{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
796 visninger | Oprettet:

martin s
martin s
Følger: 1 Emner: 2 Svar: 1

Hjælp til min Sportster 883, 2007 {{forumTopicSubject}}

Hej allesammen.
Jeg håber virkelig nogen kan hjælpe mig med dette problem jeg har anskaffet mig.
Jeg har for et par måneder sider købt en Sportster 883 brugt af en privat person her i Barcelona hvor jeg bor. Da jeg købte den var der nogle kosmetiske strammer på siden af cyklen (forlygte, bremsegreb, baglygte) men ellers var alt godt. Jeg spurgte selvfølgelig ind til skrammerne og fik at vide at den var blevet kørt for tæt på en væk på vej ind i garagen. hmm. når men det var små skrammer så jeg købte cyklen og ligeledes nye lygter og gear håndtag i HD shoppen i BCN. Jeg bad dem montere dem også kunne jeg hente cykel dagen efter. perfect. De kunne så dagen efter informere mig at styret var bøjet, så de mente altså at den havde været væltet. Jeg skiftede styret og kun få dage efter at have fået den retur gik retlåsen i hak. Det blev fikset også fik jeg også lige fikset mine pakninger i cylinderen da der var lidt olie der dryppede.
Når, men alt i alt har jeg for en let sum af 1500€ nu fået klaret de der småting. smiley hehe
Ekstra info: På cyklen sidder der Vince & Hines Escape one udstødninger og der er skiftet luft filtre og en eller anden super tuner (som jeg i øvrigt ikke ved hvad er) i januar 2014 I HD butikken.
Mit problem er at når jeg kører på min nu ellers dejlige Sportster så dør den for mig. Alt skulle virke nu og computeren i speedometeret viser det samme, altså ingen fejlmældiqnger.
Det virker for mig, som om at den ikke for nok benzin eller noget i den retning og derfor altså dør. Når den dør kan den startes med det samme igen. Er der nogen der har en ide om hvad dette kan skyldes?

Martin

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hjælp til min Sportster 883, 2007
Kommentér på:
Hjælp til min Sportster 883, 2007

Annonce