maj 2013 Hvis det er en 15 årig, nej, så er det nok ikke en bil er har bakket ind i det. Uanset hvad, så står i stærkere både med hensyn til at finde den skyldige og med at få erstattet skaderne hvis i finder vidner til hendelsen. Ergo ville jeg, hvis det var mig det var sket for, stadig tage og se om det ikke kunne lade sig gøre at finde nogen der havde set det ske.

• #5   31. maj 2013 æv æv æv... Pisse træls, tror ikke der er den store chance for at finde rette vedkommende, Men et opslag på havnen skader jo ikke.

Vær glad for at der ikke skete mere.

Mvh Brian

• Hans-Jacob S
    Hans-Jacob S Tilmeldt:
    jul 2012

#6   31. maj 2013 Har også kontaktet ham og hans familie, og han har ikke været i Roskilde. Så det er ikke ham.
    Vi håbede bare der var nogen her inde fra som har set ham.

• #7   31. maj 2013 Betal og se glad ud. I finder aldrig den rette.

• #8   31. maj 2013 Hekdigvis findes der flest reelle mennesker, men om så 15 mennesker vidner, vil synderen her nægte - og så er I lige vidt.
    Skal retsvæsenet blande sig i det her, skal der aflægges vidneberetninger på stedet samme dag(tid) som synden er begået...

• #9   31. maj 2013 hej..
    prøv at kontakt ham her... han er rund på pladsen hele aften hver gang og tage foto osv..
    han har måske hørt,,,set noget, eler kan finde ud af noget....

og fuck de tosser der ødelægger andres ting...

mvh

http://www.youngtimer.dk/

• #10   31. maj 2013 Kontakt havnefogeden / kommunen. Mange havne / åbne pladser har kamera overvågning. Hvis ikke der er overvågning lige præcis på stedet hvor det skete, kan man måske se noget på billederne fra området før og efter?

• Hans-Jacob S
    Hans-Jacob S Tilmeldt:
    jul 2012

#11   31. maj 2013 Knud - Det var da' en fin indstilling du har dig der..
    Tak busa, det prøver vi.

• #12   31. maj 2013 Hans -Jacob S

Det kan godt være at vi ikke er enige - men jeg giver bare udtryk for min ærlige mening.

Jeg ville ikke bruge så meget som 10 minutter på at lede efter sådan en synder - ja, han er en slyngel, men det kan hverken du eller jeg ændre på. Tilbage står spørgsmålet så: Hvad vil man bruge sit liv til????

• #13   31. maj 2013 Det er da et fint nok indlæg.
    Havde jeg set det ske, havde jeg sku taget et billede af bilen eller noteret nummeret.
    Der skulle have været ret mange i går, nogen må have set det.

• Hans-Jacob S
    Hans-Jacob S Tilmeldt:
    jul 2012

#14   1. jun 2013 Knud - hvis det var min egen cykel, var jeg ikke tøvet med begynde en eftersøgning, på havnen. Jeg tror du lider af dovenskab (;

Claus - Det er det samme jeg tænkte, så sandsyndligheden er ret stor for at der er nogen her inde som har set det.

Youngtimer har desværre ikke set noget.

• #15   1. jun 2013 Gu er jeg på visse punkter doven. Misforstå mig ikke, men jeg er meget tvivlende omat dette fører nogen steder hen.

• Hans-Jacob S
    Hans-Jacob S Tilmeldt:
    jul 2012

#16   1. jun 2013 Det er bare svinsk gjort, og hvis det lykkedes ville det ikke være spildt tid (:

Kommentér på:
Væltet cykel, hjælp os med at finde synderen

Annonce